selamun aleykum kardesim bu bölümde ilk anlatmak istedigim iman konusu olacak İNŞALLAH hayırlı olur..
Öcelikle sevdiğim ve saydiğim bir hocamin anlattigi bir hikayeden bahsetmek istiyorum ;
Bir zamanlar bir adam köyden bir işi için şehire iner. Ama adam ilk defa geldiği için şehir ve insanlari hakkında pek bi bilgiye sahip değilmis.
Sonra adam gelmeden önce arkadaşları ve yakınları onu uyarırlar "AMAN DİKKAT ET İSTANBULUN HIRSIZI MEŞHURDUR SEN FARKINDA OLMADAN SENİ SOYARLAR DA HABERİN BİLE OLMAZ"
İnsanlar onu uyara uyara yolcu ederler ve bir müddet sonra istanbula varir tabi o zamanin parasi da buyuk oldugu icin adam parayi cebine koyar arada da elini cebine vurup sallarmis parasini kontrol etmek amaciyla.
Adam bir muddet istanbulu gezermis ama elini cebine vurmayi da ihmal etmezmis.Sonra adam aksam kalacagi yere gelir tabi parasini kaptirmadigi icin de baya mutluymus.Adam uyuyacakken ceketini cilarip parasina da yastiginin altina koymak icin elini cebine solar ki cebinde parasinin yerinde iki tane nal bulir .Adam cok uzulur o kadar insan onu uyariyo ama o parasinin ne ara calindiginin farkina bile varamiyor...İŞTE boyle kardesler biz farkinda olmadan imanimizi kaybediyoruz.
Kafirler imanimizi bizden caliyor fakat biz bunu anlayacak kadar bilinçli değiliz.Kİ UYARILDIGIMIZA RAGMEN.
Biz bir zamanlar imanimizla taşlar çatlatirken şimdi o taşlar bizim başimizi çatlatiyor.
BİZ sırf dini için kızgın çöllerde büyük taşlar altında EHAD EHAD diye inleyen BİLAL-İ HABEŞİ nin ümmetiydik. Biz SÜMEYYE gibi bacaklari iki deveye baglanarak iki bacagi birbirinden kopacak duruma gelen ama imanindan asla ama asla taviz vermeyen bir annenin evladiydik.
PEKİ YA ŞİMDİ?
BİZE NE OLDU DA BU HALE GELDIK?😯😯😯BEN SÖYLEYEYİM.
Amerika bizi her yonden vurarak isgal ederken muslumsnlarin sessiz durmasi, çağdaşlik diye bir akim çikinca butun insanlarin o sele kapilip gitmesi,afrikada, suriyede ,halepte vb. gibi yerlerde muslumanlar , bizim kardeslerimizi israil oldururken bizim onlarin urettigi urunleri kullanarak onlara yardim etmemiz,disarida istismarlar ,tacizler olurken bizim "her koyun kendi bacagindan asilir"sozumuzu kullanarak onca zulme ve onca isgale HAYIR! demekten aciz kaldigimizdan dolayi...
KARDEŞLER farkinda degiliz ama imanimizi caliyorlar bizi en buyuk noktamiz olan islamdan vuruyorlar .Once ortaya bir oyuncak atiyorlar sonra insanlar o oyuncaklarla oynarken onlarda islami ortadan kaldirmaya yok etmeye calisiyorlar.VE DAHA ACISI NE BİLİYOR MUSUN?
-BUNU GERÇEKTEN BECERİYORLAR.
Belki kurtulan gencler var bunun farkinda olan insanlar var AMA bunu onlemek icin ne yazik ki calisan cok az insan var Âma az dedigime bakmayin ONLARIN İMANI DAĞLARI DELER GEÇER ,ONLARIN IMANI GOZLERDEN FISKIRIR ,ONLAR Kİ DAVALARI UGRUNA GEREKIRSE AILELERINI ,COCUKLARINI ,MALLARINI ,MULKLERINI, VE GEREKIRSE HIC CEKINMEDEN CANLARINI FEDA EDERLER.....
VE SEN EY MUSLUMAN!
davan icin bunu yaparsin yapmalisun .
Sen tam bir mucahidsin .
Sen yürüdüğün yolda iz bırakırsin .
Gunes senin uzerine degil sen gunesin uzerine dogarsin.
CUNKU SEN islam icin dogdun.
Bu ümmet seni bekliyor.
Peki seni nasil mi bulacaklar?
TABIKI DE IMANINLA .....
O BITIP TUKENMEZ ,EKSILMEZ ,VE SAKINLESMEZ IMANINLA ..KARDESLER EGER BIR HATAMI GORURSENIZ YORUM YAPMADAN GITMEYIN LUTFEN..
OY VERMEYI DE UNUTMAZSANIZ SEVINIRIM........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEY SEN İSLAM'IN KIZI
Kurgu OlmayanİSLAM'ın kızı sana soruyorum ; dinini ne kadar bilip sahipleniyorsun? Ne kadar önemsiyorsun ? PEKİ NE KADAR GÜNDEMDE? Sen kimliğimde İSLAM yazıyor diye MÜSLÜMAN olduğunu mu saniyorsun? Bi Bakalım bir MÜSLÜMAN KIZIN BİLİP BİLMEDİĞİ NELER VAR...