XII.

194 23 1
                                    


Egy-két órával később Namjoon hevesen tépte fel a stúdiója ajtaját, majd hatalmas lépeivel már a nappali szőnyegén is termett, pontosan előttünk. Tekintetével végignézett rajtam és Jinen, akivel éppen a holnapi reggeli elkészítéséről csevegtünk. 

- Hol van Taehyung? - kérdezte, miközben jobb markában a telefonját szorongatta. Kicsit aggodalmas volt a tekintete, de próbát teljesen higgadt maradni. Szeme végül a kezeimre tévedt, amik a combomon pihentek. 

- Nem tudjuk, de valószínűleg számítógépes játékokkal játszik Jiminnel és Jungkookkal - vont vállat Jin, de amint feltűnt neki a leader feszült ábrázata, menten rá is kérdezett. - Mi a helyzet?

- Feltöltött egy képet Twitterre, amin tisztán látszik a kezed - intézte hozzám a mondatát. - A képpel nem is lenne baj, csak a rajongók kiszúrták, hogy az egy női kéz és teljesen megőrültek a kommenteknél. Ráadásul már egy hírközlő weboldal is lehozott egy rövid cikket arról, hogy Taehyungnak barátnője van - temette arcát bal tenyerébe miközben felsóhajtott. Jin elhúzta a száját és félve felém pillantott. 

- Annyira sajnálom! - kezdtem a bocsánatkérésbe, de a mellettem ülő közbeszólt. 

- Mindig bocsánatot kérsz, még ha nem is a te hibád - csóválta a fejét. - Taehyungnak kellett volna óvatosabbnak lennie, de az igazi baj abból a weboldalból van - tette hozzá higgadtan. Úgy tűnt ő egyáltalán nem aggódott a kép miatt, teljesen nyugodtan kezelte.

- Végülis voltak már ilyen pletykák, hamar elcsitulnak - szólalt meg ismét Namjoon. - Itt a bökkenő az, hogy Sejin menedzser épphogy megengedte, hogy maradj, ha már most mindenféle pletykák kezdenek keringeni, nagyon mérges lesz - fújta ki lassan a még bennmaradt levegőjét. Lesütöttem a szememet.

Pillanatokon belül V sétált át a nappalin, a konyha felé tartva egy üveggel a kezében, de Namjoon a fiú vállára tette a kezét, így megállítva őt. Taehyung kíváncsian nézett rá, nem értette mégis mi történik.

- Ülj le Taehyung - intett a kanapé felé a leader. 

- Miről van szó? - pislogott a fiú értetlenül, miközben ledobta magát mellém. Felemeltem a kezemet, és felé mutattam.

- Ezekről itt - utaltam a kezemre kellemetlenül érezve magam. A srác még mindig csak kérdő szemekkel bámult, bár nem csodálkoztam rajta.

- A kép amit megosztottál... - kezdett bele Jin. - JiAh kézfejét kiszúrták a fanok, emiatt pedig teljesen megőrültek.

- Akkor letörlöm a képet - vont vállat Taehyung, majd a nadrágzsebéhez nyúlt, hogy előhúzza telefonját. 

- Rendben, az egy jó ötlet - bólintott Namjoon. - Reménykedjünk abban, hogy Sejin menedzserhez nem jutnak el a hírek.

Kételkedtem benne, de én is imádkoztam érte. Tulajdonképpen lehetetlennek tűnt, hogy ne tudja meg, ugyanis ha az ARMY-k valamit kiszúrtak, annak híre ment az egész fandomban. Emiatt pedig sok cikk, tweet és kép is született az aktuális dologról. Így pedig képtelenség, hogy ne jusson el a menedzserekhez vagy éppen a Big Hit fejeseihez. 

Este a fiúk összeültek a nappaliban, hogy megbeszéljék, hogy ki merre megy a szabadnapjaik alatt. Mindenki haza a családjához tervezett menni, de például Namjoon kirándulást is szervezett az anyukájával Japánban. 

- Mi lesz JiAh-val, amíg nem leszünk itt? - hallottam meg a nevemet Jungkook szájából, mire felkaptam a fejemet és tekintetemet az újságról a fiúra emeltem. Fürkésző tekintettel néztem végig a fiúkon, miközben mindegyikük egy kicsit elcsöndesedett és a megoldáson agyalt. 

Tökéletlen Tökéletesség|| jjk ff. Where stories live. Discover now