Capitolul 5

194 15 0
                                    

                           " Eşti prea romantic "

-Cum adica la pachet ? Ma cumperi sau ce?

-Pentru un tip asa aratos te prinzi cam greu . Tatal tau a zis ca te uitai intr-o zi la mine , de fapt ca te holbai . A spus ea apoi a zambit satisfacuta si si-a dat o suvita rebela de par dupa ureche.

-Ce dracu ? Tata chiar vrea sa ma combine cu fufa de tine . Am spus ultima parte aproape in soapta .

-Ce zici ? A intrebat ea trezindu-se cred din reverie .

-Iesi afara ! I-am zis in timp ce aratam cud egetul spre usa camerei mele .

A facut o fata socata si s-a ridicat brusc de pe pat , dupa ce i-a fost calcata in picioare mandria a naibii tot tantosa mergea . 

-Si vezi ce furi ! Ams trigat in urma ei .  Tipa mi-a " umplut frigiderul " si bineinteles ca nu putea sa-si faca iesirea fara clasica privire peste umar si mersul dezaxat .

Am sarit imediat din pat si am prins-o de mana .

-Totusi nu pleca inca . I-am spus privind-o in ochi .

S-a intors cu o fata de caine plouat si cu gura intredeschisa  , am privit-o atent apoi am tras-o intr-un sarut patimas , aproape violent . Ne-am deplasat stangaci pana in camera mea unde am aruncat-o pe pat iar ea s-a dezbracat intr-o secunda .

-Credeam ca nu mai ajungem aici ! A exclamat ea respirand sacadat .

M-am urcat peste ea si am continuat "lupta" . Intr-o secunda ne-am rasturnat , ea ajungand deasupra mea . Am tras-o mai aproape nepierzand nici macar o secunda contactul cu buzele ei .  S-a ridicat in fund si mi-a apucat slitul pantalonilor . Zambea pe sub mustati .  I-am prins fata intre palme si am tras-o inapoi peste mine . I-am mangaiat obrazul incet iar ea a inceput sa zambeasca . Am tras-o si mai aproape si m-am intins pana la urechea ei ca sa-i soptesc :

-Glumeam ! Iesi afara din casa mea ! Am strigat la ea si am dat-o jos de pe mine .

Tipa a scos un " Ah ! " in semn ca a fost jignita , apoi practic a sarit din pat si s-a imbracat cu rochia .

-Esti un nesimtit ! Cum ai putea sa-i faci asta unei doamne ? A spus in timp ce-si indesa picioarele in pantofii aia imposibili.

-Ce fel de doamna sare la pantalonii unui barbat de la prima intalnire? 

Nu a raspuns , in schimb si-a mutat concentrarea si privirea pe incaltatul pantofilor . 

-Iti zic eu ce fel de doamna esti ! Esti o doamna nesatula . I-am spus apoi am bufnit in ras . 

-Mitocanule !  A iesit pe usa in graba , am crezut ca se va impiedica pe scari  dar n-a facut-o . Apoi am auzit cum tranteste usa de la intrare si pe menajera cum tipa de uimire din cauza sunetului puternic . 

M-am intins dupa telecomanda si am inceput sa schimb canalele televizorului in continuu . Ca de obicei nimic de vazut . Din 238 de canale nici macar unul nu ma atrage asa ca il inchid 

Ce sincronizare ! mi-am spus eu in timp ce-mi scoteam telefonul zgomotos din buzunar . 

-Da Dinule .

-Vezi ca sunt in bucatarie . Spune el lasandu-ma total nedumerit .

-Ok ... Nu prea inteleg de ce trebuie sa-mi spui mie detaliul asta . Am spus eu amuzat.

-Poate pentru ca e bucataria ta . Zi si eu doar ... 

I-am inchis si mi-am indesat telefonul la loc . Am sarit din pat ca ars si am coborat in bucatarie la bustul gol .

-Ce mama naibii faci aici ?

-Oh ! Astazi facem topless ? M-a intrebat apoi a dus un pahar cu suc de portocale ,cred ,la gura , ca mai apoi sa soarba din el facand un zgomot groaznic de enervant .

-E bun sucul ? Am intrebat in timp ce imi turnam si eu un pahar de suc .

-Pai d... N-a mai apucat sa termine propozitia pentru ca sucul din paharul meu a ajuns in capul si pe hainele lui .

-La dracu Alex ?! Ce te-a apucat ? A strigat el la mine in timp ce-si tragea tricoul peste cap .

-Vezi idiotule? Acum tu faci topless!  I-am spus in timp ce-l impingeam spre baie .

-Hai , mergi mai repede ! Ai lasat o dara de suc in urma ta ! Am spus apoi l-am imbrancit in interiorul baii . 

-Fa o baie apoi mergem la piscina . Trebuie sa-ti povestesc neaparat ce mi-a facut tata . I-am spus apoi am coborat inapoi in bucatarie fara sa mai astept vreun raspuns . 

Mi-am simtit stomacul facand galagie asa ca m-am dus la bucatareasa si am rugat-o sa-mi faca ceva de mancare . M-am asezat la masa si am inceput sa ma joc pe telefon . In final bucatareasa - Emanuela -  mi-a adus o tava cu mancare .

-Multumesc Ema . Am spus iar ea a dat din cap in semn de " cu placere " .

Am luat furculita si am inceput sa indes mancare in gura . Pentru prima oara in patru luni , am putut simti gustul mancarii . Am inceput sa bag din ce in ce mai mult fara sa ma mai obosesc sa mestec . Doar inchideam gura si dadeam totul pe gat .Am terminat destul de repede , as mai fi mancat doar ca ma simteam cam plin . Nu stiu cum voi inota cu atata mancare in stomac . Am dat peste cap si un pahar cu suc de portocale ca mai apoi sa scot un oftat lung in semn de recunostiinta pentru racoarea care mi-o oferea lichidul portocaliu .

-Hai sa mergem . Ti-ai luat slipul ? A spus iar eu doar ma uitam la el ca vitelu' la poarta noua .

-Rahat ... Am sarit din scaun ,asa plin cum eram , acesta cazand . Am urcat scarile in graba ca mai apoi sa dau cu usa camerei mele de perete. Am intrat ca o tornada in camera mult prea ordonata si am inceput sa rascolesc tot dulapul in cautarea slipului . In final l-am gasit si l-am aruncat intr-un rucsac impreuna cu un prosop , un maieu si o pereche de pantaloni scurti de schimb . Mi-am luat din gramada de haine de pe jos un tricou la intamplare , mi-am pus rucsacul pe umar si am iesit din camera trantind usa in urma mea . Jos ,Dinu deja ma astepta .

-Hai printeso ! Hai ! A spus in timp ce apasa pe clanta usii de la intrare.

-Acum idiotule ! I-am spus apoi mi-am indesat picioarele intr-o pereche de slapi . 

Am iesit pe usa in urma lui Dinu ca mai apoi sa o iau inainte si sa descui masina . Ne-am aruncat amandoi bagajele in spate si am urcat in fata . 

Pe drum prietenul imi tot spunea de o fata draguta si ca o place , dar de fapt nu o place , dar o place dar nu vrea sao placa si crede ca e indragostit . 

-Omule , jur ca te-ai transformat intr-o fetita . Inca nu pot sa cred ca o fata ti-a pus capac . 

-Hai sa nu exageram ! Nu mi-a pus capac , pur si simpu imi e simpatica . O iau de la facultate si o duc acasa zilnic .

-Esti prea romantic frate , o sufoci .

- Chiar o sufoc . Nu stiu cum sa ma port cu o fata pe care o plac . Intotdeauna am avut numai tarfe si proaste , dar ea nu e nici tarfa si e chiar desteapta .

-Daca iti place , fa cum crezi . Esti un ciudat , eu nu cred ca ma voi indragosti vreodata , pana acum singura mea iubire a fost mama , si aparent si ultima . 

Drumul spre fericireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum