Hoi allemaal! Ik vind het erg leuk om bookcovers te maken, dus, in dit boek laat ik jullie covers zien die ik heb gemaakt en die aangevraagd zijn. Natuurlijk heb ik de voorkant ook zelf gemaakt. Ook kan je covers aanvragen voor je boek. Je hebt bijvoorbeeld een boek over One Direction die op tour gaat, dan kan ik een cover maken met leuke lettertypes en verschillende stylen. Je mag vertellen hoe je het wil, dan maak ik het net zolang totdat jij het goed vind. Je kan ook tegen me zeggen; ga je gang, bedenk iets leuks en wees creatief! Als ik hem heb gemaakt, en je bent er toch niet tevreden mee, dan kan ik of een nieuwe maken, of je zegt: doe maar helemaal niet meer, Dat mag je prima zeggen want wat ik het belangrijkste vind is dat jij het mooi vind! Dat moet je ook echt eerlijk zeggen, als je hem niet mooi vind! Als ik een bookcover voor je maak, hij is naar keuze en je wil hem dus als cover, stuur ik je de cover door via je e-mail adres! Als je een bookcover wil en geen e'mail hebt, dan kan je gewoon een screenshot maken, mijn e-mail adres is: myownbookcover@gmail.com , ik geef jullie dit e-mail adres, voor als iemand een cover wil en zijn e-mail adres niet zomaar in de comments wil zetten!
Doeii xx