"Nasıl yani neden?"dedim ve canımı yakmış gibi dik dik baktım .
"Elimden kaçmış rahatsızmı etti sizi
Kont gek buraya neredesin sen ?"
kont ona doğru gelmeye başlamıştı ."Köpeğinizin başına gelenleri anlatmama gerek yok herhal-" sözümü kesip omuz silkmişti aklınca artistlik yapıyodu .
"Tamam anladım.." konta tasma takıp götürmüştü. Ben doğduğumdan beri yazları hep buraya geliriz ve ben bu çocuğu yeni görüyorum ve bu artistliği bu umursamazlığı hiç hoşuma gitmedi bukelamun suratlı .
Mood
O gece sürekli onu düşündüm bu nasıl bir sorumsuzluk diyip söylenip durdum. Sabah oldu ve her zamanki gibi kahvaltıya ıkına sıkına indim evimizin karşısındaki müdüriyetten bugün lokma dağıtılıcak Ali Devrim'in yakınlarına Allah'tan sabır diliyorum . Her zaman bir şey olucaksa müdürriyetin önünde olurdu yan komşu pakize teyze olayları dinler bize anlatırdı.Annem lokma dağıtılacağını öğrenince kapları tutuşturdu "Şu şerbetli şu şerbetsiz bol koydur .."
diye beleşçiligini ön plana atmıştı .Ben elimdeki kaplarla dışarı çıkar çıkmaz tüm evren siteleri toplaşmış müdürriyetin önü toplama kampı gibi olmuştu. Sırada çoluk çocuk herkes elinde tasla gelmişlerdi.
Sıranın önlerine doğru öykücüğüm canım kardeşim oradaydı sağolsundu varolsundu geliyorumdurmuştur.
"Kanka sen şu işi naptınya var ya şu mevzu- Teşekkürler canım benim "
"Bekliyodum neredesin diye bir baktım önümdesin DİLANN.."
diyip omzuma bir tane vurmuştu ben ise öndeki insanin boynuna kafa atmış bulunuyordum."Şey pardon ya bir şey oldumu?"
"Deldin ama sorun yok."
"Ya gerçekten kusura bakma bir dakika sen?" Ben neden bundan özür diliyorum ya he hatırladım iyi olmuş keşke daha sert vursaydım canima deysin.
"Hanfendi şerbetlimi şerbetsizmi?"
"Şuna şöyle heh tm şuna doldur abim doldur eyvallah"
Lokmalari eve koydum ve öyküyle parkta buluşmaya karar verdik. Tulumumu giyip bisikletle parka dönüş yaptım .
Masa tenisi oynayip bana bakan öyküye selam çakıp "Alıyım mı aklını " dedim.
Enis aradan çekilince bir güzel tokatladım fedakar kardeşimi.
Ardından bana bir yürek geldi o sırada yedim ve bağırmaya başladım "Varmı beni yenicek kadar becerikli ve karşıma gelicek kadar cesur buyursun gelsin onuda tokatlıyım" der demez bir ses duyuldu hayır bari iki dakika bekle dimi ne gelip atılırsin görüsün sen .
Arkamı döndüm ve yine o çocuk sı kıl dım bir git her yerde sen neden?
"Ben izledim fena değilsin ama elimi öptürüm hala yapalım diyosan yaparız."
Berat furkanın kuzeni "Dilan abla ben senle oynarım ne gerek var ona ?" Ya bu çocuk beni benden alıcak denizde bile yanıma geliyo yicemm. Sırf yanak olan beratı yanımdan çekip "Geç" demekle yetindim .
Çocuğu ilk gördüğümden beri içimde garip bir his vardı gıcıkti ve beni deli ediyordu tipind bakınca ya gülesim ya sinirlenesim geliyordu her neyse 1 oldu 2 oldu ama 3. sette yenmiştim bu onun yendiği gerçeğini değistirmezdi .
Raketi bana verip gitti.
Öykü bana bakıp kikirderken ben ise topa bakıp neden ayakları çekiyodum hayır yani her zaman yenen ben elim ayağım birbirine dolaşmış servis bile atamamıştım.
Annem arayıp eve gel çabuk demiş yüzüme kapatmıştı .
Bisikletle eve uçtum ve işte evdeyim çadırdan eşyalarımı alıp balkona gelmiştim. Evet çadırda yatıyorum nedenmi canım istiyo .
Yemeğimi yiyip televizyonu erkenci kuşu seyretmek için açtığım sırada
"Heeeh açtın teldeki kuşu seyret dur bir kahve yapıyım annem içsin yok!""Yok annecim sağol yine kavga etmek istemiyorum bir sal beni"
"Köpeğimsin salıyım" aklınca laf soktu ..Delirircesine kalkıp çadırıma gittim tam dalıyordum dışardan çıt çıt sesler duyuluyordu . Fermuarı açıp "Kim var orada?" diye seslendim ama kim olduğunu söylemiyordu kedidir kedi diye yatıp uyudum.
******************************
Votelerinizi bekliyorum iyi geceler 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Böyle Bir Şey
Literatura FemininaYorumlarınızı bekliyorum şeytan taşlar gibi vote yağdırın ?