14.část-"Prove it"

1.9K 100 2
                                    

Dneska mě čekej v 9, beru tě do klubu.

J.

Tohle stálo ve vzkazu od Justina, který dneska ráno přivezl poslíček (který se mimochodem jmenuje Bill. Začali jsme si tykat, když mi růže přinesl po páté) společně s kyticí červených růží.

Stalo se to takovou rutinou. Každé ráno vstávám přesně minutu před tím než zazvoní Bill s další kyticí, ve kterých je vždy vzkaz podobný tomu prvnímu, takže mi potom trvá celkem dlouho než přestanu myslet na Justina a jeho polibky.

„Po kolikáté je to dnes?“ zeptá se mě babička, když si všimne, že v ruce držím další kytici.

„Po deváté“ odpovím jí s povzdychem a položím kytky na stůl. Babička se jen zasmála.

„No, měla bys tomu chlapci říct, že to s těmi růžemi stačí. Z našeho malého bytu se stává skleník“ usmála jsem se na ní. Nevěděla, že Justin Bieber- Slavný zpěvák- je ten, který mi posílá ty kytice a já jsem to tak chtěla nechat.

Taky jsem měla někdy chuť Justinovi říct, aby s tím už přestal, ale nemoha jsem. Líbilo se mi to, že se mi snaží dělat radost i přes to, že jsme se usmířili.

Scházíme se teď pravidelně. Justin mě bere všude možně a musím přiznat, že si vážně rozumíme. Řekla jsem mu o mě všechno. Ví o mých rodičích a o tom proč žiju u babičky, ví, co mám a nemám ráda, ví, že mám jen jednoho opravdového kamaráda…Takže, jo. Ví o mně vážně všechno.

I on se mi s pár věcmi svěřil, ale nebyl ani zdaleka tak sdílný jako jsem byla já. Řekl mi, že teď na nějakou chvíli končí se zpěvem a drží se dál od médií, ale neřekl mi proč. Řekl mi také o všech jeho tetováních, a jaký pro něj jednotlivé z nich mají význam, ale většinou se drží rozhovoru o věcech, které mu nejsou moc osobní.

Babička mě vytrhla z přemýšlení, tím že mi řekla, že je unavená a že si jde lehnout. To mě trochu překvapilo, vzhledem k tomu, že vstávala teprve před hodinou.

„Jsi si jistá, že nechceš, abych zavolala doktorovi?“ zeptala jsem se babičky.

„Ne to není potřeba, jen si půjdu na chvíli lehnout a budu v pořádku“ ujistila mě. I přes to, že jsem nebyla úplně přesvědčená, přikývla jsem a dala jí pusu na tvář.

Když se babička zavřela do pokoje, dala jsem se do úklidu. Neměla jsem co jiného dělat, jelikož jsem dneska měla až do devíti volno celý den.

I přes to že jsem se snažila nemyslet na Justina se moje myšlenky stejně ubíraly jeho směrem a přemýšlela jsem nad tím, co chce sakra dělat v klubu.

Ale musím se přiznat, že jsem se cítila celkem provinile, když jsem si vzpomněla na Zacha. Od našeho rande jsme spolu nikde nebyli, protože má zkouškové období a musí se neustále učit, ale občas mi zavolá. Dělá ze mě špatného člověka, že se scházím Justinem a Zachem naráz? Teda s ani jedním z nich nic nemám. S Justinem jsme si od té noci, co se mi omluvil nedali ani pusu a se Zachem jsem se ani neviděla, ale i tak z toho mám špatný pocit.

Divila jsem se, že celý den uběhl tak rychle. Ani jsem se nenadála a bylo už osm hodin a já se šla připravit.

Po tom co jsem se vysprchovala, vyfoukala jsem si své dlouhé tmavé vlasy a nechala jsem je volně padat na ramena. Dala jsem si lehký make-up a oblékla jsem si bílé flitrované tílko, těsné šortky a baleríny-nemohla bych, si vzít do klubu boty na podpatku. Nikdy. Nechápala jsem holky, které si do klubu vezmou dvaceticentimetrové podpatky a potom na parketu tancují, jak kdyby je něco kouslo do zadku.  

Save me ×Justin Bieber FF×Kde žijí příběhy. Začni objevovat