Szeptember elseje van. Szeretem az őszt, ahogyan a fák levelei besárgulnak majd, lehullanak. A halál jut eszembe róla. A megnem állíthatatlan elmúlás.. (Oké ez beteges.😂) Én épp a tükör előtt igazítom meg a csokornyakkendőm, ami fehér ingemet egészíti ki. Középhosszú szőkésbarna hajam kivasalva omlott a vállamra. Mikor elkészültem lementem a konyhába bekapni valami reggeli féleséget. Apáék már javában sütötték a palacsintát, aminek illata már a lépcsőn megcsapta az orromat.
-Jóreggelt kicsim!- köszönt vérszerinti apám akit, amúgy apucinak szoktam hívni hogy, megtudják különböztetni mikor kinek szólok.
-'Reggelt!- mondtam boldogan. Jó volt a kedvem ahhoz kepést hogy reggel volt.
Miután közösen megreggeliztünk, felvettem a hátamra a táskám, majd egy hangos köszönés kíséretében kiléptem a bejárati ajtón. Kb 10 perc sétányira volt a házunktól a suli, ezért idő előtt odaértem a megbeszélt 7:30-as találkozóra amit barátnőmmel Alexával tartottunk, akit amúgy Lexának szoktam becézni. Nem sok idő múlva már messziről megláttam, ezért elkezdtem felé sétálni. Nagyon csinos volt, fekete egybe ruhája tökéletesen simult hibátlan testére. Mikor odaértem hozzá, magamhoz húztam egy rövid csókra majd, szorosan megöleltük egymást. Mikor vége lett az ölelkezésünknek kézen fogva sétáltunk vissza az udvarra. Már majdnem mindenki megérkezett mikor egy tanári sípszóra mindenki bement az épületbe, és megkereste saját termét. Mi is ezt tettük Lexával, és szokásos módon az ablak melletti sorba, egy padban foglaltunk helyet. Miután mindenki bejött megérkezett az osztályfőnök is, és elkezdtük az első ofő órát.
Négyből már a harmadik ofői is elkezdődőtt, mikor kopogtak az ajtón és a tanár kiment. Mindenki nagyon kíváncsi volt hogy mi történhetett. Kis idő elteltével visszajött az ofő az oldalán vele.. Fekete haja, és szikrázó tengerkék szemei voltak. Jó kiállású fiú, látszik rajta hogy sportol. Ahogy megálltak a tanár meg is szólalt;
-Gyerekek, ő az új osztálytársatok. Segítsetek neki beilleszkedni, és hogy ez zökkenőmentesen történjen kifogok választani egy embert hogy körbe vezesse!- a lányoknak már a nyála (is) folyt a látványtól ahogyan hanyagul, félmosollyal az arcán szemezett velük, amikor a tanár megszólította;
-Jason, kérlek mutatkozz be nekünk részletesebben amíg én kitalálom ki fog neked segíteni!- nézett a tanár ezek szerint Jason nevű "jövevényre".
-Sziasztok, Jason Coleman vagyok. 18 éves és a szüleimmel nemrég költöztünk ide, Cincinnatiből.- itt megállt és tekintete hirtelen rám irányult. Láttam rajta hogy meghökkent majd, váratlanul elmosolyodott. Nem mondom tényleg szexi mosolya van..
-Rendben fiam ülj le valahová!- mondta az osztályfőnök majd rámnézett.
-Clark, te fogsz neki segíteni. Kérlek ismertesd vele a szabályokat is majd.- jelentette ki mire, bennem kihagyott egyet az ütő is, Miután Jason leült a mellettünk lévő padsorba, éreztem hogy néz, ezért odaforditottam a fejem, de hamar vissza is kaptam zavaromban, mivel ő még mindig nézett és összetalálkozott egy pillanatra a tekintetünk. Nem értettem mi volt nálam ez a hirtelen nagy zavarbajövés, pedig rólam ez nem volt elmondható.
Vége van az utolsó órának is. Nagyon izgultam hogy nekem kettesben kell maradnom az újfiúval. Miután mindenki kiment a teremből Jason oda sétált hozzám.
-Szia! Már bemutatkoztam, de azért megtenném még egyszer.- nyújtotta a kezét.-Jason Coleman- kis hezitálás után tenyerébe csúsztattam sajátomat, és én is bemutatkoztam.
-Clarke Peterson.- mondtam lazán.
-Akkor kezdhetjük?- kérdeztem, mire felnevetett, én pedig elindultam kifelé ő pedig követett. Ha jól vettem le, végig zavarban volt miközben monológot tartottam neki az iskola szabályiról. Úgy fél óra múlva miután a suli minden szintjét megmutattam, és nagyjából elmagyaráztam hogy melyik terembe milyen órákra kell menni, a sétálás hevében, véletlen összeért a kezünk amiért bocsánatot kértem, de olyan szinten elpirultam amennyire azt csak lehet. Jason elmosolyodott majd megszólalt;
-Aranyos amikor zavarban jössz- erre a kijelentésére kicsit..NAGYON lefagytam amit biztos furának nézett aztán meg hebegtem-habogtam össze vissza, valami féle "köszi"-t makogva és azt még hozzáteszem hogy egy színskála megirigyelt volna..
-Bo-bocsi de most mennem kell vége a körbevezetésnek rohanok szia!- majd kirohantam az épületből. Magam sem értettem hirtelen viselkedésem okát. Hazáig meg sem álltam. Otthon kicsaptam a bejárati ajtót és felsiettem a szobámba. Apáék még nem voltak itthon, ezért elmentem és vettem egy hosszas fürdőt.
Mire készvoltam este hat óra is lehetett. Megtörölköztem, belebújtam a pizsimbe és lementem a konyhába valamit enni. A rántotta mellett döntöttem. Mire elkészítettem apáék már hazaértek. Na igen..nem vagyok egy konyhatündér. Eltörtem egy tojást és még az ujjamat is megégettem..gratulálok Clarke, még ehhez is nyomi vagy.
-Szia drágaságom!- köszönt apuci, majd egy puszit nyomott a homlokomra.
-Milyen volt a suli?- kérdezte apa, aki apuci példáját követve egy cuppanósat nyomott a homlokomra.
-Háát..elment. Már hiányzott a légkör.- válaszoltam mosolyogva. -Jött egy új osztály társam. Az a neve hogy Jason. Kedves srác ma nekem kellett körbe vezetnem a suliba.- a mondat végére elpirultam, ahogy visszagondoltam arra ahogyan találkozott a tekintetünk. A gyönyörű kék szempárra. Ahogy rám nézett, mikor zavarba hozott és a szexi mosolyára.....JÉZUSOM!! nekem barátnőm van, nem gondkodhatok ilyeneken. Kicsit elkalandoztam és ezt apa is észre vette mire sejtelmesen rám vigyorgott.
-Miaaaz?- kérdeztem pedig tudtam hogy mire utal.- Apáék elengedték a témát aminek örültem. Gyorsan megettem a kajámat és elmostam a tányérom.
-Felmegyek a szobámba bepakolok aztán alszom. Eléggé fáradt vagyok.- megöleltem őket aztán megmásztam az emeletre vezető lépcsőket. Miután gyorsan bepakoltam, lefeküdtem és írtam egy jó éjt üzenetet Lexának. Nálunk ez egyfajta szokás már. Jól betakaróztam és viszonylag hamar el is nyomott az álom.
Sziasztok❤ ez lenne az első rész. Remélem valamennyire elnyerte a tetszéseteket és ha igen akkor jelezd egy csillaggal vagy hagyj itt egy kommentet.❤ Pusza😘
YOU ARE READING
.Azt hittem más vagyok.
RomanceClark Peterson vagyok 18 éves és leszbikus.....Vagyis egészen idáig én is ebben a tudatban éltem, mígnem egy váratlan találkozás feje tetejére állította az életem. Egy Michigani művészeti iskolába járok, ahol most kezdem az utolsó évemet. A családom...