5.Bölüm

481 28 4
                                    




Medyadaki şarkı size eşlik etsin....

(Sinan)

Sahilde arabayı durdurdum aşağı sahile indim.Biraz bakındım ve Öykü'yü gördüm.Saçları rüzgara karışmış savrulacak gibiydi.Kız Kulesinin tam Önünde oturuyordu.Arkadan gidip omzuna dokundum.İrkildi ve bana taraf döndü."Hiii.Ay Sinan korktum"dedi.Bende yanına oturdum"Korkma.Benim"gülünsedim.Öykü'nün telefonunun sesiyle cebinden telefonunu çıkardı.Ekrandaki bildirimi görünce sinirli bir yüzle telefonu cebine yine soktu."Noldu? Yüzün düştü.Kötü bir şey mi oldu?"dedim endişeyle."Önemli bir şey değil.Sorun yok yani"dedi gülümsemeye çalışarak.Bende morali daha da bozulmasın diye konuyu değistirdim "Ee napıyoruz bakalım?"dedim ."Hmmm bilmem.Ne yapsak ki?"Öykü'nün arkasındaki balonları görünce."Gel bakalım"dedim ayağa kalkıp balonlara taraf giderek."Napıcaz kiii?"dedi bende cevap vermedim.Balonların yanına vardığımızda arkadaştan bir oyuncak silah aldım"Nişan ala biliyor musun?"dedim silahı göstererek."Yok bilmiyorum"dedi bende elimle yanıma gelmesini gösterdim.Yanıma geldiğinde silahı eline verdim "Şimdi iki elinlede bunu tutmalısın.Sobra gözhazana getiriyorsun.Bak şöyle"iki elimlede Öykü'nün kollarını sardım."Gözünü şurdan ayırma.Orda harf gibi birşey var dimi.Ortasını balonun alt kısımlarında sabitliyorsun ve tetiği çekiyorsun"diyip teteği çektim.Göz ucuyla gözlerime baktı,bende derinden nefes alıp verdiğimde nefesim yüzünü okşamıştı."Anladım.Ben bi kere de deneyeyim"dedi bende elimle balonları gösterdim.ilkinde olmadı,ama ikincisinda balonu patlatmıştı."Oldu.olduuu"yerinde zıplamaya başlamıştı."Aferin.Bilmeyen birine göre baya iyisin ha"dedim sırıtarak."Tabi sonuçra hocam çok iyi anlatıyor"aradaki iltifata gülmüştüm."Şimdi napalım"diyince bende düşünmeye başladım."Taksimde güzel bir kafe var.Ne dersin?"dedim."Tamam harika ama neyle gidicez"dedi bende anında arabamı gösterdim."Tamam gidelim"

Arabayı uygun bir yere park ettim ve Öykü'yle kafeye doğru yürümeye başladık .Buralar kalabalıktı ve kaybolmak kolaydı.Bizde tam Öykü'yle ayrılacakken elinden tutup kendime çektim."Kafeye kadar böyle partner"dedim ve elimi elinden çekmeden yürüdüm.

"Ne istersin?"diye Öykü'ye sordum."Ya Sinan benim canım tatlı çekti,Tatlı mı yesek?"diyince bende güldüm."Tamam o zaman sen seç ikimize de"diyince çok mutlu oldu.Sifarişlerimizi verdik ve beklemeye başladık.

(Öykü)

Sinan'ın telefonu çalınca hemen açtı.Yüzündw kocaman bir gülümseme vardı."Efendim birtanem"diyince istemsizce onu dinlemeye başladım."Yarın mı?,Tamam ben seni alırım"dedi sonra."Tamam gelince bol bol hasret gideririz"dedi ve telefonu kapattı.Bende ilgilenmiyormuşum gibi yaptım.Telefonunu cebine soktu ve bana döndü."Eee naptınız Annenlere söyledin mi?"diyince başımı sallayarak."Söyledim evet çok sevindiler"dedim ve tatlılarımız geldi.Ben direk kaşıklamaya başlamıştım."İstersen sana ateş etmeyi öğrete bilirim,Baya iyiydin çünkü"dedi bende saçlarımla oynamaya başladım."Sen nerde öğrendin?"diyince sırıttı."Asker zamanlarımda öğrendim.Sonra bana bi merak geldi işte eğitimini aldım falan"dedi meraklı bir kişiliği vardı."Tamam bana da oğretirsin"dedim ellerimi önümde birleştirirken."O zaman sen yarın bana gel yaparız bir şeyler"diyince yarın işinin olduğunu söyleyecektim ama bir bildiği vardır diye ses etmedim.

