14 dalis

227 36 1
                                    

Kaida pov
Dieve tu mano aš katik pabučiavau savo bias. Lik rami...rami...rami.
-Gerai aš jau eisiu į savo kambarį!-pasakiau atsistojus ir užbėgau laiptais į viršu. Nulėkiau į savo kambarį. Uždariau duris ir atsirėmiau į jas.
-Karšta! Einu išsimaudyti ir persirengti.-sumurmėjau sau pačiai. Nuėjau į vonia prisileidau karšts vandens ir įsipyliau vonios putu. Pasiėmiau drabužius iš spintos ir pasikabinau juos ant pakabos vonioj. Nusivilkau viską ir įlipau į karšta vonia su putoms. Pagulėjau gal kokias 30 minčių. Tada nusprendžiau išlipti. Išlipau! Apsišluosčiau rankšlosčiu ir apsirengiau

 Išlipau! Apsišluosčiau rankšlosčiu ir apsirengiau

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Nusileidau žemyn.
-Kur susiruošiai?-paklausė Jimin stovėdamas prieš mane apsirenges taip pat kaip ir aš.
-Į kavinę! Be to mūsų apranga vienoda.-pasakiau ir nusišypsojau.
Jimin pov
Ji teisi! Mūsų aprangos vienodos.
-Galiu kartu?-paklausiau.
-Gali, bet tau reikia kaukės iki nosies, kad neatpažintu.-atsakė juodaplaukė mergina. Nuo stakiuko kuris buvo šalia manęs pasiėmiau juoda kaukę iki nosies ir užsidėjau ant veido.
-Gerai atrodai pamidore.-nusijuokus pasakė Kaida. Pažiūrėjau į ją piktu žvilgsniu.
-Oj... pomidoriukas supyko. Atleisk man ChimChim.-atsiprašė mergina. Nusišypsojau.
-Einam?-paklausiau apsisukęs.
-Aga!-atsakė ji. Abu išėjom iš namų. Ėjom tyloj.
-Dėl bučinio.-pasakė Kaida nutraukdama tyla.
-Viskas gerai! Man ir pačiam patiko.-atsakiau. Ji išraudonavo.
-Tai as dabar pamidoras?-paklausiau. Ji nuleido galvą.
-Ne nu leisk savo gražios galvos žemyn braške.-pasakiau ir nusijuokiau. Ji pakėlė galvą ir pažiūrėjo į mane. Visa kelia ėjom tyloj. Vėl! Priėjom mano mėgstamiausia kavinę. Užėjom į vidų. Šitoj kavinei Kaida dirbo kadaise. Nuėjom prie staliuko kuris buvo prie lango. Abu atsisėdom.
-Ko užsisakysite.-priėjo prie mūsų mergina šviesiais plaukais.
Jungkook pov
-Tae! Noriu namo.-suzyziau.
-Tuoj.-atsakė V. Jis jau valanda kaip patuojasi Gucci drabužius ir niekaip neišsirenka.
-Viskas galim eiti.-pasakė Tae išėjas iš gabinos.
-Pagaliau.- atsidusau. Taehyung tik pavartė akis. Sumokėjom už pirkinius ir išėjom. Įsėdom į automobilį ir išvažiavom iš ten.
-Tae nupirkai kažka Kaidai?-paklausiau
-Taip.-atsakė jis.

Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon