7

201 28 2
                                    

"-Sehun!" tipa Baek sarindu-i in brate. "Ghici ce!"

"-A luat foc ceva?'' rase fratele sau.

"-Nu inca, dar eu cred ca mi-am facut un prieten!" spuse Baek fiind mandru de el insusi.

"-E minunat, Baek! Cum il cheama?"

"-E nou in liceu. Numele lui e Kyungsoo!"

"-Bravo, puiule. Sunt mandru" zambi Sehun sarutandu-i fruntea fratelui sau mai mic.

Era primul prieten pe care si-l facuse Baekhyun in atata timp. Se simtea mandru si fericit pentru fratiorul sau.

"-Sehun, ma duci tu la domnul Park astazi? Vreau sa ii spun cat mai repede de Kyungsoo!"

Fratele sau chicoti. Baek era adorabil. Chiar era fericit ca si-a facut un prieten. Nu mai era singur si avea cu cine vorbi.

"-Normal, scumpule"

*

"-Domnule Park!" spuse nerabdator Baek asezandu-se pe canapea.

"-Spune-mi, Baekhyun"

"-Am un prieten la liceu!"

"-Asta e minunat! Deja faci progrese!" afirma Chan fiind mandru de reusita celui mic.

"-S-Sunteti mandru?" spuse Baek nesigur pe el.

"-Foarte mandru!"

Baek zambi. Era bucuros sa vada ca si el este mandru. Era fericit.

"-Baek, azi o sa fie diferit"

"-Diferit?"

"-O sa iesim prin parc. Ce spui?"

"-D-Domnule, sigur e in regula?"

"-Da, scumpule. Voi avea eu grija de tine"

Baek isi lua ghiozdanelul apoi iesise din apartamentul lui Chanyeol impreuna cu acesta. Nu stia de ce domnul Park il ducea in parc, dar era dragut din partea lui.

"-Vrei o inghetata?" intreba domnul Park cu un zambet larg pe fata.

"-Nu vreau sa va deranjati.."

"-E din partea mea. Ce aroma sa fie?"

"-Cio-Ciocolata.."

Baek si-a primit inghetata. Era atatde buna. De obicei doar fratele sau ii cumpara inghetata cu ciocolata. Chanyeol si-a luat o inghetata cu capsuni. Era roz, precum parul sau.

"-Domnule Park" spuse Baek terminandu-si inghetata.

"-Spune-mi Chanyeol, te rog"

"-Chanyeol, iti place sa te dai in leagan?"

"-Obisnuiam sa ma dau cand eram mic"

"-Hai sa ne dam!" chicoti Baek.

"-Dar sunt adult, Baekhyun"

"-Si adultii pot fi copii!" se incrunta Baek. L-a luat de mana si l-a dus la primul leagan pe care il vazuse.

Chanyeol a rosit usor. Manuta lui Baekhyun era de trei ori mai micuta fata de a lui. Zambetul de pe chipul lui era adorabil, pistruii lui erau scosi in evidenta de lumina soarelui.

Baek se puse si el pe un leagan si a inceput sa se dea in el.

"-Haide, Chanyeol!" rase Baek bucurandu-se de timpul pe care il petrecea impreuna cu el.

Chan stia ca nu are incotro. Si-a luat avant si a inceput sa se dea in leagan odata cu cel mic. Se bucura. Nu s-a mai dat in leagan de atata timp. Chiar ii era dor sa fie copil, precum Baekhyun.

apreciati momentele chanbaek!

psychologist | chanbaekUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum