Deel 8

1.8K 74 8
                                    

Perspectief: Yasmina

Don't forget to vote honey❤️🍭

De deur werd geopend door..MARWAN!?!? Wat dafuck doet hij hier? Weet je het doet er niet aan toe. Ik sloot de deur en raapte al mijn kleren bij elkaar. Ik trok ze aan en bleef zitten in een hoekje. Hoe kon dit gebeuren?! Ik ben gewoon mn eer kwijt die ik jaren beschermde.

Ik ben een mislukkeling! Kifesh ik ga naar lounge? Wat als ik zwanger wordt?!! Wat als me broers erachter komen? Ik keek naar de jongen die ik mishandelt heb en vervolgens naar het raam.

Ik maakte het raam open en tilde hem op wat niet zo gemakkelijk ging als gepland. Ik gooide een deel van zn lichaam en daarna de rest. Toen sprong ik ook uit het raam en belande op de grond. Ik klopte mn kleding af en trok de man de bosjes in en gooide hem daar.

Ik keek of er iemand was en sprintte zo snel als ik kan. Waar naar toe? Weet ik niet. Ik rende maar door en hoorde "TOET TOET" ik keek naar de vrachtwagen en alles werd zwart voor mn ogen.

~wie is marwan?
~is dit het einde van yasmina?

Dat lees je allemaal bij de volgende deel!

Helleuuww people,
Sorry voor mn lange afwezigheid en deze korte deel!
Waarom ik voor een lange tijd afwezig was hou ik liever privé
Butt I'm Back.. en ik beloof dat er spannende deeltjes aankomen.
Sooo bij de 25 stemmen ga ik verder en het wordt een hele lange spannende deel!

~yasmine🥀

Uitgehuwelijkt aan een drugsdealer....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu