Πάντοτε ήθελα να δημιουργήσω ένα παραμυθάκι στο wattpad όπου οι πρωταγωνιστές δεν είναι άνθρωποι. Ελπίζω να το απολαύσετε όπως το απόλαυσα και εγώ!
Πιστεύω πως είναι μία από τις πιο δημιουργικές ιστορίες μου!
...
Οι Αγράνθιοι είναι μια φυσιολογική οικογένεια που περνά τον χρόνο της όπως όλος ο κόσμος: ο πατέρας βλέπει ποδόσφαιρο στην τηλεόραση, η μητέρα κάνει ηλεκτρονική παραγγελία, η έφηβη κόρη χαζεύει στο κινητό και ο μικρός γιος παίζει στο τάμπλετ.
Από την πολύωρη χρησιμότητά τους, οι συσκευές άρχισαν να ζεσταίνονται.
Στο τέλος, η οικογένεια πάει για μπάνιο και παρατάεο τα μηχανήματα. Όταν βγαίνουν από το σπίτι, το τηλέφωνο πιάνει την πάρλα με την τηλεόραση.
"Επιτέλους, εφυγαν!" Αναστενάζει. "Με είχε κουράσει! Δεν με άφηνε σε ησυχία!"
"Συμφωνώ!" Λέει η τηλεόραση. "Έλεγα πως ο αγώνας δεν θα τελειώσει ποτέ!"
"Εμένα να δειτε κούραση" πεταγεται ο υπολογιστής. "Αφού τελείωσε με τις αγορές, πήγε να δει τα νέα! Λες και δεν μπορούσε να ανοίξει εφημερίδα η τεμπέλα"
"Ούτε ο δικός μου ανοίγει βιβλίο" λέει το τάμπλετ. "Όλη την ώρα έβλεπε κάτι χαζά βιντεο στο youtube. Απορώ γιατί του αρέσουν!"
"Πρέπει να τους κάνουμε να σταματήσουν να μας χρησιμοποιούν!" Δηλώνει το κινητό.
"Τι σκέφτεσαι να κάνεις;" τον ρωτάει η τηλεόραση.
"Τον τελευταίο καιρό είχα σκεφτεί ένα σχέδιο με δύο απλά βήματα!"
"Ποια είναι;" θέλει να μάθει ο υπολογιστής.
"Το πρώτο βήμα είναι να κλείσουνε το ρεύμα και το δεύτερο να πάμε να κρυφτούμε" λέει το κινητό.
"Μου αρέσει το σχέδιο!" Τσιρίζει το τάμπλετ. "Πάμε να κρυφτούμε ανάμεσα στα βιβλία. Ποτέ δεν κοιτάζουν εκεί!"
"Και τι θα γίνει με εμάς;" πετάγεται η τηλεόραση. "Εμείς δεν χωράμε στην βιβλιοθήκη! Θα φαινόμαστε!"
"Εσείς να κρυφτείτε έξω" λέει το κινητό.
Έτσι, κλείνουν το ρεύμα και κρύβονται. Όταν οι Αγκάνθιοι επιστρέφουν από την παραλία, δεν βρίσκουν τις συσκευές τους. Κοιτάζουν από 'δω, κοιτάζουν από 'κει. Τίποτα!
Στο τέλος, αποφασίζουν να πάνε στο γήπεδο που ποτέ δεν πήγαν και μετά να φάνε σε ενα καινούριο εστιατόριο. Οι συσκευές χαίρονται που οι χρήστες τους ξοδεύουν χρόνο μαζί και μάλιστα, έξω!
Ευτυχώς, εμφανίστηκαν μετά από δύο μέρες και αποφάσησαν να το κάνουν κάθε δυο εβδομάδες για να ξεκουράζονται.
YOU ARE READING
Gadgets [COMPLETED]
Short StoryΟι Αγράνθιοι είναι μια φυσιολογική οικογένεια που περνά τον χρόνο της όπως όλος ο κόσμος: χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικές συσκεύες! Τι γίνεται όταν μια μέρα οι συσκευές κουράζονται και αποφασίζουν να απεργήσουν;