° 8 °

6 1 0
                                    


Pov's Camila 

Rozmawiałam tak z dziewczynami o różnych rzeczach, i mogę spokojnie stwierdzić, że są naprawdę fajne. Gdy dziewczyny usłyszały swoje imię, od razu ruszyły na plan, ja zostałam w przyczepie, po czym uznałam, że jednak wyjdę. Zobaczyłam kuzyna przy innych aktorach. Nie mogłam się przyzwyczaić do jego serialowej fryzury. Zmierzałam w stronę Noaha, gdy Gaten mnie zauważył od razu wykrzyknął moje imię.

- Dziewczyny cię tam  torturowały ? - spytał rozbawiony.

- Tak, bardzo ... psychopatki jakieś - powiedziałam cicho po czym wszyscy zaśmialiśmy się, przez moje teatralne kwestie i miny. 

- Byłabyś całkiem dobrą aktorką - powiedział  Noah.

- Ooo ... dzięki. - powiedziałam.

- Ale nie tak dobrą jak ja - spojrzał na mnie z wyższością i zaśmiał się. 

- Ha, ha, ha bardzo śmieszne - powiedziałam, słodko marszcząc nosek. Powygłupialiśmy się z chłopakami. Było naprawdę fajnie, nawet nie zauważyłam kiedy ten czas zleciał. Gdy inni mieli jeszcze kilka scen do nagrania, to stałam sama jak palec patrząc na rozgrywającą się przede mną akcję w serialu. Miałam malutki spojler, ale się tym nie przejmowała. Nagle za mną usłyszałam głos chłopaka.

- Idziemy ? - spytał Finn.

- Do tej pizzeri, tak ? - spytałam.

- No tak, wcześniej zapytałem się ich jaką chcą pizzę, i my jako ich niewolnicy musimy ją kupić. - powiedział, a ja automatycznie na słowo " niewolnicy ", się zaśmiałam. 

- No to chodźmy - powiedziałam i razem z chłopakiem ruszyliśmy w stronę wyjścia z planu. Szliśmy w ciszy w nieznaną mi stronę, postanowiłam przerwać tą niezręczną nitkę ciszy.

- Długo już jesteś aktorem ? - spytałam z uśmiechem, który chłopak odwzajemnił.

- Od kilku lat - powiedział.

- Wow - powiedziałam szczerze zaskoczona, ponieważ piętnastolatek zarabia więcej niż nie którzy sławni aktorzy. Osiągnął naprawdę niezły sukces. Finn zaśmiał się na to moje " wow ", w końcu dla niego kilka lat to nic, wciąż za mało, a dla mnie to mega osiągnięcie. 

- Słodko powiedziałaś to " wow " - powiedział a ja automatycznie się zarumieniłam, gdyż na ogół nikt nie prawi mi komplementów. 


Pov's Finn

- Słodko powiedziałaś to " wow " - powiedziałam a dziewczyna się zarumieniła. Spodobał mi się ten jej burak, wyglądała bardzo słodko.  - Jesteś słodkim burakiem - powiedziałem, nawet nie wiem czemu, na co dziewczyna stała się już bordowa. 

- Eee ... bardzo widać ? - spytała speszona.

- Spokojnie ... słodko wyglądasz jak jesteś bordowa  - powiedziałem, a dziewczyna się tylko uśmiechnęła.


Pov's Camila

- Eee ... bardzo widać ? - spytałam speszona.

- Spokojnie ... słodko wyglądasz jak jesteś bordowa - powiedział, a ja zaczęłam zastanawiać się nad tym co powiedziała Millie, o tym że ponoć podobam się chłopakowi. Potem chłopak postanowił przerwać dziwną ciszę i zaczął temat. Rozmawialiśmy o różnych rzeczach, unikając krępujących tematów, aż doszliśmy do pizzerii " Luciia ". Weszliśmy do środka.

- Zajmij jakiś stolik a ja zamówię - powiedział chłopak, na co tylko kiwnęłam głową i udałam się do dużego stolika przy oknie, z dwiema ogromnymi kanapami, w sam raz by nas pomieścić. Gdy Finn zamówił pizzę przyłączył się do mnie.

- Jakie zamówiłeś ? - s;pytałam ciekawa.

- Dużą margarittę, pieczarkową i hawajską ... wszystko musza mi oddać - powiedział.

- Ja oddam ci przez Noaha, bo nie wiem czy jutro będę - powiedziałam.

- Nie musisz oddawać ! - powiedział szybko - O i przyjdź jutro, z tobą jest o wiele śmieszniej - powiedział - Liczę na to, że będziesz - teraz to już musiałam być na planie, co wcale mi nie przeszkadzało. Uśmiechnęłam się lekko do chłopaka co odwzajemnił. Czekaliśmy na innych, jednocześnie rozmawiając i opowiadając  o sobie. Gdy zobaczyliśmy całą ekipę w drzwiach przywitaliśmy się krótkim " Hej " i zrobiliśmy im miejsce. Koło mnie usiadły Sadie i Millie, co mi nie przeszkadzało. Na przeciwko mnie siedział Finn koło niego Noah, Caleb i Gaten. Gdy nasze pizzę przyszły od razu rzuciłam się na pizzę z pieczarkami, Finn zrobił to samo, i dosłownie przez przypadek chłopak dotknął mojej ręki, ponieważ chcieliśmy wziąć ten sam kawałek. Po całym moim ciele przeszły zimne dreszcze, chłopak chyba poczuł to samo, więc szybko wziął swoją rękę z mojej sięgając po inny kawałek, to było naprawdę dziwne uczucie. Nigdy jeszcze czegoś podobnego nie czułam ... 

City Boy F.W.Where stories live. Discover now