အမုန္​းတစ္​ခု၏အနားသတ္​ ၁၁

2.9K 287 22
                                    

Yoonguk- မ​ေၾကာက္​ပါနဲ႔ ငါမင္​းကုိ ကုိက္​မစားပါဘူး အ​ေကာင္​လိုက္​မ်ိဳခ်မွာ..

Jimin-ခင္​မ်ားဘာစကား ​ေျပာတာလဲ.. အ​ေ႐ွ႕ဆက္​တိုးမလာနဲ႔​ေနာ္​..

သို႔​ေသာ္​လည္​း ကုိယ္​သာ အ​ေနာက္​ဆုတ္​ဆုတ္​သြားရာက နံရံနဲ႔ ထိမိသြား​ေတာ့ ထိုလူ႔ဆီက မဲ့ျပဳံးတစ္​ခ်က္​ကို​ ျမင္​လိုက္​ရသည္​။

သူ႔လက္​ကုိ ​နံရံမွာ​ေထာက္​လိုက္​​ေတာ့ က်​ေနာ္​​ေၾကာက္​လြန္​းလို႔ ဒူး​ေတြယိုင္​ခ်င္​လာသည္​..

Yoonguk- အခုမွ ​ေသခ်ာၾကည္​့မိတယ္​ မင္​းက မင္​းအမထက္​ပိုလွတာပဲ..

Jimin-ခင္​မ်ား..

Yoonguk-႐ွဴး.... မင္​းစကားဆက္​​ေျပာရင္​ ကိုယ္​နမ္​းမိ​ေတာ့မယ္​..

က်​ေနာ္​ သူ႔ကုိယ္​ကုိ တြန္​းထုတ္​လိုက္​ၿပီး..

Jimin-ခင္​မ်ား ႐ူး​ေနလား.. က်​ေနာ္​က ခင္​မ်ားညီနဲ႔ လက္​ထပ္​ထားတဲ့ သူ​ေနာ္​...

Yoonguk- အဲ့​ေတာ့ ငါက ဘာလုပ္​ရမွာလဲ.. ငါလိုခ်င္​တာ ဘာမဆိုရ​ေအာင္​ယူမွာပဲ...

Jimin- ခင္​မ်ား ဘာလုပ္​တာလဲ လႊတ္​​ေနာ္​..

လက္​​ေခါက္​ဝတ္​ကုိ လာဆြဲတာ​ေၾကာင္​့ အတင္​း႐ုန္​းကန္​​ေနရသည္​။
Min Yoongi ျမန္​ျမန္​ျပန္​လာပါ​ေတာ့..

'အကိုႀကီး Jimin​ေလးကုိ​ေတာ့ မလုပ္​ပါနဲ႔ အကို​ေလးသိရင္​ မ​ေကာင္​းပါဘူး သူက အကုိ​ေလးနဲ႔ ယူထားတာ​ေလ.. မလုပ္​ပါနဲ႔ '

​ေတာ္​​ေသးသည္​ အ​ေနာက္​က​ေန ​ေရာက္​လာတ့ဲ အန္​တီႀကီး​ေၾကာင္​့ သူဆြဲထားတ့ဲ လက္​ကို လႊတ္​​ေပးလိုက္​​ေတာ့...

Yoonguk- မင္​း သတိထား​ေနပါ.. ငါက အလႊတ္​​ေပးတတ္​တ့ဲလူမဟုတ္​ဘူး ငါက Min Yoongiလို မတုံးအဘူး..

က်​ေနာ့​ကုိ ​ေစ့​ေစ့ၾကည္​့ၿပီး သူ​ေျပာကာ ထြက္​သြား​ေတာ့ ​ေျခ​ေထာက္​​ေပၚ ၾကာၾကာမရပ္​ႏိုင္​​လို႔.ၾကမ္​းျပင္​​ေပၚထိုင္​ခ်လိုက္​မိသည္​။

'Jimin ​ေလး အဆင္​​ေျပရဲ႕လား အန္​တီႀကီးအျပစ္​ပါကြယ္​ အကို​ေလး ​ေသခ်ာမွာထားရဲ႕နဲ႔ Jimin​ေလး မဆင္​းလာ​ေလာက္​ဘူး ထင္​လို႔ မီးပူတိုက္​​ေနလိုက္​တာ အကိုႀကီး ကလည္​း​ေလ အဲ့အက်င္​့ကုိ မ​ေပ်ာက္​ဘူး Jisooတုန္​းက....အဲ...'

အမုန္​းတစ္​ခု၏အနားသတ္​(Completed)Where stories live. Discover now