Taksimde yürüyorduk ve az önce yaptığı gibi elimi tuttu.Bense irkildim ve onun yüzünü dikkatlice inceledim."Şimdi napıcaz?"dedim çocuk gibi."Arabaya gidelim bakarız"dedi yine takındığı o ciddi ses tonuyla.Biraz yürüdük ve arabay bindik.Telefonumun sesiyle cebimden çıkarmam bir oldu.Sabahtan Fatihten gelen 8 mesajdı.Bu kez açıp okudun

"Öykü"
"Konuşmamız lazım!"
"Ben o gün istemeden öyle bir şey yaptım biliyorsun"
"Beni ara!"
"Sana geliyoeum"
"Nerdesin?"
"Öykü kapıyı aç!"
"İlla karşıma çıkacaksın!"

Derinden nedes aldım ve elimle saçlarımı arkaya doğru elimle taradım.Sinansa beni merakla süzüyordu."İyi misin?"dediğinde kendimi toparlayıp ona döndüm."Fazlasıyla.E hadi anlat napıyoruz?"dedim ."Aslında bizim çocuklar bir şeyler hazırlamış"kimi kastediyordu."Kim?"dedim marakla."İrem,Cem falan işte"dedi doğru ya artık bizimkilerdi."Gidelim o vakit"diyince tamam dedi ve Furkan'ın evine doğru arabayı sürdü.

"Hoşgeldiniz"dedi İrem kapıyı açınca."Hoşbulduk kuzim"dedim İrem'e sarılarak.Sinanla da sarıldıktan sonra salona geçtik."Eee napıyorsunuz?"dedim."Biz oyun oyanayacaktık"dedi Cem."Ne oynu?"diye sordu Sinan."Doğruluk ve Cesaret"dedi İrem.Evet bu oynu sevmiyordum klasik bi oyundu çünkü."Ben oynamıyorum"dedim kanepeye sindim."Niye?"diye sordu Sinan."Bilmem istemiyorum"dedim.Onlar oyuna başlamıştı bende mutfağa gidip kendim kahve yaptım ve yanlar8na döndüm.Bir şeyler konuşuyorlardı ama dikkat etmedim.Biraz sonra Sinan yanlarından ayrılıp kanepeye yanıma oturdu."Noldu?"diye sordum kafamı Sinana çevirerek."Sıkıldıysan gidelim"dedi bende kafamı evet anlamında salladım."Biz gidiyoruz.Görüşürüz çocuklar"

(Sinan)

Arabayı çalıştırdım ve sokağın çıkışına doğru sürmeye başladım."Şey beni eve bıraka bilir misin?"diyince tamam dedim

(Öykü)

Kahvaltımı yapıp.Üstümü giymeye yukarı çıktım.Dolabı açtım ve bakınmaya başladım.
Bir şeyler giyip çağırdığım taksiye bindim.Sinan'ın adresini verip yolu izlemeye başladım

Kapının ziline bastığımdan biraz sonra açıldı.Kapıda benden baya yaşta küçük kız vardı."Selam.Sinan içerde mi?"diye sordum.Kızsa bana gözlerini fal taşı gibi açılmış bana bakıyordu birden "Öykü abla?"diyince bende şaşırdım.Arkadan Sinan'ın sesi geldi"Gözde kim geldi?"diye başını kapıdan çıkardı."Öykü hoşgeldin" dedi Sinan."Hoşbuldum"dedim gülümseyerek.Kapıdakı kız hala bana bakıyordu."Gözde iyi misin?"dedi Sinan."Ha şey amca,Ben onun şarkılarını çok seviyorum da birden görünce şaşırdım"dedi bende güldüm."Ya gel o zaman bi sarılalım biz"dedim kollarımı açtım o da bana sarılınca bende ona sarıldım

"Ama bu çok ağır"dedim elimdeki silahı göstererek."Gel bakalım yardım edeyim"dedi Sinan arkamdan gelip iki kolumu sararak."Şimdi napoyoruz?"dedim ama aklım kalbimin hızlı atmasındaydı.Birden elimdeki silahı masaya koyup arkamı döndüm.kollarım önümde Sinansa kollarını masaya dayamıştı.Kollarının arasında kaybolucam derken,gözlerim gözlerine takıldı.Derinden nefes aldım biraz içimde bekledi o nefes sonraysa nefesimi serbest bıraktım

Nasıldı?
Ben yazarken gözlerimden kalpler fışkırıyordu.Okurken umarım sizde de öyle olmuştur.
Neyse siz o tatlı yorumlarınızı ve VOTELERİNİZ esirgemeyin

Sol YanımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin