Draco:
Byl jsem šťastný jako blecha. Nic mi nechybělo. Měl jsem vedle sebe toho nejúžasnějšího člověka a půlku zmijozelské koleje. Všichni měli pusu otevřenou do kořán, někdo po čase začal něco šeptat jinému, ale stále bylo naprosté ticho.
„Co sakra všichni tak čumíte?!"
zvolal jsem se smíchem, vzal Harryho za ruku a odtáhl ho zpět do prázdného pokoje. Pár lidí se snažilo dostat za námi, ale nám se po pár sekundách podařilo úspěšně zamčít.„Máme pokoj jen pro sebe..." řekl jsem trošku perverzně, „nechceš pokračovat v tom, co začala Pansy s Blaisem?" usmál jsem se a na odpověď nečekal. Začal jsem ho vášnivě líbat a sundávat mu tričko. On nezahálel a mezi polibky mi ho sundal taky. Svými polibky jsem šel níž a níž, až jsem se zastavil u lemu jeho kalhot. Pousmál jsem se a rozepnul mu poklopec. Nejdřív jsem se do trenek dostal pusou a začal jeho kamaráda lehce olizovat a kouřit mu ho. Pak jsem mu obě vrstvy oblečení stáhnul a pořádně mu ho vyhonil. Pak jsme se znovu začali líbat a Harry mi taktéž stáhl kalhoty i s trenky. Seděli jsme tam oba dva nazí, a já už věděl, co musí přijít dál.
„Harry, chceš to?" vykoktal jsem ze sebe a zase mu začal honit. Postupně jsem zrychloval a měnil techniku. On se prohnul a vzdychnul.
„Ano Draco Malfoyi, chci to. Ale nejdřív se postarám taky já o tebe," řekl Harry, nenechal mě ani odpovědět a vášnivě se na mě vrhnul.
Špičkou jazyka mi přejížděl po horní části, o zbytek se postarala ruka přidávající na tempu, já nadrženě vzdychal a cítil, že už potřebuji do něj.
Rychle jsem jeho ruku oddělal, postavil si ho na koníčka a naprosto bez zábran do něj vniknul. Harry dlouze vzdychnul a poslušně se hýbal podle rytmu, který jsem udával. Přirážel jsem rychleji a rychleji, Harryho vzdychání se stupňovalo a když jsem byl v nejvyšší rychlosti, zasténal moje jméno. V tu chvíli mi došlo, že jsem dosáhl vrcholu, trochu jsem vystříkal do něj a trošku do pusinky. Harry znovu zavzdychal a pak se pustil on do mě. Probíhalo to dost podobně.
Postavil si mě na koníčka, chytil mě za zadek, poplácal mě po něm a něžně do mě vniknul. Slastně jsem zavzdychal. Harry tempa střídal, jednou rychle, jednou pomaleji, pořád přirážel a sáhl mi přitom na moje péro, které stálo jako při pozoru. Začal mi ho honit a já v obrovském množství orgazmu vzdychal na celý pokoj. Pak se do mě Harry udělal a jazykem mi potrápil spokojeného ptáka. Oba dva jsme si lehli a pořádně oddechovali. Whisky už přestávalo působit a nám došlo, co jsme právě udělali.
„A sakra," utrousil Harry a povzdychnul si, „jsme oba v pěkné kaši."
ČTEŠ
Tajemství
FanfictionDraco Malfoy, zmijozelský princ rozhodující o celé koleji se nám zamiloval. Co se ale stane, když deník s jeho emocemi najde Pansy ? Budou jeho city opětovány nebo princ dostane košem?