/Tae's POV/
Прибрах се и реших да проверя съобщенията от Чонгкук. Чудех се какво ми е писал.
Jungk00k_: Знаеш ли, всъщност искам да си пишем по-често..
Tae_hyung: Аз също
Jungk00k_: Имаш ли WhatsApp?
Tae_hyung: Да,кажи ми номера си, за да те добавя
Jungk00k_: 0998598646Добавих го, а той веднага ми писа. Бях донякъде щастлив, но и притеснен поради някаква странна причина.
/WhatsApp/
Jungkook: Много си красив, сигурно всички те харесват
Taehyung: Не точно, но мисля същото за теб хаха
Jungkook: Знаеш ли всъщност за първи път се запознавам с човек като теб в този сайт. Обикновено единственото за, което мислят е секс чатове..
Taehyung: Да прав си аз също го намирам за странно
Jungkook: Просто искам някой, който да ме разбира. Мисля, че си добро момче.
Taehyung: Ти също :D
Jungkook: Обмислял ли си да ставаш модел? Мисля, че ще ти се отдаваЗа какво му трябваше да пита това..Съвсем забравих, че catfish-вам и се почувствах неловко
Taehyung: Ами не всъщност не мисля, че това е за мен.
Jungkook: Аха"Аха"?! Какво значи това сега? Звучи сякаш се съмнява за нещо. Дори не знам защо анализирам всяка негова дума толкова,ставам параноичен.
Taehyung: Ами.. Какъв тип човек беше приятелката ти?
Jungkook: Беше чудесно момиче много я харесвах, но...
Taehyung: Но какво?
Jungkook: Скъсахме, очевидно
Taehyung: Каква беше причината да скъсате?
Jungkook: Не мисля, че нещата вървяха между нас, мненията ни и начина на мислене бяха коренно различни за това и двамата решихме, че ще е по-добре да прекратим връзката ни.
Taehyung: Разбирам. Извинявай, ако мразиш да говориш за това.
Jungkook: Няма проблем. Всъщност мисля, че тя още ме обича, но за сега не ми се мисли.Ох..сега се почувствах зле за него. Май не беше добра идея. Винаги съм страшно нахален трябва да се науча да мисля преди да правя нещо.
Jungkook: Харесва ми стила ти на обличане. Подбираш си дрехите.
Taehyung: БлагодаряДори не ми ставаше приятно от тези комплименти, защото знаех, че не бяха за мен. Почувствах се тъпо отново.
Jungkook: Е ами аз ще си лягам лека нощ, Техьонг
Taehyung: Лека нощ.Всъщност не ми се спеше нито пък исках той да си ляга. Беше ми толкова приятно да си пиша с него. Можех да продължа до сутринта, не ми беше проблем. Реших да отида до кухнята, за да си направя нещо за ядене. Отворих шкафа и взех пакет с instant noodles, защото ме мързеше да правя друго не, че можех всъщност. Докато пренасях купичката до масата Джи-а ми писа.
Jia050: Хей
Tae_hyung: Какво правиш
Jia050: Лежа ти?
Tae_hyung: Тъкмо ям от кога си пишем с препинателни знаци между другото обикновено ги ползваш, когато нещо не е наред
Jia050: .... Офф
Tae_hyung: Джиа-а веднага ми отговори искам отчет и подробности :))))))
YOU ARE READING
Who are you? // Vkook
FanfictionКорица: ughoneyoongi Каква беше причината на Техьонг да направи това? Това, че мразеше себе си? Не, той искаше някой, който да го обича повече отколкото той самия него.