Смях ме се, пихме. Мисля, че дори съм малко пияна. Или пък много? Но изведнъж се сетих, каква ли е причината да се държеше като задник преди това? В главата ми се водеше спор. Да питам или не? Какво да правя?!?!
а) Питай го заобиколно.
*те са пияни, четете всичко с един такъв пиянски акцент хд*
~*~*~*~*~*~
- Хей Юнги .. - заговорих аз, но усещах как ми се преплита езика. Яко пияна бях.
- Мм? Нали знаеш, че съм по - голям от теб. Наричай ме Оппа! - явно и той беше на моето ниво пиян, супеер. Подхилих се като чух как трябва да го наричам.
- Юнги оппа! - засрамена от себе си реших да изпия още една глътка от новите коктейли на Юнги.
- Да, сладкишче? - отговори ми той.
- Какво да? - забравих какво говорихме. - Ох! Сетих се, хахахах! Сетих се, че беше тръгнал да ми казваш нещо ... май беше преди да ти се обяснявам за моята гледна точка на любовта и бла- бла. - момчето седеше зачудено и поклати глава.
- Не си спомням. - отговори. Нацупих се, исках да знам.
- Май беше .. нещо от сорта защо си се държал с мен лошо.. - гледах на всички посоки, за да се правя на приятно разсеяна, все едно сега се сетих за това.
- Ох така ли? - момчето тупна чашата си силно на масата, карайки ме да подскоча. - Знаеш ли защо? Защото си глупачка. - извъртях очи и се облегнах на стола си.
- Ето го отново ... задник. - измърморих аз, но той се засмя.
- Но и това нещо ми харесва в теб. Харесва ми, че си глупачка! - момчето продължи да се смее, докато не се задави в собствения си смях. Той .. той да не би да се разплака?
- Юнги .. оппа ..? - не знаех какво да кажа в тая ситуация. Разплака се, че съм глупачка?! Ами какво, да му покажа дипломата от гимназията си, че да го успокоя, че съм умна ли?
ESTÁS LEYENDO
Мъжка Проститутка [ Ти Избираш]
FanficИмаш нужда от кавалер за сватбата на най- добрата ти приятелка, но в живота ти не присъстват мъже. По случайност попадаш на онлайн сайт за мъже "под наем". Защо пък не? История, в която ти избираш как да продължи!