Even'le uyandığım bir sabah daha. Aradan bir buçuk ay geçmişti. Arada Even'de kalıyordum. Bazen bizde uyuyorduk. Okulun bitmesine az kalmıştı ve çoğu insanın önyargısı kırılmıştı.
Even'in burnunun ucunu öptüm ve erken uyanmanın verdiği mutlulukla kolları arasına gömüldüm.
Beni sıkıca sardı ve burnunu saçlarım arasına gömdü. Tekrar uykuya daldığımızda kapım sertçe çalındı. Annem bağırıyordu.
"Kalk ve bana bir kaç şey al, acıktım." Kafamı kaldırdım ve kapıya baktım. Even de tek gözünü açarak tavana baktı ve beni geri çekerek yatmamı sağladı.
Annem kapıya tekrar vurduğunda hışımla kalktı.
"Sikeyim." Bakışlarım ona döndüğünde gözlerini devirdi ve hırsla saçlarını karıştırdı.
"Yani... Hayatımın ızdırabını sikeyim." Sırıttım ve üstünden atlayarak ayağa kalktım.
~~
Okula Even ile birlikte giderken kolunu omzuma atarak beni kendine çekti. Elimdeki telefondan ödevimi kontrol ediyordum.
Birbirimizin çantasını taşıyorduk ve Even etrafa özgüvenli bir şekilde bakıyordu.
Nolan iki sigara yakarak yanımıza geldi ve birini Even'e verdi.
Even sigarasından güçlüce çektikten sonra sigarayı dudaklarıma uzattı. Bir nefes çektim ve Even sigarayı alarak kendi dudaklarına oturttu.
"Bana da birini bulmaz mısınız ya?" Sonra çektiği nefes boğazında kaldı. Even ona tek kaşını kaldırarak baktı.
"İsak'dan bir şey gizlemene gerek yok." dedi. Nolan yüzüme baktı ve hafifçe sırıttı. Kafamı kaldırıp Even'in ağzındaki sigaradan bir nefes çektim ve geri yerine yerleştirdim.
"Kuşak'tan bulabilirsin." dedim dumanı Even'in boynuna üflerken. Kafasını ustalıkla eğdi ve bana sertçe baktı. Omuz silktim.
"Bu akşam gidelim mi?" Kafamı olumlu anlamda sallayacaktım ki Even koluyla kafamı sıkıştırdı.
"Kendin git. Bizim planımız var." Debelenerek kolunun altından çıktım. Even'e sinsice sırıttım.
"Hayır hep birlikte gidelim, uzun zaman oldu gitmeyeli." Even etrafa bakarak sabır diledi. Ve sigarasından son kez duman çekerek izmariti bana fırlattı. Hafifçe yana kaçtım ve kurtuldum.
"Tamam o zaman, gidelim bakalım. Benim hanım da pek istiyor zaten." Even pis pis sırıtırken Nolan kahkaha attı.
"Pasif İsak ha. Zaten aksi düşünülemezdi." Yerdeki sönmemiş izmariti Even'e fırlattım.
"Sizi piç kuruları. Siktirin." Even'in çantasını sallayarak koşarak yanlarından uzaklaştım. Even bir kaç küfürü arkamdan sıralarken arkamı dönmeden orta parmağımı ona gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soft love: evak |tamamlandı.
Fanfic"Sana verebileceğim pek bir şey yok," dedim. Arkasından boğazımdaki yumruyu yok etmek için yutkundum, yani en azından yutkunmaya çalıştım. "Benim bedenim kirli, ruhum, zihnim kirli. Tek bir yer temiz." Elini tutup kalbime götürdüm, kaşlarını çatara...