~Παρελθον και παρων: Μετα το χωρισμο~

51 9 0
                                    

Η αληθεια ειναι οτι αργησα. Αλλα ειμαι και παλι εδω. Για το παρτ δεν θα πω τιποτα. Enjoy!




Ζωης POV:

Οι μερες περναγαν δυσκολα μετα τον χωρισμο αλλα επρεπε να φανω δυνατη. Η Αλεκα επερνε καθε μερα τηλεφωνο και αφηνε εκατονταδες μηνυματα. Το ενα μετα το αλλο. Εκανε ενα λαθος αλλα μαγαπαει και δεν αξιζει να χωρισουμε ελεγε. Μαλακιες. Αφου και οταν ημασταν μαζι δεν ενδιαφεροταν για μενα. Καποια στιγμη σταματησε να στελνει. Αργοτερα εμαθα οτι ειχε φυγει στο εξωτερικο με τους γονεις της και ετσι ησυχασα. Ποναγα ομως. Ποναγα πολυ. Εγω την αγαπουσα την Αλεκα. Με ολη μου την ψυχη. Μπορει τελευταια να ημασταν καπως απομακρες αλλα εκανα τα παντα για να ειναι η σχεση μας οπως πρωτα. Που να φανταστω οτι υπηρχε τριτο προσωπο. Οι μερες κυλαγαν αργα και βασανιστικα. Γυρισα Αθηνα με τους γονεις μου και μετα απο λιγο ξεκινησαν και τα σχολεια. Ολοι οι φιλοι μας με ρωταγαν τι εγινε. Δεν ηθελα να τους πω την αληθεια και ετσι τους ελεγα κατι του τυπου "ειδαμς οτι δεν ταιριαζαμε και αποφασισαμε να παρουμε μια αποσταση" . Η αληθεια ειναι οτι ημουν για λυπηση. Πηγενα σαν ζορι στο σχολειο γιατι ολη μερα στο σπιτι εκλαιγα και ακουγα τα αγαπημενα της τραγουδια. Ακομα και αυτα που σιχαινομουν οταν ημασταν μαζι πλεων ηταν η μονη μου συντροφια. Μια μερα χτυπησε το τηλεφωνο. Ηταν η Ελενα.

Ζωη: Παρακαλω;

Ελενα: Τι παρακαλας μωρε. Χαθηκαμε ρε φιλεναδα. Βασικα εσυ χαθηκες εντελως. Τι εγινε; Ζεις τον ερωτα σου και μας ξεχασες;

Ζωη: Που εισαι ρε τρελη. Οχι δεν σας ξεχασα απλα δεν εχω διαθεση για τιποτα. Χωρισαμε με την Αλεκα.

Ελενα: ΤΙ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΓΙΑΤΙΙΙ;

Ζωη: Ενα ενα. Στο χωριο, την ημερα που ηταν να γινει το παρτι, γιατι ειχε αλλη και τις επιασα στα πρασα. Εγω την χωρισα.

Ελενα: Α. Οχι ρεε.. ..η αληθεια ειναι οτι μου ειπε η Ντινα τι ειχε συμβει αλλα αν την χωρισες γι αυτο να ξερεις οτι δεν τρεχει κατι...... Παρεξηγηση ηταν.

Ζωη: Μακαρι ρε να ταν μονο αυτο. Την επιασα με μια Μαρινα. Σε ξενοδοχειο.

Ελενα: Πωω ρε φιλε. Πακετο. Πως εισαι; Θες να ρθω απο κει να μιλησουμε. Βασικα γι' αυτο σε πηρα για να βρεθουμε.

Ζωη: Ωραια που και ποτε

Ελενα: Σπιτι σου με ταινιουλα, και απειρες σοκολατες και πατατακια. Ετσι ξεπερνιεται ο χωρισμος.

Ζωη: Τελεια. Ελπιζω να εχεις κατι καλο στο μυαλο σου για ταινια.

Ελενα: Κανονισε τα χαρτομαντιλα και ασε τα υπολοιπα σε μενα.

 Unknown LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz