Neden sevdiğim herkesi kaybetmek zorundayım?Tekrar ve tekrar.Sürekli aynı şeyleri yaşıyorum.Bu neyin cezasıydı? Ölüm makinesi falan olduğumdan şüpheleniyordum.Neden bütün kötü şeyler benim başıma geliyor?
Annem,babam ve ufak kız kardeşim trafik kazasında hayatlarını kaybetmişti.Tek ben kurtulmuştum.Ben.. Neden kurtulmuştum ki?Kendimi öldürecek cesaretim yoktu.Yapamazdım.O kadar cesur değildim.Tek bildiğim sadece yalnız olduğum..Hep yalnız olarak kalacağım.
Eski sevgilim,biz birlikteyken intihar etmişti.Sebebini hiçbir zaman öğrenemedim.Artık öğrenebileceğimi sanmıyordum da zaten o artık yoktu.Gelmeyecekti.Oda beni terk etti.Zaten beni hiç sevmemişti ki.Tek taraflı bir sevgiydi bizimkisi.Hiçbir zaman bana,benim ona baktığım gibi bakmamıştı.Onu gerçekten sevmiştim.Hayatımda ilk defa gerçekten sevmiştim.
Ben her zaman 2.seçenek olmuştum onun için.Bana asla anlatmazdı hiçbir şeyini.Bana değer vermezdi.Sadece bilirsiniz diğer bütün erkekler gibi zaman geçirmek için benimleydi.Bu canımı acıtıyordu.Bile bile hala onunlaydım.Herşeye rağmen..Her zaman..
Bütün geçmişimi unutmak istiyorum.Geçmişin peşimi bırakmasını istiyorum.Artık lanetli bir kız olmak istemiyorum.Normal bir kız olmak istiyorum.Ölümün peşimi bırakmasını istiyorum.Artık bende mutlu olmak istiyorum.Kendime yeni bir sayfa açıcaktım.Herşeye baştan başlayacaktım.Normal bir hayat sürecektim.
Yeni bir şehir,yeni bir okul,yeni bir ev,yeni insanlar,yeni bir yaşam tarzı.
Bu sefer kendim için yaşayacaktım.Kendim için bir şeyler yapacaktım.Sadece kendim için.Kimsenin ne düşündüğünü umursamadan,hayatın tadını çıkaracağım.Bundan sonra eski o saf kız artık olmayacaktı.
Sevgi yok.
Aşk yok.
Umut yok.
Merhamet yok.
Sadakat yok.
Bağlanmak yok.
Önemsemek yok.
Hiçbir duyguya yer yoktu.
Sadece ben vardım.Duygusuz halimi tanımanın vakti gelmişti.
Bu sefer herşey farklı olacak.Olmak zorunda.Aynı şeylerin yaşanmasına izin vermeyeceğim.Kimseye bağlanmayacağım.Böylesi benim için daha iyi olacak.Kendime verdiğim sözleri tutacağım.Kendimi önemseyeceğim.Bu sefer kendim için yaşayacağım.Sadece kendimi önemseyeceğim.Kimse umrumda olmayacak.
Kimse beni ağlatamaz.
Kimse beni kıramaz.
Kimse beni yıkamaz.
Kimse bana zarar veremez.
Ben güçlüyüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet
RandomHerşeyini yitirmiş,sevdiği herkesi kaybetmiş bir kız. Masum bir kız. Kendini suçlu hisseden,yeni bir şehirde bu lanetin peşini bırakacağını sanan bir kız. Herşeye rağmen güçlü kalan bir kız. Yeni şehirde onu hangi süprizler bekliyordu? Bütün hayatı...