Vaktimin çoğunu evde telefon ve bilgisayarda insanların aşk acılarını okuyarak geçiriyordum . Doğrusunu söylemek gerekirse bana anlamsız ve saçma geliyordu . Tıpkı sokakta ki insanların bana acıdığı gibi bende onlara acıyordum.
Onlara da hak veriyorum tabi insanın en büyük acısı kendi başına gelendir. Ama ne yazık ki şu hayatta acılar tukenmiyor.
Ben kendimi tanıttım mı sahi ? Ben Rukiye on yedi yaşındayım doğuştan kas erimesi hastalığım var ve maalesef ilerlediği için hayata tekerlekli sandalyem ve ben olarak devam ediyoruz . Tedavisi henüz olmayan bir hastalık. Ama üzülmeyin o henüz kelimesi bile bana büyük bir umut veriyor.
Aslında tekerlekli sandalye biraz da kendimi korumam için çünkü bazen dengemi kaybedip düşebiliyorum . Alışverişe çıkabileceğim , sinemaya gidebileceğim hiç arkadaşım olmadığı için bende kitapları dost edindim. Bazen karakterlerle konuştuğum oluyor insanlar delirdi sanacak diye de ödüm kopuyor .
Bu gün yeni okulumda ilk günüm olacak eski okulumda asansör yok diye okul değiştirdim . Yeni ortamlara girmek özellikle sandalyem ile beni her zaman korkutmuştur ama yapılacak bir şey yok gibi . Çünkü sandalyede olmam hayallerimi gerceklestirmeme engel değil .
Ben dalmış bu satırları yazarken benim meleğim annem odaya girdi
-Hadi seni hazırlayalım
- Ben yapabilirdim anne
-Bu gün özel bir gün sana yardım etmeliyim
- Hadi ama ilk kez okula gitmeyeceğim . Yazı yazıp bi tost yiyip gelcem.
- Eğitime böyle bakman beni gerçekten çok duygulandırıyo
- Başka ne olabilir muhteşem zekisin seni öğretmen yapalım demiycekler
-Senin çenen çok açılmış hadi giyinelim artık
Annem özenle ütüledigi beyaz gömleğim ile siyah pantolonumu getirdi
-Kızlar etek giyiyor sanıyordum
-Senin için rica ettik pantolon giyebilirsinIşte başladık diğer kızlardan bi farkım olmasa olmazdı . Tamam etek giymeyi istemezdim ama bu bile beni farklı hissettirecek .
Annem üzerimi giymeme yardım edip ,saçlarımi sımsıkı arkadan topladı .
Kendi kendime açılın okulun örnek öğrencisi geliyor dedim .Tabi bunu okulda görecektik . Ne kadar kötü olabilirdi ki ?