Taylor, arkadaşları ile Londra'nın şehir merkezinde kahve içiyordu. Üniversite sınavları için hazırlanan Taylor, arkadaşları ile buluştuktan 1,5 saat sonra yanlarından ayrıldı. Telefonuna aniden bir mesaj geldi;
Bilinmeyen Numara= Selam Güzellik, adresini söyle akşam beraber yatarız tatlım❤️💋
Taylor =Pardon beyfendi, yanlış oldu herhalde?
Bilinmeyen Numara= Duyduğuma göre çok güzelmişsin, sınıfındaki erkekler bana öyle söyledi.
Taylor= Beyfendi, kim olduğunuzu bilmiyorum ama lütfen benimle uğraşmayı bırakın.
Bilinmeyen Numara= Tamam, ev adresini konum at akşam geliyim, sakın engel atma yoksa çok kötü şeyler olur..
Taylor= Bırak beni artık, sizinle birlikte olmak falan istemiyorum, siz 18-19 yaşındaki bir kızla böyle konuşamazsınız.
Bilinmeyen Numara= Taylor, artık benimle oynamayı bırak, konum at!
Taylor= Asla! Sapık mısınız siz ya? Benimle uğraşmayın artık!
Bilinmeyen Numara= Yarın sınavın varmış, Tanrı'ya dua ettin mi?
Taylor= Ettim, ama size ne bundan? Darlamayı kesin artık yeter!
Bilinmeyen Numara= Tamam, kopya çekmezsin herhalde?
Taylor= Benim öyle işlerle işim olmaz, lütfen bırakın artık benim ile uğraşmayı.
Bilinmeyen Numara= Tamam, yarın sınavda belki yanında olurum, ha?
Taylor= Beyfendi, saçmalamayın öyle bir şey olmayacak..
Bilinmeyen Numara= Tamam, iyi geceler güzellik...
Taylor evine gider ve üstünü değiştirir, sonra ders çalışmaya başlar ve 1,5 saat gibi sonra ders çalışmayı bırakır. Sonra telefonuna tekrardan bir mesaj gelir.
Bilinmeyen Numara=Tatlım, direnme artık!"
(Taylor❤️💋 Aktif)
Taylor= Yeter artık, ders çalışmayı bıraktım zaten, evime de kamera koymadınız herhalde? Yeter, artık ben polisi arıyorum ve numaranızı veriyorum artık bu kadarı da abartı beyfendi, lütfen artık haddinizi aşmayın tamam arkadaş olabiliriz ve beni beğenmiş olabilirsiniz ama benden sana yar olmaz, anlayın bunu lütfen.
Taylor engel atar ve kapısının zili çalar, kapıyı açar ve karşısına bir Ada'm çıkar. Sınıfındaki James gelmişti.
James= Taylor, ben sana aşığım Hamdi odana çıkalım
Taylor= Ne diyorsun sen James? Biz en yakın arkadaşız neden böyle yapıyorsun?
James= Taylor artık yeter, Sena hep aşıktım!
Taylor= James sana inanamıyorum!
James= Ve bana aşık olmazsan seni öldürürüm Taylor!
Taylor= Hayır, sana asla aşık olmam James, bunu daha saygılı bir biçimde söyleyebilirdin!
James= Taylor, sana aşığım yukarı çık ve üzerini çıkar burda bekliyor olacağım.
Taylor= Asla!
Kapı kırılır ve bir ses gelir
BAAAM!
Bakalım kim kimi vurdu?
1. Bölümün Sonu!