6 Yaşında başlayan Kilo problemi.

1.6K 24 5
                                    

Küçük yaşta tatildeyken cok huysuz bir sekilde duruyormusum sonra en sevdiğim şey olan kıymayi babannem pişirip pişip bana yedirmis o hafta tam 10 kilo almışım ve sonra asil hikaye sonra başlıyor her zaman kilolu bir çocuk olarak devam etmişim anasinifinda okula gitmeme isteği stres yapmis ve yedikce yemisim ardindan ilkokulda gereksiz yere öğretmenin attığı dayaklar bu kiloyu daha tetiklemis anlicaginiz kilo ilk once vucud ve beyin ile baslar ne kadar stres ve korku insanda  yeme hissi uyanduruyor ardından icine kapanik biriydim ve orta okulda yavaş yavaş problemlemri asmaya baslasim artik sosyalemistim sevilem biriydim insanlar sana kilo yakisiyo diyordu ve bende yaksıyorsa problem yok diyordum.Arkadaslarla top oynarken çabuk tiyakiniyor.Arkadaslarimin çıktıkları yerlere çıkamıyordum.Her şey lise ile basladi lisede kilo daha da aklina takildi insanin tam tamina 103 kilo idim ve henuz lise 1 öğrencisiydim. Karar verdim diyetisyene gidecektim ve diyetisyenimin bana ilk önerisi şekeri kes demek oldu 15 gün sonra yeniden gidecektim. O gün oturdum düşündüm gerçekten arkadaşlarım gibi yazif fit olabilirmiydim basarabilirmiydim kolayca kiyafetler bulup kolayca giyinebilirmiydim ama bir problem vardi kimse zayiflicagima inanmiyordu çünkü ben hep yiyen kendi hakim olamiyan kisi olarak biliniyordum  artık kararim kesindi evet basatacaktim ilk gun uyduğumda karnim zil caliyordu agriyor uyuyamiyordum aliskin degildim sofradan az yiyip kalkmaktan. Ardindan söylenenlwei yaptım ama en doğrusu ise inandim yapabilirim neden yapamiyim bende insanom yapanlarda benden ne fazlalari vardikk başardilae evet suan ipler benim elimdeydi  artik beğenilmek takdir toplamak benim elimdeydi ilk 15 gun sonunda gittik tam tamina 9 kilo vermiştim bu bir rekordu o hastanenin beni tebrik ettiler alkislaridilar o zaman herkes bakis acisini degistordi artik herkes sismanlamisin yerine nasil zayifladin ya demeye basladi ne diyet ne beslenme hepsi yalandi tek sey inanmakti ilham almakti yemek icin yasamak degil yaşamak icin yemeliydim 9 kilo verdim bittimi hayir daha yeni başlamıştım ardindan 80 kilo oldum bir süre 80 kilo gibi devam ettim ardindan dahada zayiflamaya karar verdim ama bu sefer farkloydi bu sefer artik spor yapacaktim günde 20 dk yürüdüm 2 hafta boyunca sekeri 15 gunde bir sadece süt lu bir tatlida tukettim öğlen yemekten 11 kasık akşam 15 kasık yedim ve bop bol su icitim ardindan 68 kilo oldum evet basarmistim benle dalga gecenlerle asagilayanlarsan bile daha yaziftim artik daha mutlu daha sosyal güleç sevecen sevilen birisi olmustu hayatim tamamen degismisti bence sizde hayatinizi değiştirin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DiyetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin