Harry:
Nevěděl jsem , jak se dostanu do zmijozelské společenky... Neznám heslo a tak jsem obratem Dracovi odepsal... Po chvíli přišla další sova jen s nápisemPiertotum Locomotor.
Asi to bude heslo... Sešel jsem dolů z pokoje. Hermiona s Ronem byli u krbu , kam jsem taky hodil všechny Dracovi dopisy, aby je nikdo nenašel. "Co to bylo?" podivil se zrzek sedící v křesle... "Ale nic... Hele zajdu si... No , do knihovny..."oznámil jsem a vydal se podobiznou ven.
O několik minut později jsem už stál u toho samého portrétů jako včera večer když jsem Draca vyzvedával ... "Piertotum Locomotor." řekl jsem... V tu chvíli se obraz otevřel a já proklouzl dovnitř. Zmijozelka byla tmavá pro mě depresivně vyhlížející místnost... Jednou jsem tu už byl ... To bylo ale za účelem dostávání z Draca informace a ne navštěvování ho abychom si 'promluvili'.
Rozhlédl jsem se kolem... Nikde nikdo nebyl ...a tak jsem se vydal po schodech nahoru se zabočil vpravo... Ocitl jsem se v chodbě kde bylo sedm dveří a našel ty které patřili pátému ročníku. Opatrně jsem zaklepal a když nikdo neodpovídal vešel jsem dovnitř... Draco ležel na posteli a spal. Byl tak rostomilý... Nevěděl jsem co mám dělat a tak jsem opatrně přistoupil k němu a chytl ho za rameno.
Ještě než stihnul pořádně otevřít oči slyšeli jsme z chodby nějaké hlasy. "Draco tam určitě bude." hihňala se Pansy "Ale ne .. určitě ne."usmál se úchylně asi Blaise Zabini. "Honem do koupelny!" šeptl Draco a zatáhl mě do dveří na konci místnosti. O chvíli později se ozvalo otevírání a opět Blaisův hlas. "Vidíš? Máme to tu jenom pro sebe..." ozvaly se zvuky líbání a následné vrzání postele...a když se ozývali i Pansiiny vzdechy vystrašeně jsem koukl na tetelícího se blonďák předemnou. "Co budeme dělat?" zeptal jsem se .. on mi však pokynul rukou abych uhnul a otevřel skříňku u umyvadla z které vytáhl dvě flašky ohnivé whiskey... "Pít?" ušklíbl se a já se zasmál. "Pštt." jeho prst spočinul na mých rtech , kývl jsem a vzal si od něj flašku kterou mi podával.
Chvilku jsme se snažili normálně konverzovat , než jsme se dostali k tomu proč si mě Draco zavolal měli jsme už v krvi moc alkoholu. Seděli jsme a tiše se smáli ničemu... Poté jsme se líbali a když už se nám zdálo , že Pansy s Blaisem odešli Draco zašeptal "Chci všem říct že si můj Harry Pottere." "Tak pojďme." usmál jsem se a zvedl se... Zápotácel jsem se ale vyrovnal to a oba jsme tak vyběhli z pokoje až na schody kde jsme shlíželi na studenty Zmijozelu sedící v křeslech nebo na gauči... "D-d-ámy a pánové..." křikl Draco a jazyk se mu motal " Já a.... Harry spol-u cho-díme..."zakřičel z plna hrdla a otočil se ke mě... Vlepil mi dlouhý polibek , který jsem však moc nevnímal ... Hlava se mi motala ale měl jsem skvělou náladu. Oba jsme se začali smát a bylo nám jedno že nás sleduje polovina Zmijozelských a bylo nám jedno ,co bude až vystřízlivíme
ČTEŠ
Tajemství
FanficDraco Malfoy, zmijozelský princ rozhodující o celé koleji se nám zamiloval. Co se ale stane, když deník s jeho emocemi najde Pansy ? Budou jeho city opětovány nebo princ dostane košem?