Kaida pov
Su Jimin preleidau nuostabu laiką. Jau buvom abu prie namų. Atidarėm duris, o ten kai kurie apsiverkia sėdi, o kai kurie filmą žiūri. What the hell happened here? Priėjau prie Jungkook. Atsisėdau prie jo ir pradėjau glostyti nugarą. Jimin ta patį padarė su Jin.
-Kas atsitiko?-paklausiau. Jis į mane pažiūrėjo raudonomis akimis.
-Lisa išsiskyrė su manim-atsakė.
-Tas pats ir su Jennie.-įsiterpė Seokjin.
-Taip būna! Čia nepakeisi. Bet galiu supažinti su pora merginų kurios tikrai jums patiks.-pasakiau ir pažiūrėjau į Jimin. Jis linktelėjo.
-Tikrai? Tikiuosi tai ne IU ar HyunA.-pasakė ir nusivalė ašaras Jin
-Ne tai Jisoo ir Red Velvet. Likusios BP turi vaikinus.-pasakiau.
-Jisoo? JISOO?-paklausė vyresnysis. Matosi jam nuotaika pakilo.-Ji man visada patiko kaip mergina.-pratęsė jis.
-Koks sutapimas nes jei tu irgi patinki.-atsakiau.
-Man Yeri patinka. Ji tokia miela ir graži.-išreiškė savo mintis Kookie.
-Gerai! Tada šiandien turėsime svečiu! Pasakykit kitiems, kad apsirengtu gražiai. O aš joms paskambinsiu ir eisiu paruošti vakariene.-pasakiau. Jie abu linktelėjo.
-Aš tau padėsiu princese.-pasakė Jimin ir priėjas prie manęs apkabino.
-Nesupratau?-pasakė nesupratęs nieko Jin.
-Mes pora.-atsakė Chimchim.
-Papasakosiu prie stalo.-greitai leptelėjau. Jie nedrąsiai linktelėjo.
Po 2 valandų
Visi jau buvom ir valgėm vakarienę.
-Tai Jimin Kaida kaip jūs tapot pora?-staiga paklausė Jungkook. Visi kiti vos nepaspringo maistu išskyrus Jin su Kookie.
-Mes abu nuėjom į kavinę...
Flashback
Su Jimin užsisakėm ir laukėm kol atneš maista. Atnešė padavėja ir pradėjo flirtuoti su Jimin.
-Ei šlundra nelysk ne prie savo vaikino!-pasakiau piktai ir šaltokai.
-Vaikino?-paklausė ji.
-Kaida busi mano mergina-leptelėjo Jimin.
-Būsiu! Jis mano vaikinas. Tai dink kol negavai į savo špakluota snuki.-pasakiau piktai. Ji į mane pažiūrėjo pikčio akimis ir nuėjo.
Flashback end
Pabaigiau pasakoti.
-Wow.-tepasakė Wendy. Nusijuokiau.Srr jeigu užknisau su Red Velvet. Tiesiog jos man pradėjo patikti. Laukiu nuomonių. Atleiskit už klaidas.
Myliu😍😍❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》
AcakIstorija apie mergina kuri yra pusiau žmogus pusiau katė/katytė. Niekas to nežino išskyrus jos tėvus ir brolius. Kartą ji kažkaip sugabėjo atsitrenkti į vaikina. Jis atrodė malonus ir rūpestingas.Tas vaikinas pasiėmė ja ir parsinešė namo. Kaip j...