6️⃣

111 5 0
                                    

Hamis személyi kell ami mindig van....

A személyire vissza térve. Az okmány csinálja nekem nekünk ezeket. Tehát ez aszt jelenti hogy igazi nem hamisított vagyis de de csak az adatok hamisak. Na de ki a szart izgatja hogy mi van rajta.

Nos fel mutattam a kis okmányom és már mentem is be. Nem tom mondtam e, hogy a kocsma ami inkább bár. Nos a bár főnöke orosz Ja és a maffia tagja volt. Na bummm kis anyám. Ide most egy ilyen én vagyok a király diloooo fejet kepzeljetek el.

Nos mikor be léptem akkor a pasi felém kapta a fejét én meg egy kis haliiii galiii cuki mosolyt vágtam amit ő elégé kedvességnek veszi na de ha tudná hogy ő most ki lesz nyírva.

Na de mielőtt még nagyon bele mennék ebbe huuu jeee öljünk meg mindenkit aki ártatlan azt is. Na hát gyerekek ő vagyis az az ember vágod. Na ő cicukák az a gond, hogy azon az okos interneten van egy két dolog ami nem kéne, hogy ott legyen. Deeee szívem, ott van.

Nos öltem már úgy embert, hogy igen ő ártatlan volt. De ő aszt vallotta, hogy kurvára ártott nekem. Nos az az ember aki ott van a bárba na ő az anyám gyilkosa. Vagyis az egyik a másik azt már meg ölték. És Bem én voltam. Viszont mikor meg ölte anyám akkor ő elhúzta a csíkot és a kis embere halt meg helyette. Nos most meg ölöm és hát bérgyilkos és annyi a különbség közte és az én "fajtám" között, hogy míg én tisztán dolgozom ő piszkosan illetve körözik a rendőrök míg engem és a csapatomat nem körözik. Úgyhogy faszt se érdekli ha bele is halok akkor is meg ölöm.

Nos a magyarázkodásnak vége...

Elindultam a főnök höz. Akit amúgy Kárlosznak hívnak és hejes és kedves. Szóval röviden el mesélem neki a kis tervem és ugye segítségemre lesz ugyanis másképp halott lenne. 😉

Be kopogtam az irodába ugyanis a kis csitri a pultnál aszt mondta, hogy ott van.

Kop-kop...

~ Szabad.- mongya.

Én pedig be nyitok és meg látom régi spanom.

~ Kárlooooosz.- áll fel a székéből és én meg öleltem. Ő pedig vissza ölel.

~ Eliza minek köszönhetem a látogatást??- kérdi miközben vissza ül a helyére és int nekem is hogy üljek le. Így is tettem.

~ Nos van egy alak aki itt van a bárban... - itt mindent el meséltem neki és hát egyből a segítségemre lett.

~ Nos és mi a terved??- kérdi.

~ Röviden... Mivel tudom, hogy sokáig itt lesz és engem vár vagyis arra hogy le mennyek. Illetve ki kéne üríteni a bárat szóval a lenti csitrinek szólni kéne, hogy a pasasst ki véve. Mindneki mennyen el az épületből mikor ez meg volt akkor kintről lesz egy lövés és mivel ez tipikus lesz a hang irányába fog fordulni ekkor egy villany lekapcsolását és ki ütöm a pasit. Jaaaa és kéne az egyik irodád.- fejezem be a monológot.

Ő csak bólint és...

~ A földszinti iroda a tied. És ne legyen mocskos vége.- itt hozzám dobott egy kulcsot ami az írodát nyitja.

~ Pedig lassú halált szántam neki.- itt kacsintottam és elindultam ki. Majd ki érve láttam hogy már itt az akció.

Majd szóltam Aliszonnak.

~ Hé Aliszon akkor mehet a lövés.- mondtam a füllencsembe.

~ Renden.- mondta és már hallottam is a lövést majd a lámpa le kapcsolódott.

Én meg rohantam észrevétlenül a pasashoz. A pasast a fegyveremmel le ütöttem mikor nem figyelt. És hát eszméletlen lett. Majd az őr höz szóltam mikor megbizonyosodotam róla, hogy a pali elveszítette az eszméletét.

A maffia fejeWhere stories live. Discover now