I hate him...

748 27 6
                                    

"Perrie pojďte za mnou, zavedu vás za Carol, ta vám pomůže se svatebním ůčesem a líčením." řekla mi služka, když jsme já a matka přijely na zámek. "Ano, už jdu." odpověděla jsem jí a šla. Šly jsme halou a po schodech nahoru a pak jsme zastavily u dveří a služka řekla "Běžte do vnitř a tam na vás už Carol čeká." a odešla. Tak jsem šla dovnitř. Když jsem vešla tak mě hned Carol pozdravila a představila se mi. Pak jsme se šly oblékat do šatů. Carol byla opravdu dobrá ůčes i líčení bylo dokonalé.

Pohled Zayna

Když začala hrát svatební hudba tak jsem chtěl utéct, ale nemohl jsem. Ta hudba se mi zdála snad nekonečná a..a ani nevím jak se moje žena jmenuje. Pořád ale nešla. Najednou jsem ji konečně spatřil a musím uznát že je hezká. Když konečně prošla tou nekonečně dlouhou uličkou tak začal obřad, nic jsem nevnímal jen jsem řekl ano, dal ji prsten a políbil ji. Pak jsme šly za mým otcem a její matkou. Oba nám říkaly jak to bylo ůžasný atd...Asi po dvou a půl hodině konečně odešly a mi šly spát. Perrie šla rovnou do ložnice ale já šel do své pracovny a nalil si sklenici vody. Po těch kecech mého otce mě bolela hlava.

Pohled Perrie

Po obřadu jsme asi dvě a půl hodiny musely poslouchat kecy matky a jeho otce. Pak když jsme šly do ložnice tak jsem si řekla že s ním nebudu mluvit a půjdu spát. Ale nemusela jsem si dělat starost, Zayn nešel do ložnice ale do jeho pracovny. Když jsem přišla do ložnice tak mi Carol pomohla s šatů a rozpustila mi ůčes, pak odešla a já mohoa spát. Spát se mi sice nechtělo ale ani žádná kniha kterou bych četla tady není, zítra najdu knihovnu.

Pohled Zayna

Když jsem přišel do ložnice tak Perrie spala, tak usem si lehl vedle ní a spal.

Další díl přidám za 1 koment a 6 přečtení. Omlouvám se za chyby :))

Lord-Love or Hate (Perrie Edwards and Zayn Malik)Kde žijí příběhy. Začni objevovat