Hazırlanıp eylüllerin evine gittik.zili çaldım kapıyı berk açti.
"ooo prenses ne şık olmuşsun böyle"
"teşekkürler uyuz"dedim ve başıma bir darbe yedim.
"ah ne vuruyosun be salak"canım acımamıştı ama yinede ona naz yapmak hoşuma gidiyordu.
"ah kıyamam benim prensesime gel buraya"deyip beni kucağına aldı mertin bakışlarının üzerimde olduğnu hissettim.
"tamam berk yeter indir beni!"dememle berk beni yere indirdi.
"hey arkandaki çocuk kim "dedi öldürücü bakışlarını atarak.
"ben mert öykünün arkadaşıyım"ha ArkaDaşMı?
"bende berk sende mi onlarla gidiceksin?"
"evet öyle gerekti."onlara aldırış etmeden eylülün yanına gittim.
"eylüğğğl!"
"öyküğğğ"evet böyle salak salak selamlaşmalarımız var bizim.
"şimdi alanya yolu bekle bizi biz geliyoruz."eylülle kahkağlara boğulduk.
"hey mert nerde onu çok merak ettim nasıl bir şey yakışıklimi?
"evettt çok tatlı" diye bağırdîm o anda mert odaya girdi.
"kimmiş o tatlı olan?"
"sennnnn"dedi eylül uzaylı görmüş masum köylü givi merte bakıyodu.mertim suratında pich smiler belirdi.
eylüle tekme attım.ne diye bağırdı kendine gelmişti şimdi.
"demek öyle"dedi kızardığmı hissettim ardından berk geldi.
"benden tatlı olamaz"dedi sırıtarak kendini ne sanıyordu bu yaa birden bana yaklaştı
"bende sizinle gelicem"
"hayır kesinlikle olmazzz'diye gürledim.
"nedenmiş o mert geliyor ben neden gelemiyorum" dedi sinirle
"merti annem gelmesini istedi bende kıramadım"
"hayır berk gelemessin"dedi eylül abisinin onu yönetmesini istemiyordu.
"tamam be bu kadar çemkirmeyin gelmicem."içimden bir oh çektim.eylülünde sevindiği belliydi
"hadi artık gidelim'diye araya girdim.of geç kalıcazz.
"tamam hadi mert gel çıkalım artık şu evden"dedi eylül abisine pis pis baktı.
evden artık çıkmıştık eylülün yüzünde üzüntü vardı abisinden ayrılacağına üzülüyordu şimdide bu kızı anlamak çok zor mertin arabasına bindik berk arkamızdan bize el sallıyordu bizde ona salladık.nihayet hava alanı yolunu tutmuştuk.
"bekle bizi alanyaaaaa "diye çığlık attım eylülde bana karşılık verdi.mert bizi susturmaya çalıştı şapşal.
"hey kızlar bağırmayın kulağımın dibinde rezil olucaz."oda bağırıyordu bağırırken yüz hatlarının kasıldığını anladım.
"tamam tamam sustuk"dedim sanki hep yaptığımız şey bir şeyide kursağımızda bırakmasa.
hava alanına gelmiştik.bavullarımızı bagajdan çıkarıp elimize aldık.uçağın bir az sonra kalkacağını öğrendiğimizde uçağa doğru yola koyulduk.koltuklarımıza yerleştik.mert ortamızda oturuyordu.ben cam kenarına geçtim eylül cam kenarında olmayınca üzüldü.sıralarda dört koltuk vardı.eylüllün yanına insan dışı bir varlık oturdu tamam ya ben hiç kıskanmadım.-_-
eylül bana bakıp pis pis sırıttı.pislik ya onu ne kadar sevsemde yinede kızmıştım ah şu kızın lanet olası şansı yok mu beni deli ediyordu. o şans bende olsa beyaz atlı prensime şimdiden kavuşmuş olurdum.
evet benim canlarım okuyanlar lütfen votelarmısınız:( sizleri seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sürpriz misafir
Novela Juvenil"Bir misafirin kalbimde bu kadar çok fazla önemli olduğunu nerden bilebilirdim ki onu hatırlamamıştım. sonuçta beni bırakıp gitmişti. Ama benim şu aptal kalbim yüzünden ondan ayrı kalamıyorum. işte buda benim hayat hikayem. devamı ise kitabın içind...