♕ The Jewel Of Crystallized ~

55 0 0
                                    

9 rakamını nasıl anlaşılacak şekilde açabiliriz ? Sıfat kullanarak mı ? Özgür olmayı dene , 9 Saniye 9 Dakika 9 Saat 9 Gün 9 Hafta 9 Ay 9 Yıl  ... Nereye kadar açabiliriz ki bunu ? Yada yaşantıdan çıkıp tüm dokuzları yanyana getirip sonsuzluğumu bulabiliriz ? '' ... 9 Asır , 9 Evren , 9 Güç ... ''

                                  ~♕ The Jewel Of Crystallized ~

Güneş yine tepesinde doğmuştu Easton'ın. Saat sabahın 6'sıydı. Perşembeydi.Güneş tüm alevleriyle onun göz bebeğini büyütüyordu. Los Angeles'lı Easton Annesi ve babasını hiç görmedi , halasıyla yaşamını Los Angeles'ta sürdürüyordu. Uzun perçemli siyah saçlı , siyah gözlü , meraklı , çalışkan ve oldukça  cesur olan Easton tam bir dehaydı. Telefonu çaldı. Arayan Aaron'du yine. Her sabah arayıp , evin önünde beklediğini söylerdi. O da açık kahverengi uzun saçını sola atan , orta boy , kahverengi gözlü , eğlenceyi seven , uzayı merak eden , bilgisayar oyunlarının bağımlısı , şakacı ve hafif çekici olan en yakın arkadaşıydı. Üstünü giyindi Easton , aşşağı kata indi. Kahvaltı yapan yaşlı halasının yanağına bir öpücük kondurup okula gitmek için çıktı evden.

Dışarda Aaron vardı.

-Günaydın Dostum, dedi Aaron.

-Sanada günaydın Aaron fakat biraz erken çıkmadıkmı ? , dedi Easton .

-Ahh boşver zaten bugün büyük gün erken gitmemiz mantıklı Easton, dedi heyecanı gözlerinden okunan Aaron.

-Ne var ki neden bu kadar heyecanlısın ? diyerek şaşkınlığını belirtti Easton.

-Dostum şakamı yapıyorsun , unutmuş olamassın !? Bugün koskaca NASA'nın alt birimlerindeki yetkilileri bizim okulun açtığı ki başkanının ben olduğu Uzay ve Evrenler fuarını ziyaret edecek. dedi Aaron

-Ooh evet tamamen unutmuşum , hey bak kızlar geliyor. diyerek köşeden dönen en iyi arkadaşları Olivia , Caitlyn ve Sylvia'yı gösterdi Easton .

Olivia Ross , orta boy sarı saçlı , mavi gözlü , sarıyı seven ,  dost canlısıydı ve bu arkadaş grubunun temeli sayılabilir .

 Caitlyn Campbell , orta boylu saçının yarısı uzun yarısı kısa , bazı kısımları pembe , cap takmayı seven , hafif tembel , Aaron'un gözdesi ve grubun havalısı fakat gayet mütevazi .

Sylvia Bennett , siyah saçlı kısa boylu , vampirlere ilgili , çocukları seven , tatlı bir kızdı . Easton'dan hoşlanıyor.

Olivia , Caitlyn ve Slyvia , Easton ve Aaron'un yanına geldiler.

-Günaydın çocuklar , diye söze girdi Sylvia .

Sokakta yavaş adımlarla yürümeye başladılar.

-Günaydın kızlar dedi Aaron . Bugün bi ayrı güzelsiniz , diye ekleyerek dalga ile karışık iltifat etti .

Olivia hemen tahmin etti ve ;

-Merak etme Aaron fuarına ben geleceğim zaten yalakalık etmesende olur .

-İşte bu ! Sağol Olivia , dedi

Caitlyn uykulu bir şekilde ;

-Lanet olsun bu kadar erken kalkmak zorundamıydık , diyerek şikayet etti . 

Sylvia ;

-Caitlyn onu bırakta , ara şu Tyrone'u arada bilgisayarın başından kalkıp insin aşşağı .

Aradı , inmesini söyledi . O sırada Easton  okulun bitmesine 1 hafta kaldığını söyleyip herkezin uykusunun yok olmasını sağladı . Herkezin yüzü gülüyordu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♕ The Jewel Of Crystallized ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin