Salut.Mă numesc Blu.O fata de 23 de ani, din Bucuresti.Eu arăt cam așa:
Mda..Nu arat mare lucru.Dar toată lumea imi spune că sunt dragută.
Apropo, am un canal de YouTube.Ma numesc Blue_Queen.Am aproape 1.000.000 abonati.Lucrez ca dansatoare de dansuri moderne,clasice.Imi place foarte mult sa cant.Prietenii spun ca am o voce chiar foarte buna,și ca ar trebuii sa vorbesc cu un artist sa ii cer si lui/ei parerea poate voi avea un succes cu asta.Dar eu consider ca ar fi mai bine să nu fac incă pasul asta.Imi fine. Trebuie sa merg la munca.DUPĂ CATEVA MINUTE
Am ajuns.Intr-un final.Acum o sa merg in vestiarul fetelor,să ma schimb.Mi-am pus repede asta pe mine :
si am stat pe telefon,fiindca nu prea cred că era cineva pe aici.Cred ca eram singură.Era multa gălăgie daca era cineva pe aici.
Am vazut ca nu e nimeni pe aici si am inceput sa cant.Este vorba despre ,,Jackpot-The Motans" imi place foarte mult acest cantec.A da , sa nu uit că am un prieten foarte bun aici.El este Alex.Arată cam asa:E foarte dragut cu mine.Are 25 de ani.Noi suntem un ,,cuplu" la dansuri.(Prin cuplu ma refer la faptul ca suntem perechi nu altceva.)
Suntem si prieteni foarte buni si dupa muncă.Ne vedem in fiecare zi sa repetam anumite dansuri,sa mai iesim la un suc.Inca nu se leaga nimic mai mult intre noi.
PERSPECTIVA LUI ALEXAud niste sunete ciudate la vestiarul fetelor.Am sa merg sa vad ce se intampla.Sper ca nu se ceartă iara.
Cand am ajuns acolo văd ca e doar Blu.Si cânta.Are o voce foarte buna.Am s-o înregistrez, iar inregistrarea, am sa i-o trimit lui Stefan Lucian ( Lucian este creatorul ,patronul instituției Global Records.)
Cred ca o sa fie surprins de vocea ei.Si probabil o sa o angajeze la el.Poate ca dansatoare poate ca,cântăreață.Eu am numarul lui de telefon deoarece mi-a propus sa merg ca dansator.As merge ,dar nu vreau sa o părăsesc pe Blu....E draguță,frumoasă.Sunt geloasa pe ea.As vrea sa fiu impreuna cu ea..Imi fine.O sa îi dau lui Lucian numarul ei de telefon,să fie o surpriza pentru ea acest telefon.( A-Alex, B-Blu )
A-cânti frumos.
B-de cât timp m-ai ascultat?
A-păăăăi cam de cand ai inceput.
B-asta ar fi de bine?
A-crede-mă.E de BINE BINE.
B-de ce?
A-o sa afli tu.
B-ok.Sper sa nu astept mult..
PERSPECTIVA LUI BLU
In sfârsit am terminat cursurile.Defapt nu sunt cursuri,e locul meu de muncă.Abia astept sa ajung acasa.Sunt foarte obosită.
PERSPECTIVA LUI ALEXAcum e timpul să il sun pe Lucian.
CONVORBIRE TELEFONICĂ
( A-Alex,L-Lucian )
A-bună seara.
L-bună seara,deci te-ai răzgandit?
A-păăi.Trebuie sa iti spun altceva.
L-ok.Spune.
A-am o prietenă,este dansatoare ca si mine,si are o voce foarte foarte buna.Am o inregistrare.Acum ti-o trimit.
L-ok astept.I-am trimis.Abia astept sa vad ce parere are.
A-deci? Ce parere aveti?
L-nu are o voce buna.
A-.......
L-are o voce foarte bună.Cu cateva mici repetiți , o sa fie un adevarat succes.Si mai este foarte frumoasa.O sa atragă multe priviri.
A-mă bucur foarte mult că vă place.
L-unde pot sa ma intalnesc cu ea?
A-acum o sa va dau numarul ei de telefon. 07...(aici e numărul)
L-mulțumesc.Am sa o sun chiar acum.
A-aș spune sa nu o sunați acum deoarece este foarte obosita.
L-ok nu am sa o sun acum .Am sa o sun maine.
A-apropo,o sa vin si eu ca dansator.
L-hmmm.Daca vine ea vii si tu.
A-cam da.
L-sunteti impreuna?
A-nu.Dar imi este o prietena foarte buna.
L-ok am inteles.Mâine am sa o sun si apoi, dupa ce vă terminati munca,va trebui,sa ne intalnim undeva sa discutam toți.
A-ok.
L-ok.Noapte Bună.
A-Noapte Bună.CONVORBIRE TELEFONICĂ
INCHEIATĂ.PERSPECTIVA LUI BLU
Dupa ce am ajuns acasa,am intrat in duș, si am lasat stropii fierbinti,sa imi răsfețe pielea mea cea fina.Abia astept maine,sa vad ce surpriză imi va pregăti Alex.
Hi guys.Sper sa vă placa aceasta carte❤💛💚💙💜.Am scris un capitol destul de scurt.Dar nu prea am stiut ce sa scriu la inceput ! 😍 va pwp ♡♡.