shinee nin tanıtımı

23 11 0
                                    

Yaklaşık dört yıl kadar önce giderek hareketlenmeye başlayan Kpop piyasası yepyeni bir grupla tanıştı. Beş adet gencecik çocuktan oluşan bu grup daha ilk performanslarını sergilerken bile kalabalıktan coşkulu bir tezahürat almayı başarmıştı. İngilizce'de parlamak anlamına gelen shine fiilinin sonuna gelen ee eki kelimeye parıldayan kişi anlamını katıyordu. Bu SHINee'nin spot ışıkları altında parlayacak kariyerinin başlangıcı oldu.

SM Entertainment bugüne kadar çıkardığı tüm grupları büyük kitlelere sevdirebilmiş bir şirket. Eğer Kore popunu seviyorsanız, kuşkusuz şirketten çıkan gruplar bunu en iyi yansıtacak kişiler olacaktır. Zira Kpop, Pop müziğin anavatanı olarak kabul edebileceğimiz Amerika'ya öykünür belki ama Koreli olduğunu, Asyalı yönünü de unutmaz. SM'den çıkan gruplar bu anlamda olmaları gereken hizadadır.

  SHINee de benim için en özel yere sahip bir kaç gruptan biri hatta müzikal anlamda dinlediğim en iyi grup olduğunu düşünüyorum. Bunu emin olun belli gruplara hapsolmayan, gerçekten Kpop'u takip eden biri olarak söylüyorum. Böyle düşünme nedenlerimi öğrenmek için hikayenin başına dönmek gerekiyor. İşte ben de uzun süredir SHINee'ye olan sevgimin hakkını veren bir yazı yazmak istiyordum, yeni albüm gelmeden bugüne dek SHINee hangi yollardan geçmiş bir bakalım. Grup üyelerine yavaştan ısınarak mı başlasak?  

SHINeeWhere stories live. Discover now