Het hele feest kon ik maar niet loslaten wat Liam had aangeboden. Sexlessons, wat houdt dat überhaupt in? Ik ga niet met hem tongen hoor! Als hij dat maar uit zijn hoofd zet! Maar misschien is het ook gewoon een les net zoals een docent aan zijn leerling geeft, dus theorie. Ik-
"Waar zit jij met je hoofd?" Onderbrak Esmee mijn gedachte terwijl we op de dansvloer stonden.
"Niks belangrijks," antwoordde ik snel, te snel. Esmee keek mij raar aan.
"Het is niks laat het. Ik zal mijn hoofd er weer bijhouden," verontschuldigde ik mij. Oké Skye nu gewoon genieten van het feest en dan later erover nadenken sprak ik mijzelf streng toe.
Zo gezegd, of eigenlijk gedacht, zo gedaan. Samen zijn we nog de hele avond op de dansvloer gaan springen totdat we amper meer konden lopen, omdat onze voeten zo pijn deden.
"Zullen we maar naar huis gaan?" vroeg Esmee. Ze hoefde niet eens op een antwoord te wachten van mij omdat ze wist aan mijn blik dat we beide even uitgeput en bezweet waren.
We liepen hand in hand naar huis, terwijl Esmee in haar andere hand een paar hakken vast had. Beide waren we flink aangeschoten en dus over enthousiast door alle alcohol die we naar binnen hadden gewerkt, maar nu begonnen we beide toch wel in te storten.
"Ga jij nog douchen?" vroeg ik aan Esmee. Als antwoord kreeg ik een afkeurend gemompel wat ik als een 'nee' opvatten.
Eenmaal bij Esmee haar huis aangekomen haalde ze de sleutel onder de bloempot vandaan en opende de deur om hem, zodra we beide in het warme huis stonden, hem direct weer te sluiten.
"Zachtjes" fluisterde ze terwijl we de trap op liepen. Haar ouders en haar kleine zusje, Kiki, lagen al lang te bed namelijk.
Zo stil mogelijk slopen we de twee trappen op naar de bovenverdieping. Eenmaal in haar kamer gekomen gooide ze mij een groot shirt toe die ik aantrok en samen kropen we in haar tweepersoons bed. Nog geen minuut was voorbij gegaan, nadat mijn hoofd het matras had geraakt, of ik sliep al.
***
Biep biep bi- BAM. De wekker werd zojuist bewerkt met de vuist van Esmee. Ik zuchtte heel diep terwijl ik mijn ogen nog gesloten hield. Ik drukte mijn hoofd in het kussen en kreunde gefrustreerd: "Welke gek komt er nu op het idee om een feest op een donderdag te houden!"
"Wat zei je"
Ik hief mijn hoofd op van het kussen om mijzelf nog eens te herhalen. "Ik zei, welke gek komt er nu op het idee om een feest op een donderdag te houden!"
"Vraag je zelf eerder af wie nu zo gek is om naar een feest op donderdagavond te gaan."
Daar had ze toch echt een punt. Mijn hoofd leek te ontploffen en zeker nadat Esmee de gordijnen opentrok van het raam naast mij.
"ESMEEEE!" bulderde ik terwijl ik een poging deed het licht te blokkeren met mijn handen en toen dat niet bleek te werken, met een kussen.
"Wat?" Ze keek mij lachend aan. "Je moet zo naar school lieverd en als ik jou was zal ik even onder de douche gaan want je stink naar bier." Ze trok even een heel vier gezicht en kneep haar neus dicht.
"Ja ja, ik kom al mama" zei ik op een zeurstem terwijl ik mij uit bed hees en naar de badkamer toe sleepte. "Waarom heb jij geen kater?"
"Heb ik wel. Alleen ik ben het gewend op een doordeweekse dag en het leven gaat, zoals je al hebt gemerkt, gewoon door ondanks dat jij je kut voelt," antwoordde ze simpel.
"Ik ben trouwens net al wezen douchen dus je hebt een kwartier voordat we gaan ontbijten" riep ze mij nog na. Ik stak mijn hand op als teken dat ik het gehoord had.
Na een snelle douche trok ik de kleren aan die in een van de kastjes lag. Het was een donkere spijkerrok met een wit bloesje erboven en natuurlijk mijn gouden kettinkje. Esmee had altijd wel een paar schone kleren van mij in de badkamer liggen, zoals ik kleren in mijn badkamer heb liggen van haar voor als ik weer eens bleef slapen.
Ik deed nog snel een beetje mascara op en borstelde mijn haren en ik was klaar om naar school te gaan. Nou 'klaar' is een groot woord. Noem het maar fatsoenlijk, want van binnen ben ik nog een groot wrak van gisteren.
Vraagjeee. Kunnen we de 3 votes halen, want dat zou echt geweldig zijn! Pleeeeaaaaasss...
*kijkt jullie aan met puppy-oogjes* :)XXX Maya
JE LEEST
Sexlessons for The Virgin [NOT FINISHED]
Teen FictionHet spelletje Truth or Dare zorgt voor ruzie's, opbloeiende liefdes en vriendschappen voor het leven, maar voor Skye zorgt het, wat lijkt op een onschuldig spelletje, wel voor iets heel raars... Want wat als iemand je door het spel opeens sexlessons...