Ghost? - 6

423 32 0
                                    

Po práci jsem jela ihned domu. Uvařila jsem si polévku a lehla si na gauč k televizi. Neustále jsem přepínala pořady, protože všude byly filmy které jsem viděla nebo nějaké reality show. Rozhodla jsem se nesedět jen tak u televize a zajít si do baru. Vypnula jsem televizi a vyběhla nahoru do pokoje pro nějaké lepší oblečení. Vybrala jsem si krátké tílko nad pupík s černým potiskem 'forever love' a krátké tmavě jeanové kraťasy. V koupelně jsem si vyžehlila vlasy a poté jsem se nalíčila.

Sběhla jsem dolu do haly a z botníku si vyndala černé Vans(ky). Z misky na poličce jsem si vzala klíčky a peněženku s mobilem a sluchátkami. Mobil a sluchátka jsem si schovala do kapsy, z klíčenky vzala klíč od baráku a zbytek dala zpět do misky, klíček od baráku jsem si uschovala do kapsičky v peněžence a vyšla ven. Zabouchla jsem za sebou dveře a nadechla se čerstvého vzduchu. 'Vypadá to, že bude pršet' pomyslela jsem si, když jsem spatřila šedé mraky pomalu putující mým směrem. Vítr jemně zavál a pročeslal mi vlasy. Vyšla jsem z našeho pozemku a nasadila si sluchátka a zaposlouchala se do skladby od Justina Timberlake(a) Cry me a river.

Společně s ním jsem si broukala části písničky, které jsem nejvíc milovala.

,,Tell me you love me

why you leave me, all alone.

Tell me you need me

when you call me, on the phone"

a poté už jen refrém.

,,To cry, cry me a river

Cry me a river-er

Cry me a river

Cry me a river yeah yeah"

při té písni jsem vždy plakala, ale dnes?. Myslela jsem při ní na Jusse, takže pro mě byla mnohem citlivější.

Setřela jsem si z tváří slzy, sundala sluchátka a sebejistě vešla do baru.

Hlasitá hudba zněla všude okolo a na tanečním parketu se tančilo jako o život.

Asi nebyl dobrý nápad sem chodit.

,,Oh neodolatelná Katerin mohu tě požádat o tanec?" zasmál se Justin a natáhl svou ruku směrem ke mě.

,,Jistě" zasmála jsem se, chytla jeho ruku a společně jsme přešli na parket.

Zrovna hrála písnička Bailando od Enrique(ho) Iglesias(e). Postavila jsem se k Justinovi zády a začala kroutit boky do rytmu hudby, po chvilce jsem ucítila jak mě Justin lehce drží za boky a přitahuje si mě k sobě blíž. Oba jsme se vlniluli do rytmu a já svým zadkem začala sjíždět níž nad čímž jsem zaslechla Jussův úšklebek. Jezdila jsem svým tělem nahoru a dolu a stále se vlnila do rytmu hudby. Když se píseň pomalu blížila ke konci Justin mě otočil a spojil naše rty v jedny. Usmála jsem se a odtáhla se od něj.

Nechtěla jsem vypadat jako nějaký nerozhodný debil a tak jsem si šla sednout k baru a objednala si půllitr Sprite(u). Ano, nepiju alkohol. Tedy jednou jsem to zkusila, ale nedopadlo to přesně podle mých plánů. No, tak i tak to byl krásný závér večera.

Šoupla jsem do sebe posledního panáka, zaplatila a začala v davu lidí hledat Justina.

,,Jussí! Lásko?! Srdíčko moje?!" volala jsem po celém baru, když v tom mé tělo narazilo na něčí jiné.

,,Oh miláčku, tady si!" smála jsem se jako debil a mitala se jako dítě, které právě slezlo z kolotoče.

,,Kate! Měla bys jít domu. Mam tě doprovodit?" staral se Juss.

,,Já nevím. Pro mě za mě" otočila jsem se a lehce zakopla o svou druhou nohu.

Stáli jsme před barákem mých rodičů a v tichosti jsme si vyměňivali zamilované pohledy.

,,Kurva!" plácl si do ruky Juss a já se na něj nechápavě podívala.

,,Komár" začal se ksichtit a já naznačila ústy 'aha'.

Svůj pohled jsem přemístila nahoru na oblohu. Bylo nádherné sledovat milión malých hvězd v prázdné černotě společně s měsícem, který byl ve tvaru 'D'. Najednou se mi zamotala hlava a já upadla do trávy, Justin si lehl vedle mě, přitáhl si mě k sobě a podstrčil svou ruku pod můj krk a držel mě.

,,Znáš nějaká souhvězdí?" prolomil to ticho, které mezi námi panovalo.

,,Ne" jednoduše jsem odpověděla.

,,Tak támhle to, co vypadá jako krysa, to je Velká medvědice" ukázal na skupinu hvězd a pokračoval ,,pod ní je taková pantofle, to je Malý lev a napravo od Velké medvědice a Malého lva je Rys" zasmál se a já jen chápavě přikyvovala hlavou, i když jsem vůvec nevěděla co má být co. Zvedla jsem se a nemotorně se postavila ke dveřím.

,,Už pujdu jsem unavená" usmála jsem se.

,,Dobře" kývl Juss hlavou a naklonil se ke mě. Nachvilku spojil naše rty jen v obyčejnou pusu, ale i tak jsem si toho vážila.

,,Pa" otevřela jsem dveře a poslala mu vzdušnou pusu.

,,Hey ty! Jak se jmenuješ?" křikl na mě nějaký kluk. Neodpovídala jsem.

,,Hey ty! Bruneto!" šťouchl do mě.

,,Co je?!" znuděně jsem se na něj otočila.

,,Chci vědět jak se jmenuješ!"

,,Katerine a teď mě nech být" otočila jsem se zpět ke své skleničce Sprite(u).

,,Oh Kate a nechtěla by sis dneska trochu užít? Víš jak to myslím, zašli bychom do nějakého motelu.." chytl mě kolem ramen.

Začala jsem zuřit. Nenávidím, když na mě někdo cizý šahá.

,,Doporučovala bych ti odejít, protože jinak za sebe neručim" varovala jsem ho.

,,No to právě chci kotě" mrkl na mě.

,,Vážně se chceš vyspat s dívkou, která trůchlí na strátou snoubence, který nejspíše zahynul při pádu letadla?!" vyjela jsem na něj a on ztuhl. 'Kurva! Tohle se stát nemělo!' běhalo mi hlavou.

,,C-cože?" vykulil na mě oči.

,,Slyšel si.." sundala jsem jeho ruku z mých ramen a snažila se co nejrychleji dopít, zaplatit a odejít, jenže on mě zastavil.

,,Počkej, myslíš to letadlo z Toronta sem?" zeptal se nechápavě.

,,Jop" z hluboka jsem se nadechla.

,,Můj bratr tam byl taky.. Přiletěl jsem sem za jeho přítelkyní, ale zapoměl jsem jak se jmenuje" falešně se ušklíbl.

,,Jason Bieber mimochodem." podl mi ruku.

Ztuhla jsem. Bezhybně jsem stála na místě a bezeslov na něj koukala, po chvilce jsem si uvédomila, že čeká na mou ruku.

,,Kate Gilbert" potřásla jsem mu rukou a dodala ,,snoubenka Justina Biebera".

Taaak :D ráda bych znala váš názor! :3 :D Jen nevím, kdy bude další část, doufám, že co nejdříve, ale fakt nevím :/

Ghost?Kde žijí příběhy. Začni objevovat