Hatırlatma
*Damla artık ölü bedenlerini yanına çıkacaktır*
Damla yeryüzüne Paradox şirketinin yeraltı makineleriye çıkıyordu.Çok hızlıydı ama Damla gözünü bile kırpmadan gidiyordu.Yeryüzüne yaklaşınca makine uyarılara başladı. Damla sıkıca tutundu...Ani bir sarsılma ile neye uğradığını şaşırdı.Makine yeryüzüne çıkar çıkmaz çevresindeki bütün zombileri parçalamıştı.Etraf pıhtılaşmış kan ve vücut parçaları doluydu. Damla gözünü açtı ve etrafına baktı. Etrafı sakin görünce dikkatlice dışarıya çıktı.Birkaç adım yürüdükten sonra birşeyler hissetti. Kafasını yukarıya kaldırdı parçalanan zombinin yarım kafasını gördü ve o anki refleks ile tekmeyi yapıştırdı.Kafa duvara çarptığı anda patladı. Birkaç damla kan Damla’nın yüzüne gelirken gözlerini kapattı. Aniden bir ağlama sesi duydu ses küçük bir kız çocuğunu andırıyordu. Ahh çocuk, Damla’nın bir zaafı. Çocukları o kadar seviyordu ki önceden hergün mahallesindeki çocuklara şeker, çikolata dağıtırdı. Bunlar aklına geldi ve hiç düşünmeden belinden küçük savaş baltalarını çekip sesin geldiği restorana girdi. Çok büyük biryerdi. Damla kendi etradında dönüp aynı zamanda yürüyordu. Bazı camlar kırık ve kanlıydı.Damla sesi takip ediyor aynı zamanda ürperiyordu. Savaş baltalarını beline koyup adı Desert Eagle olan pistol silahı çıkardı.Yemek yapılan yere geldiğinde ocakların arasında ağlayan kızı görüp bağırdı "Hey sen iyi misin? "...Kız cevap vermeden ağlamaya devam etti. Damla şoka girdiğini düşünüp kızın yanına yaklaştı.Tekrarladı "Hey sen iyi misin ?"... Kız bacaklarını kendine çekip kafasını kapatmıştı. Sesini biraz kısmıştı. Damla elini kafasına götürürecekken kız kafasını aniden Damlaya doğru kaldırıp tiz bir çığlık bastı.Damla hemen geriye çekildi. Ardından kız ellerini bacaklarının arasından çıkarıp ayağa kalkmaya başladı.Damla neye uğradığını şaşırdı.Kızın tırnakları o kadar uzundu ki artık silah olarak kullanıyordu. Kız Damlaya doğru çığlık atarak koşuyor, kanlı tırnaklarını yerde sürüyor, sağa sola savuruyordu. Damla restoranın VİP bölümüne kaçtı. Hemen arkasında kız var. Damla kıza acıdığı için birşey yapmıyordu ama bir tırnak darbesi alınca başka çaresi olmadığı aklına geldi. Önce kızın ayağına bir tekme attı ve kız yere düşmeden önce silahla kafasını patlattı. Damla garip hissediyordu. Damla yemek yapılan yere tekrar gitti. Silah sesini duyan köpekler arka kapıdan girmişti. Damla yedi tane köpek sayabilmişti . Silahın şarjöründe 6 mermi vardı. K öpekler ona doğru koşmaya başladı. Damla sakin yürüyordu. Peki bunu neden yapıyordu ? Demekki bir planı vardı.Cebinden clipper çakmağı çıkarıp arkasına bakmadan sinsi bir gülüş ile yemek yapılan yere attı. Ardından hemen kulaklarını tıkadı. Arkasında büyük bir patlama oldu. Damla kızın yanına gittiğinde gaz kokusu almıştı ve bunu değerlendirdi. Arkasına büyük bir keyifle baktı fakat patlamadan önce kaçan dört köpeği görünceye kadar. Silahını çekip hemen ikisinin kafasına sıktı.Diğer iki köpek iyice yaklaşmıştı ve bunlara ateş edemezdi. Zaten şansızlık silah tutukluk yapmıştı. Damla duvara doğru koşup duvarda bir geriye takla attı. Köpeğin biri o arada havaya sıçradı. Damla köpeğin kafasına havada bir tekme atarak kafasını dağıttı. Diğerine tutukluk yapan silahı attı fakat yetersiz kaldı. Köpek Damlanın üstüne atlayacakken bir silah sesi duyuldu. Damla gözünü açıp kanları gördü. Bir ses "Hey sen"... Damla kafasının çevirdi ve ateş edeni gördü.. ..
SİZCE BU KİM OLACAK ? O'DAMI PARADOX İÇİN ÇALIŞAN BİRİ YOKSA HAYATTA KALANMAYI BAŞARAN NORMAL BİR İNSANMI PEKİ BU KIZ MI ERKEK Mİ ? DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜCEZ . ÖNERİ VE TAHMİNLERİNİZİ BEKLİYORUM. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orta Nokta
AdventureZombilerin tüyler ürpertici hikayesi.Hayatta kalmak zorundalar. Bu ne insanlığın sonu ne de başka bir ırkın başlangıcı.Bu Orta Nokta.Damla'nın ve hayatta kalanların mücadelesi.İnsanlığı kurtarabilecekler mi?