Karakter frissítés

759 22 2
                                    

Mostantól Mihály is benne lesz a további részeben. [Akit nálam örökké Matthew Cohen fog alakítani AKA Fiatal Jhon W. szóval így képzeljétek el]

Hogyan találkoztatok?

Már számolni se tudod, hogy hányszor történik meg ez. Hibázol, verés. Az oldalba, hasba, arcon. Akárhova. Aztán kórház, ahol már annyiszor jártál, hogy az ápolók nem is kérdezősködnek. De hogy honnan indult ez az egész? Anyukád szülés közben hallt meg. Apád pedig téged hibáztat mindenért.
A mai nap is egy szokásos volt. Vagyis annak indult, de ő részegen jött haza, ami annyit jelent hogy újra a kórházban fogsz kikötni. Ami úgy is lett. Csak éppen nem a megszokott orvossal, hanem egy magas, jóképű, fekete hajúval.

Hova visz el randizni?

Megmutatja neked azt a helyet, amit legjobban szeret a Földön. A természetbe visz egy öreg faházikóba, egy patak mellé. Simán lehet hogy lakott ott valaki, de jelenleg túl szépnek tűnt az egész ahoz, hogy valóság legyen.

Mit kapsz tőle?

A holdnak a tökéletesre kicsinyített mását. Nagyon szépen ki lett dolgozva, és az angyal szerint hasonlít a szemszínedhez.

Mit gondolnak rólad a családja?

Luciferrel elég jól kijössz, ugyanis a modorotok színte ugyan olyan. Flegma, nemtörődömséggel. Gabriel olyan mintha a bátyád lenne, az első perctől fogva odavagytok egymásért, de csak is baráti értelemben, amit Mihály mosolyogva nyugtáz. Chuck előtt egy kicsit visszahúzódóbb vagy, Castiellel pedig nem nagyon keresitek egymás társaságát, aki inkább a Winchesterekkel lóg, mint a bátyjaival.

Amin össze szoktatok veszni

Az hogy nem vagy elég jó hozzá. Ő egy arkangyal, te pedig csak egy ember. Te egyszer meghalsz, ő pedig élni fog tovább.
Akkor mért is lennél elég neki?
Utálja, ha felhozod ezt a témát, de az önbizalomhiányod miatt elkerűlhetetlen.

Supernatural Preferences /HUN/ ✔️Where stories live. Discover now