•35•

583 50 14
                                    


Hoseok, uzun zaman sonra Onu ziyarete gelen Jimin'e gülümseyerek omzunu sıvazladı.

Jimin iyi görünüyordu, kendisini toparlamış gibiydi.

Hoseok aslında Taehyung ile Jimin'i yan yana getirip barıştırmayı planlıyordu çünkü Taehyung'un çok pişman olduğunu biliyordu fakat Jimin bunu öğrenmiş, engel olmuştu. Onun yüzünü dahi görmek istemiyordu.

Jimin yeni boyatmış olduğu Gri saçlarını geriye iterek, elini Hoseok'un karnına koydu. " Selam Minik, ben senin amcanım." Turuncu saçlı dişlerini göstererek güldü ve elini Jimin'inkinin yanına koydu.

Jimin devam etti. " Amcanı çokça sev~"

" Jimin, Yoongi gelecek seni görünce kırıcı sözler söyleyebilir yan tarafa, Seokjin Hyung'a gidebilir misin bugünlük?" Jimin anlayışla, hızlıca başını salladı.

" Elbette hyung, Seokjin hyung'u özlemiştim zaten."
Hoseok gülümseyerek ayağa kalktı, Jimin'de Ona eşlik ederken tembihlemeye unutmuyordu;

" Hyung çok dikkat et, banyoyu asla kaygan bırakma kayıp düşersin ve yediğin yemeklerin mutlaka son kullanma tarihlerine bak, dışardan söylüyorsan Daha da dikkatli ol." Hoseok gözlerini büyüttü, ilk defa kendisinden daha hızlı konuşan birisine rastlamıştı. " Sakin ol Jimin-shi tabii ki bunlara dikkat ediyorum, daha da dikkat edeceğim."

" Neyse dediğim şeyleri unutma, görüşürüz."

" Görüşürüz Jimin-shi~"Hoseok kapıyı kapatırken mutlu olduğunu hissetmişti, zira etrafında Ona kendisinden daha çok dikkat eden insanlar vardı.

Çok geçmeden çalan zil ile yeni kapattığı kapıyı aralayarak başını heyecanla dışarı uzattı, Yoongi elindeki dondurma poşetiyle geliyordu.

Kapıya geldiğinde elindeki dondurmayı Hoseok'a verip Dudaklarına uzandı, turuncu oğlanın.

Hoseok, Ona doğru gelen pembe dudakları kabul edip elini Yoongi'nin yanağına attı. Yoongi O sırada ellerini Hoseok'un beline sarıyordu.

Büyük bir sesle dudaklarını ayırıp birbirlerine baktılar, özlemişler miydi? Kesinlike özlemişlerdi.

İçeri geçip kapıyı kapattılar, öyle ki işleri uzundu.

Yoongi daha fazla bekleyemeyeceğini anladığı an Hoseok'u belinden tutup Koridorun sonundaki büyük odaya doğru ilerletti, Onu nazikçe yatağa bırakarak tekrar dudaklarının üzerinde yerini aldı.

Hoseok naziklikten çok, hormonların verdiği etkiyle agresifçe yanıtlıyordu Yoongi'yi.

Aynı zamanda saçlarından tutarak çekiştiriyor, inlemelerini arsızca odaya bırakıyordu. Bu Yoongi'nin çok hoşuna gidiyordu ki, öpüşmelerinin arasında gülümsüyordu.

Aralarındaki kumaşlardan tek tek kurtulmuştu, Siyah saçlı.

Parmaklarını Altında kıvranan çocuğun ağzına yollayıp 'em' dercesine başını salladı, Hoseok inkar etmeden önündeki parmakları ağzına aldı.

Yoongi, parmaklarını Hoseok'tan alıp Deliğine konumladı.

Tek parmağını yollayıp gelen tepkiye kulak kesildi, yalvarmasını duymak istiyordu.

En sonunda yavaşça dudaklarını araladı, Hoseok. Konuşurken zorlandığı açıktı. " L-lütfen..."

Yoongi memnun olmamışça başını iki yana salladı.
" Daha iyisini yapabilirsin bebeğim."

Hoseok derince yutkundu; " Yalvarırım, seni Çok istiyorum..."

Daha fazla zorlamadan parmaklarını çıkarıp, kendisini altında kıvranan çocuğa ittirdi yavaşça.

Derilerinin çarpışma sesleri yavaşça yükselip hoş bir ortam oluşturmada etken sağlıyordu, Hoseok parmaklarını Yoongi'nin sırtına geçirip sıkıca tutundu. " Y-yoongi..."

Yoongi inlemelerini boğazına hapsederek gözlerini açmadan Hoseok'un dudaklarına uzandı, Yavaşça öpüp ayrıldığında inleyerek yarım bir şekilde gözlerini açtı. " E-efendim...bebeğim?"

" Seni... Seviyorum." Bu sefer Hoseok yakaladı, Yoongi'nin kızarmış dudaklarını. " Geliyorum M..meleğim."

O sırada Ona da çarpan ani zevk dalgasıyla gözlerini kapatıp başını geriye attı, bu tarif edilemezdi adeta bulutların üstüne çıkıyordu.

Hoseok, Yoongi'nin son vuruşunu yapıp yanına yatmasını izlemek için zorlanarak gözlerini açtı.

Bu görüntü dahi durduk yere boşalmasını sağlayabilirdi, en sevdiği kısımdı.

Yoongi'nin normalde fazla belli olmayan omuz kasları meydana çıkmış, asilce parlıyordu.

Beyaz göğüsü ortama uyum sağlayarak yavaşça inip kalktı ve koyu bir inleme bırakarak Hoseok'tan ayrıldı.

Hoseok gözlerini kapatıp biraz bekledi, sol tarafa doğru çekildiğini anlaması uzun sürmemişti elbette.

Yoongi, Hoseok'un saçına minik bir öpücük kondurup Onu ters çevirerek beline sarıldı.

Yoongi'nin hızlı haraketlerinden dolayı inip kalkan göğüsü Hoseok'un sırtına değmeye devam ediyordu, tabii sıcak nefesleri de.

" Ben de seni seviyorum, Miniğim."

İlk defa smut yazdım :D çok güzel olmadı farkındayım ama lütfen bölümü bolca sevin...

Ve bir dahakine daha profesyonel yazacağıma emin olabilirsiniz 😌

İyi bir bölüm yazabilmek için fazla hikaye okudum :D Beynim yanmış durumda ama olsun :-D

Şunları da bırakayım;

Şunları da bırakayım;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Ledsen [Sope/Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin