Merhaba millet , yb ile geldim . . Vote ve yorumlarınız harikaydı . Bu bölüm cokzel oldu bence :D Vote ve yorumlarınızı bekliyorum . teşekkürler .
MEDYA ; EMİR ..
MEDYADAKİ ŞARKI İLE OKUYUN BİTİNCE BAŞA SARIN .
- WAT TE FAK JANIM ?
Bana doğru gelen Burak'ı görünce cok şaşırmıştım Gözlerindeki öfke '' ağzına sıçıcam '' der gibiydi . AMA UMRUMDA DEĞİLDİ ! O kim oluyor ki ?
- ''ECRİN ! NE İŞİN VAR BURADA ? HEMDE BU İTLE'' Burak'ın söylediği şey ile Mete elini yumruk yapıp Burak'a doğru bir adım attı.
- ''Lan ben senin ...''
- ''Mete Dur ! Burak saçmalamayı kes ! Düzgün Konuş'' diye atıldım hemen . Mete'ye hakaret etmek ne lan ? Bu arada söylemeyi unuttum , Burak ve Mete düşman gibiler . Okullar arası yapılan Basketbol macını Mete'nin takımı yenince büyük bir kavga cıkmıştı . Bende o zamanlar mete'den hoşlanıyordum işte Mete'yi koruyunca oda elimi tuutup beni götürmüştü ilk kez o zaman bana ezik olmadığımı söylemişti . Burak'da buna sinirlenmişti ama ben o zamanlardan bişeyden habersizdim . yani Burak'ın bana olan duygularından tabii bende ona karsı birşey hissetmiyorum mal gibi dolanıyordum öyle . O mactan sonra hep düşman kesilmişlerdi .
Burak'ın öfkeli sesi beni kendime getirmişti .
- ''NE YANİ ? BU PİÇİMİ KORUYORSUN . ECRİN GEL BURAYA BENİ SİNİRLENDİRİYORSUN ! '' Kolumu tutup kendine cekmesiyle sendelemiştim , vurucam şimdi ağzının ortasına kürekle piçe bak .
- ''BURAK ! BIRAK BENİ . KES ŞUNU . KİMSİN SEN BE ? BENİM HAYATIMA KARIŞICAK KADAR DEĞERLİMİSİN ACABA BENİM İÇİN ? ANLAMIYORUM YA BENİM YANIMDAKİLER SENİ İLGİLENDİRMİYOR SEN KENDİNİ NE SANIYORSUN Kİ ? '' Burak afallamıştı Mete'de öyle çünkü ikiside hala Burak'ı sevdiğimi sanıyordu .
- ''Sen Benim Kim Olduğumu Çok İyi Biliyorsun Ecrin''
'' inş cnm yhaa .ss '' dememek için zor durdum resmen
- ''HA ŞU MESELA . BOK ETTİĞİN KALBİM FİLAN . UNUT GİTSİN LAN ! YOK BİŞEY SENİ SEVMİYORUM ARTIK SENİ SEVMİYORUM . ! SİKTİR ET SÖYLEDİĞİM HERŞEYİ . ANLIYORSUN DİMİ ? ''
- ''n..ne ? Ecrin sinirlisin ...'' sözünü kesmiştim ,
- ''SİNİRLİ FİLAN DEĞİLİM . GERÇEKTEN ARTIK UMRUMDA DEĞİLSİN . UNUT HER SÖYLEDİĞİMİ . ŞU HALE BAK BÜTÜN GÜNÜMÜ SİKTİN''
Mete bizi izliyordu ve AVM'deki herkez . Bağırarark konuşuyorduk . Ağlama isteğim artıyordu . Gercekten günümü sikmişti .
Mete'nin kolunu tutup sürüklemeye başladım . Söyledikleirnin hiçbirini duymuyordum . Kafamda az önce olanlar vardı sadece . ''SENİ SEVMİYORUM SEVMİYORUM '' Burak'a onu sevmediğimi söylemiştim yüzündeki o ifade ... O kadar gariptiki yüzünde daha önce böyle bir ifade görmemiştim canımı yakmışmıydı bilmiyordum gercekten cok garip hissediyordum. Hep düşünürdüm , Burak'ı sevmiyormuyum diye ama hiç beklemediğim bir anda bunu yüzüne haykırmıştım . ne olacaktı şimdi ? Biz eskisi gibi olabilicekmiyiz ? peki ya Rüzgar ? bunları öğrenicekmiydi ? Canıımı en cok yakan ve kafamda takılı olan tek şey Burakla eskisi gibi olabilicekmiyiz sorusuydu . Onunla o kadar iyiydikki . Bozulmasını asla istemediğim bir bağ var aramızda sanki . Ah ne diyorum ki ben ! Beni yıllarca oyuncak etmesine rağmen hala onunla konuşmaktan bahsediyorum . TAM BİR APTALIM . Kafamdaki düşüncelerden beni ayıran Mete'nin sesiydi ;
- ''Ecrin'' Kafamı ona cevirdiğimde çoktanda dışarı çıktığımızı farkettim . - ''Rüzgarlar bizi bekliyorlardı . ''
-'' Mete ben eve gitmek istiyorum ama sen ...'' sözümü kesen Mete oldu,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .
Dla nastolatkówBirgünde İnsanın Hayatı Nasıl Bu Kadar Değişebilir Aklım Hala Almıyor.