Chapter 1

17 1 0
                                    

Nana Mikaeyla
13 tahun yang lalu

Nana membawa sling bag lalu duduk di bangku taman , ok 1 jam. 3.30 petang dah Ayan , muncul la cepat !

"Sorry Nana , Aku lambat tadi Ada hal"

"Ye la Tu setiap Kali date setiap Kali Tu la kau ada hal Kan ?"

Zayyan Ashraff mengambil tempat duduk disebelah Nana

"Sorry la , Aku X Kan lambat dah nanti, act Aku nak jumpa ni sebab nak bagitau kau , Papa Aku kna tukar tempat kerja la nana"

"Hah seriusla Ayan? Habis aku mereput la main sorang sorang kat sini , dah la aku nak merajuk"

Ayan garu belakang leher yang tidak gatal

15 minit berlalu

"Ayan aku merajuk betul la !"

"Iya sorry la , Aku janji nanti dah besar Aku Cari kau"

"Betul kau janji , Cari aku bila dah besar ?"

"Betul aku janji Aku Cari kau nanti,jom Aku belanja kau icecream."

Ayah Ayan memang orang yang ternama so tak heran la kalau dia selalu pindah , tapi Aku dah kawan dengan dia dah lama jamban rumah dia Pon aku dah tau dekat mana . Aku sayang nak tengok Ayan pergi , arhhh !

Icecream matcool Rama Rama Aku kepak dengan Ayan , saja nak tunjuk sweet .

"Kau pindah bila ayan ?"
Nana bertanya

"Esok " Ayan menjilat icecream muka tak bersalah

"Lahh kenapa tak bagitau aku hujung taun je."

"Sebab aku sayang Kan kau lah Aku bagitau harini nana "

Aku mengeluh , semua tak sempat . Hadiah tak sempat beli , nak buad kad cliche pulak . Hmmm tak pela Yang tinggai kenangan je la.

onenever .Where stories live. Discover now