12.Rész

720 20 1
                                    

Amióta Dereket lehordtam rám sem nézett,ha mégis csak épp egy pillanatra.
Mintha megbántottam volna a "nagy Derek Whith "-ot. De az lehetetlen.
Na hagyuk.
Most épp töri órán vagyok. Az egyik kedvenc tantárgyam,de most mégsem tudtam annyira figyelni. Néha-néha rá pillantottam Derekre, de látszott rajta,hogy ő sincs most itt lélekben. Alig vártam,hogy végre rám pillantson,mivel ebben a két hétben nagyon megszoktam. Már-már kezd hiányozni a figyelme,tekintete.
A következő óra is töri volt. A tanár bejött és már nyitott a is a naplót.
-Az első felelő Mr.Whith!-Derek már fel is állt.- Mondja kérem, mikor volt a második vgh.?
-Hát..az..ö..öm...ő!-dadogta.
-Látom semmit sem tanult mára! A jegyei pocsékak! Ha hamarosan nem javít rajtuk meg fog bukni. Ennek elkerülése érdekében kijelölök magának egy diákot, aki korrepetalja!
-Rendben, tanár úr!-válaszolta szomorúan.
- És az,aki korrepetálja -itt hagyott egy kis szünetet amíg kikereste-Ms.Candal!-mintha a név hallatán hirtelen kiderült volna az arca. Míg ő vidám volt, én kész lettem volna meghalni. Miért pont engem? Miért ver engem az Isten? De mintha nem zavart volna engem annyira.

Óra után

-Üdv, tanuló társ.
-Na,akkor 18:30-ra gyere át hozzám! Ott nyugottan tudjuk végezni a dolgunkat.
- Ahogy akarod,cica!-villantotta meg pervez mosolyát.
-Jesszus! Nem arra gondoltam ! Hozd a könyveket.
- Ahogy akarod,de úgy elrontod az igazi mulatságot az egészben!-durcizott be.
-Úgyse történt volna semmi!
-Szóval akartad volna,hogy történjen valami!-mosolyodott el.
-Menthetetlen egy pervez vagy!-jelentettem ki egy nagy sóhaj közepette.

És meghoztam a következő részt! Puszi!😘

A lúzer lány és a menő srác /BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora