Bună, eu sunt Jack. Am 15 ani şi niciodată nu am avut prieteni adevărați. Sunt cam supărat pentru că înainte să încep liceul mă gândeam ca măcar aici să găsesc persoane de treaba. Mdap, din pacate tot nu am reuşit să mă înteleg cu cei din jur. Dar asta nu contează. Nu de asta sunt aici. Sunt aici să muncesc pentru a ajunge cineva. Pe lângă că sunt cel mai bun din clasă la învățătură, iubesc să cânt la chitară şi mă descurc destul de bine la desen. În general ascult doar muzică rock şi mă straduiesc să învăț să cânt la chitară instrumentalele.
Jack tocmai desena, dar acesta este întrerupt de bătaia mamei în uşă:
--Bună scumpule! Mâncarea e gata, hai la masă.
--Nu îmi este foame, mamă...
--Dar dragule..nu ai mâncat de doua zile..
--MAMA, AM SPUS CĂ NU ÎMI ESTE FOAME!
--Bine.. puteai să nu țipi măcar..Din perspectiva mamei:
Nu ştiu ce să mă mai fac cu fiul meu.. El e un băiat foarte bun, dar când vine vorba de sentimente e total pe lângă..Mai demult măcar avea bun simț şi nu ridica tonul, dar acum...
Mama merge până în bucătărie pentru a vorbi cu soțul ei.
--Dragule.. nu ştiu ce să mă mai fac cu copilul ăsta..
Mamei îi dădeau lacrimile..
--Nu plânge, dragă. Ştiu eu soluția.
--Ce soluție? Ce mai putem face? Am făcut orice. L-am obligat să vorbească cu copiii din parcul de joacă, l-am dus la psiholog, am încercat să vorbim cu el. Nimic nu funcționează..
--Dragă, trebuie să îi luăm o pisică. Poate măcar de ea o să se ataşeze. Trebuie să încercăm.
--Ştii ce.. Ai dreptate. Mă duc să cumpăr eu pisica.După un drum lung, mama băiatului a ajuns la centrul de animale. Acolo era o doamnă foarte drăguță care a ajutat-o să găsească pisicile. S-a uitat la mai multe, dar până la urmă a ales una albă, cu o privire caldă, foarte inocentă.
--V-ați hotărât, doamnă?
--Da, pe asta o cumpăr!
--O alegere minunată:3După ce soția ajunge acasă îi prezintă şi soțului pisica.
--Vai dragă, ce adorabilă e pisica. Ai făcut o alegere excelentă.
--Mulțumesc. Acum va trebui să îi arăt şi lui Jack pisica.
După ce mama intră în camera băiatului aceştia încep să discute:
--Bună Jack! Uite ce cadou am pentru tine!!
--Ce e cu ghemotocul ăla de blană?
--E o pisică! E a ta!! Ți-am luat-o pentru o companie mai bună. Nu te bucuri?
--De ce m-aş bucura de un ghem de blană? Nu voiam o pisică,să ştii.
--Nu mai fi încăpățânat! O să o las aici să vă jucați.
--În fine...
CITEȘTI
Independent
Teen FictionIn aceasta poveste este vorba despre Jack, care are 15 ani. Acesta este foarte inteligent pentru vârsta lui, dar totodata ciudat. Părinții lui sunt îngrijorați deoarece niciodată nu a plâns şi nu are prieteni din cauza comportamentului său rece. Jac...