EV ARKADAŞI

98 5 0
                                    

(Medyada balamir var)

Okuldan çıkmıştık ve balamiri bekliyorduk o gelip bizi alıcaktı ohh be sonunda balamirin siyah BMW si önümüzde durdu hemen bindik sıcaktan kavrulmuştuk resmen  balamire  sarıldım " özledim seni ya" " Bende güzellik bende özledim de şurada çatık kaşlarla buraya bakan lavuklar kim" sudemle balamirin baktığı yere bakınca Baranı ve uzayı gördük bunlar ne alaka ya balamir arabadan indi ve baranla uzayın yanına gitti " hayırdır bilader "      " hayır hayır da sen kimsin " " kızların ev arkadaşı da size ne " " bizde komşularıyız birinin
arabasına binip sarılınca merak ettik"       " etme merak " dedi ve cool bir şekilde arabaya bindi " evet kızlar ilk durak neresi" dedi hiç birşey olmamış   gibi ben bu çocuğu anlamıyorum ya " bizim ev eşyalarımı alıcam " dedi sudem balamir arabayı sürmeye başladı   "Eeee balamir varmı birileri" diye sordum çünkü uzun süredir fransaday dı ilk başta yüzünden bir ifade geçti ama anlamadım " varla yok arası benim mira diye sevdiğim var ama buraya gelirken bırakmak zorunda kaldım ortada bırakıcak bir şeyde yok ama neyse" ilk defa balamir bu kadar uzun konuşmuştu  biz böyle konuşurken sudem gilin eve varmıştık sudem hemen indi " balamir sen bu kızı gerçekten seviyorsun  belki o da buraya gelir nerden biliyorsun " balamir güzel bir gülümseme bahşetti    " sanmam ama inşallah gelir gelsin ilk işim  ona sevdiğimi söylemek olucak." Bu çocuk  sırıl sıklam aşık be bizi de böyle seven çıkıcak mı  acaba araba kapısının kapanma sesisye sudemin geldiğini anladım " hadi gençler ikinci durak duru teyzelerin (adanın annesi) evi hadi hadi " sudem böyle konuşunca balamir " emredersiniz hanım efendi" dedi şaka amaçlı bizim eve giderken  yol sesiz geçmişti eve gelince hemen indim balamirin bavulu  zaten arabadaydı ben bavulumu aldım ve tekrar arabaya geldim " evet gençler şimdi son durak bundan sonra kalacağımız ev " dedim ve herkez güldü "gençler zehirlenmek istemiyorsanız  yemek yapmayı öğreneceksiniz tek ben yapmam" herkez bir ağızdan söylenmeye başladı " ama kuzen şimdi ben yemek yapamam karizmamı çizemem" " erkek aşçılar da var mesela biskolata reklamında oynayan adam gibi olursun sende balamir demi sudem" sudem ilk bir şeye dalmış gibi kafasını iki yana sallaďı ve sadece "aynen" dedi bu kızda birşeyler varda ben sonra öğrenirim taşıdığımız eve gelince baran gilin tarafın da bir kız gördüm balamire bakınca kıza bakarak gülümsedi sonra baran kolunu o kızın omzuna atınca kaşlarını çatıp bana baktı bu bakış gidelim demek oluyordu  bu arada bakış okuya biliyorum kendimle gurur duyuyorum 😏😏 neyse konumuz o değil biran önce eve girmeliyiz bence yoksa bunlar bir birine girecekler uç ada uç balamiri  çekip evin içine soktum balamir direk koltuğa oturdu bende karşı koltuğa oturdum  bir süre anlatsın diye suratına baktım ama birşey demeyince dayanamayıp sordum"ne oluyor balamir" diye sordum " sana dediğim kız o kız yani mira" ama niye onların tarafındaydı acaba baranın sevgilisi mi  diye geçirdim içimden balamir bir hışımla kalktı ve evden çıktı.

OKYANUS KOLEJIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin