Το επόμενο πρωί ξυπνήσαμε στης 6:55 ντυθήκαμε, πήγαμε στο μπάνιο και κάναμε τα απαραίτητα. Κατεβήκαμε κάτω και η μαμά μας είχε ετοιμάσει πρωινό.
Ι&Χ:Καλημέρα μαμά.
Μα:Καλημέρα κορίτσια.Φάγαμε και κάτσαμε για λίγο στην τηλεόραση και βλέπαμε παιδικά. Πέρασε η ώρα και ετοιμαστήκαμε για το σχολείο. Φύγαμε από το σπίτι και στο δρόμο συναντήσαμε τα αγόρια τον Μάνο, τον Νικίτα, τον Μιχάλη, τον Γιώργο.
Ι:Γεια παιδιά.
Χ:Γεια.
Γ:Γεια σας κορίτσια.
Μαν:Οι υπόλοιπες που είναι;
Ν:Ναι που είναι;
Ι&Χ:Δεν ερχόμαστε όλες μαζί.
Μι:οκ.
Χ:οκ.Πήγαμε όλοι μαζί στο σχολείο.
Μπήκαμε μέσα στο προαύλιο του σχολείου και ήδαμε την Μαριλένα και την Εμμανουέλα.Ε:Γεια παιδιά.
Ι:Γεια κορίτσια.
Μ:Πως και ήρθατε όλοι μαζί σήμερα και δεν μας είπατε τίποτα;;;
Χ:Τους συναντήσαμε στο δρόμο.Μετά από λίγο χτύπησε το κουδούνι και μπήκαμε για μάθημα.Ειχαμε Κείμενα.
Κυρ:Καλημέρα παιδιά. Ανοίξτε το βιβλίο στη σελίδα 254.
Μετά από 40 λεπτά χτύπησε το κουδούνι για διάλειμμα. Πήγαμε και βρήκαμε τα παιδιά. Παίξαμε αλήθεια ή θάρρος όλοι μαζί. Μετά από 5 λεπτά χτύπησε το κουδούνι για να μπούμε μέσα.
Ν: Παιδιά τελευταία ώρα τι έχουμε;;;
Γ: Ιστορία 😞😞.
Ι: Τι λέτε τελευταία ώρα να κάνουμε ομαδική κοπάνα;;;
Χ: Ναι καλή ιδέα .Ήρθε η τελευταία ώρα και κάναμε όλοι μαζί κοπάνα. Αποφασίσαμε με τα παιδιά να πάμε στο γήπεδο για ποδόσφαιρο. Αρχίσαμε να χωρίζαμε της ομάδες και εγώ ήμουν με την Χριστίνα ,τον Γιώργο και τον Μάνο.
Οι υπόλοιποι ήταν μαζί. Παίζαμε για πολύ ώρα μέχρι που νικήσαμε 5-3.
Πέρασε η ώρα και πήγαμε σπίτι. Μπήκαμε μέσα και δεν ήταν κανείς. Βάλαμε να φάμε και καναμε τα μαθήματα μας. Όταν τελειώσαμε κανονίσαμε με τα παιδιά να πάμε βόλτα στο πάρκο. Πήγαμε εκεί και συναντήσαμε τα παιδιά.Χ:Γεια παιδιά.
Μαν:Γεια σας κορίτσια.
Ι: Τι κάνετε από το πρωί που έχουμε να σας δούμε;;;
Γ:Καλά είμαστε.
Χ: Ωραία.
Ν:Ναι πολύ ωραία.
Ι:Ωραία πάμε να κάτσουμε στα παγκάκια;;
Χ:Ναι πάμε.Πήγαμε στα παγκάκια ,κάτσαμε και αρχίσαμε να μιλάμε. Πέρασε η ώρα και μόλις άρχισε να νυχτώνει πήγαμε σπίτια μας. Μπήκαμε μέσα και είδαμε την μαμά και τον μπαμπά και μας ρώτησαν:
Μα&Μπα: Παιδια που ήσασταν;;
Ι&Χ:Πήγαμε μια βόλτα με τους φίλους μας.
Μα&Μπα: Οκ... πηγαίνετε πάνω να κοιμηθείτε γιατί είναι βράδυ.
Χ:Οκ.Πήγαμε πάνω και ξαπλώσαμε και ακούγαμε μουσική, μετα από λίγο μας πήρε ο ύπνος.
Γεια σας αυτό ήταν ένα κεφάλαιο ελπίζουμε να σας αρέσε μην ξεχάσετε να πατήσετε ⭐ και γράψετε σχόλιο.
YOU ARE READING
Marcus and Martinus story
FantasyΗ Ιωάννα και η Χριστίνα είναι 2 δίδυμες αδερφές από την Ελλάδα. Είναι 2 δεκαπεντάχρονα κορίτσια τα οποία θα μετακομίσουν οριστικά στην Νορβηγία. Θα γνωρίσουν 2 νεαρούς τραγουδιστές που έκαναν καριέρα τραγουδώντας από μικροί.