Miss Fortune se zarazila a spustila ruce z pistolí.
,,Za tohle zaplatíš Kato." Odvětila.
,,Co prosim? Neslyším tě zřetelně. KAM ODPLULI?!" Přitlačila ji ostří čepele na krk.
,,Směrem na západ od ostrovu Lebek..." Řekla nevrle a potichu.
Katarina se pousmála a poděkovala a s náhlím výskokem z lodi utekla do ulic Noxu.
,,Loď..loď loď... Doprdele kde můžu sehnat na rychlo posádku a loď." Katarina chodila skrz uličky noxu s nervózně rychlím krokem.
,,Nejdřív by si si mněla zajít do přistavu slečno smrt." Uslyšela egoisticky sluníčkářsky hlas za ní.
Se zvukem jakoby jí nože bodali do krku se otočila a koukla na toho knírateho "kasanovu".
,,A co dál génie." Založila ruce a zamračila se.
,,Udělat tam někomu kuřbu a dá ti jí zdarma."
,,K VĚCI idiote." Zavrčela se zvýšeným hlasem a převrátila očima.
,,Hehe. Mám jednoho známeho co bere prachy za cokoliv myslím že ti sežene loď a posádku do dvou dní." Točil si s jednou z jeho seker v ruce a opíral se o sloup u hospody s nějakýma děvkama u něho.
,,Dva dny je dlouho." Udělala unavený výraz.
,,Možná že když přidáš kuřbu tak to bude jeden den." Draven si odpil z piva a zašklebil se s pěnou na jeho kníru.
Kata zavrčela a sevřela pěsti vedle těla. ,,HRR Kde ho najdu?!"
,,Přistavu u černého trhu. Je menšího vzrústu je z bilgewateru docela děsiví s tím jeho ksichtem a hlavou od jizev. Myslím že se jmenuje po nějaký rybě, Nemo? Nebo tak heh."
,,Jestliš si zemně děláš prdel tak tě naporcuju Dravene." Kata mu vyhrožovala s nožem v ruce a zamířila do přístavu s vážným výrazem.
,,Doufam že ten krysák žije." Kata si pomyslela při myšlence na Talona.
Byla už blízko u trhú. Byla to o dost tmavší část Noxu než obvykle. Nebylo by divu kdyby tam byla uplna tma díky neskorému času v noci.
,,Malý ..muž děsivi jmenuje se po rybe? To nemůže ten primitiv vážně." Zavrčela a po 2minutách si všimla nějakého tmavého skřeta počítat peníze blízko nějaké rozbité lodě z který ještě táhla prokletá magie.
,,Uhm pane?" Kata přistoupila k němu a dala nůž do pouzdra.
,,Hm??" Ten malý se otočil s divně vypadajíci hazejíci dýkou v ruce a pytlem peněz.
,,Jste...Ten..uh.." Katu přerušil ten podivín.
,,Jo jsem obchodník a kurýr a najemný vrah všechno možný co chceš?" Řekl nevrle a strčil si peníze do kapsy. ,,Mám někoho zaříznout nebo co?"
,,Né to ne. Potřebují loď s posádkou a to už zítra. Dokážete to?" Kata pokrčila jedno obočí a nedůveřivě ho sledovala.
,,Jo jistě dozítra to stíhám. Chceš nějaké speciální velikosti nebo tak něco?" Pyke zapisoval do svého seznamu loď a pak koukl na Katu která nesla nechápavý obličej.
,,Ne jen ať je originál z bilgewateru ať není nějak zvlášť nápadná." Kata vytáhla pytel peněz z opasku a hodila ho Pykovi před nohy.
,,He..He Fajn zítra v 10 ji tady máš." Pyke skočil šipku do vody a ponořil se i s dýkou a penězma.
,,Ehhh... Dobře." Kata odvětila a chytla se za hlavu.
YOU ARE READING
Zlověstná čepel Bilgewateru
AdventurePokračovaní příběhu Katarini Du Coutea. Katarina se při výpravě/pronasledovánim svého otce ocitne v Bilgewateru kvůli potičce na moři. Setká se s novýma hrdinama v Bilgewateri a zažije si na vlastní kúži jaký je to ucítit vítr ve vlasech na palubě l...