3

52 4 0
                                    

Prabudau nuo smarkaus durų trankymo. Pažvelgiau į laikrodį ant naktinio staliuko. Rimtai? Trečią nakties būtina kažkam daužyti suknistas duris?

Nusileidus prie lauko durų lėtai atrakinau jas.
Per duris įžengė mano tėtis. Susvyruodamas jis atsirėmė į sieną. Taip jis girtas. Jis tikriausiai net nežino kas nutiko. Vietoi tos suknistos avarijos jis sėdėjo bare ir gėrė?

Nieko nelaukdama nuslinkau į savo kambarį palikdama savo besikeikentį tėvą prie lauko durų. Užsirakinus savo kambario duris pasijutau saugesnė, nes net nežinau ką gali iškrėsti girtas vyras.

-Sara, - už durų pasigirsta duslus tėvo balsas. Vos apversdamas liežuvį jis tęse- kur mama?

-Padarė baba!- sumurmėjau įsikniaubdama į pagalvę.

-Kur ji? - tėvas neatšlijo.

-Mirė, - vos pratariau kadangi gumulą  smaugentis mano gerklę trukdė beveik kalbėti. Nurijau seiles ir ašarotom akim žvelgiau į duris.

Po kelių minučių laukimo žingsniai nutolo. Stengiausi sytramdyti upelius ant savo veido. Šiek tiek aprimus nusprendžiau eiti miegoti.

**

Ryte suskambėjo erzinantis žadintuvas. Pasitrynusi akis pradėjau ruoštis į mokyklą.

Susiruošus išlekiau iš namų net nesivargindama  pasisveikinti su tėvu. Kaip visada šalia namų randu Amanda.

-Sveika, - Amanda nuoširdžiai nusišypsojus apkabino mane.

-Labas,-sumurmėjau į jos petį.

Atsitraukusios pasukom mokyklos link. Eidamos aptarėme namų darbus bei kur studijuosim ir t.t.

-Taigi aš manau jog stu.... - Amanda sustojo vidurį sakinio žvelgdama į priekį.

-Kas yra? - tyliai sumurmėjau žvelgdama taip pat į priekį.

Mokyklos kieme stovi policijos bei greitosios pagalbos automobiliai ir šaliai jo daug mokinių.

-Kažin kas nutiko? - Susimąstė Amanda ir mes pagreitinom žingsnius.

Atsiradusios arčiau apsupto mokinių rato išsižiojom. Ant žemės gulėjo kažkoks blondinas o šalia jo stovi kruvinas Danielius kurį apklausinėjo policija.

Sutrikus pažvelgiau į Amanda kaip ir ji i mane.

-Jis pirmas pradėjo! - šūktelėjo Blondinas prie kurio buvo pilna raudonai apsirengusiu žmonių. Seselės tikriausiai.

Nurijus susikaupusį gumulą gerklėje ir atsitraukus nuo visų mokinių žengiau mokyklos durų link.


Atidarius mokyklos duris įžengiau į ją. Ėjau nuleidus galvą. Staiga atsitrenkiau į kietą krūtinę. Net nepakėlus akių į tą žmogų praėjau pro jį. Pajautus staigų truktelėjima buvau grąžinta prie to žmogaus į kurį atsitrenkiau.

-Kas ten vyksta? - paklausė iki kaulų pažystamas balsas. Pakėliau galvą i juodaplaukiį. Po velnių aš vis dar nežinau jo vardo.

Bet mano laimei jis žvelgė į mokyklos duris.

-Kodėl iš vis manęs klausi? Ten tas tavo daužtas draugas su kažkuo susimušė , - sumurmėjau ir vėl ketinau praeiti pro jį.

-Dar bent žodis ir aš tave užmušiu, kale, - jis suurzgė ir pradėjo temti mane lauk.

Atsirade lauke jis paleido mano riešą.

-Danieliau? - Juodaplaukis net nepastebėjes manęs šalia nužengė rudaplaukio link.

-Ignai, nenutuoki ką šitas gaidys padarė, - piktai murmėdamas Danielius panardino ranką į savo rudus plaukus.

-Kas buvo? - juodaplaukis pakėlė antakį.

-Tas gaidys pastūmė mane iš lenpos ir kirto į snukį, - rudaplaukis nusivalė kraujuojančia lūpą - aš žinoma kirtau atgal.

**

Pasibaigus pamokom žingsnevau namo link. Pliaupė lietus, bet man tai visai nerūpėjo. Keista tai jog Danielius bei Ignas net nesikabinėjo prie manęs.

Pasiekus namus palenkiau namų durų rankena pastumdama duris, bet jos neatsidarė.

Jūs rimtai?

Pradėjau ieškoti namų raktų savo kuprinėje. Jų neradus susmukau prie durų. Velneva... Ką man dabar daryt?

Reike paskambinti Amandai.

A-(Amanda)
S-(Sara)

S-Labuka, galiu paprašyt paslaugos?

A-laba, nu kas yra?

S-Na mano tėčio nėra namie ,o aš neturiu raktų tai..... - nutesiau "i" raide.

A-Viešpatėliau, - sumurma ji, jaučiu jog pavartė akis- nežinau ką tau patart. Galėtai pas mane pernakvot, bet aš dabar išvažiavus tai žinok nežinau ką tau daryt.

Tai bent draugė-pagalvojau.

Blyn vis dar lyja, o aš kaip koke benamė sėdžiu.

*****

Neturėjau ką veikt tai viena dalele parašiau 😊😄😄

Vote❤️

Gyvenk Kaip Nori  (RAŠOMA) Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora