08.02.2013
Merhaba sevgilim,
Bugün sana çok güzel bir haberim var. Sana en sevdiğin çiçeklerden topladım. En sevdiğin çiçeğin papatya olduğunu biliyorum bu yüzden sana en tazelerinden buldum. Sen hiçbir zaman çiçekçilerden alınan çiçekleri sevmemişsindir. Çiçeklerin zarar görmesini istemiyorsun. Sen beni hep Papatyam diye severdin. Peki neden zarar gördüğümü söyler misin? Senin mezarının başında ağlarken hiç zarar görmez miyim sence de?
Seninle filmimiz vardı. Herzaman birlikte izlerdik. Sanki sonunu bilmiyormuş gibi heyecanlanırdık. Şimdi o filmi ben tek başıma izliyorum. Ama aynı heyecan yok içimde. Belki de sen yanımdayken sonu hep daha farklı geliyordu, bilemiyorum.
Bakma bana öyle. Ağlamıyorum. Sen hep "Güçlü kızlar ağlamaz!" diyip sıkıca sarılırdın bana. Hiç söyleyemedim sana; ben güçlü değilim. Umutsuzca ağlıyorum işte. Geri dönmeni bekliyorum. Lütfen geri gel olur mu? Gelirken en sevdiğim çikolatayı alırdın hep. Tekrar alır mısın bana? Yeniden sevsek birbirimizi olmaz mı? Bana yeniden Papatyam desen?
Üzgünüm sadece.. bilmiyorum. Seni özlüyorum. Sadece resimlerin yetmiyor artık bana anlayamıyor musun?
Sanırım burada bitirmeliyim. Mürekkebimde yok zaten. Hoşçakal herşeyim, umarım gerçekten hoşça kalırsın.