FIFTHY⌚

33 5 0
                                    

"Yeayy!! na unnie is backeu" jerit Sung Mi sambil berlari anak ke arah unnie² nya..

"Woi woi lepas laa..aku tak leh bernafas nih" kata Eun Soo sambil menolak badan Sung Mi.

Sung Mi pula sudah tertolak ke belakang , hampir saja dia jatuh tadi kalau tak malu habis dia nanti kan dah tak cun nanti..

"uwekkk" - Author muntah🤮.

Sekarang nih semua ahli BeautyNine sedang berehat bersama² di kantin sekolah..

"So unnie , what's next plan?" tanya Ji Kyung yg baru duduk di kerusi sebelah Je In berhadapan dengan Hyun Mi..

"Plan apa nih? wae aku tak tau?" sampuk Ha Neul..

Ji Kyung hanya menghiraukan pertanyaan Ha Neul tu kemudian dia memandang kembali ke arah Hyun Mi..

Ha Neul pula sudah bengang dgn sikap Ji Kyung itu..boleh pulak dia buat dont know je..hiss..

"Haih unnie ni..tak kan tak tau kot..plan pasal nak kena kan si budak² nerd tu laa" jawab Hyun Ah bagi menjawab persoalan Ha Neul.

Ha Neul hanya meng'oh'kan aje mulutnya..

"We wait and see" kata Hyun Mi sambil senyum sinis memandang ke arah Mujigae7 yg berada selang beberapa meja dengan mereka..

Ahli yg lain pula sudah tertanya tanya apakah yg akan bakal unnie nya lakukan pada Mujigae7 nanti..

             +++++++

"Oppa , wae tak nak bagitau Hyo yg oppa² masuk harini?" soal Hyo.

"Suprise!!" kata Yugyeom..

Hyo hanya memandang kerek pada Yugyeom..

"Ahh wae pandang aku macam tu?" soal Yugyeom pada Hyo..

Hyo tidak membalas malah diberinya jelingan maut pada Yugyeom..

Haihh kesian aku tgk Yugyeom nih😂.

"Weii Yugyeom" panggil Sehun.

"Pe dia?" jawab Yugyeom malas..

"Kau punya Suprise!! tu tak menjadi okay.." kata Sehun sambil membuat gaya yg Yugyeom buat sebentar tadi..

"Kau ni kan nak kena dgn aku agaknya" kata Yugyeom seraya itu dia terus smackdown Sehun.

"Ya! Ya! appoyo..jebal..jebal..okay okay mianhae" rayu Sehun setelah itu Yugyeom pon berhenti smackdown Sehun..

Hahahha kesian aku tgk kau ni Sehun😂..

Sehun kemudian bangun dan terus berlari menyorok di belakang Rae In..

Yang lain hanya melihat sahaja..lantak diorang laa nak buat apa pon..baru kena smackdown je pon..

Tiba² JB menyampuk..

"Dah berapa lama Hyo kena buli?"

Hyo memikir sejenak..

"Ah tak payah jawab..biar oppa tanya saeng² yg lain..karang kalau Hyo yg jawab ada yg dikatanya nnti 'alaa baru je'.." kata JB sambil smirk ke arah Hyo..

Hyo hanya tersengih² mcm kera sumbang..

"Ha Soo Hee , sejak bila Hyo kena buli?" soalan yg sama JB beri pada Soo Hee..

"Ha kau pon jgn nak tipu oppa ekk..tak yah nak backup sangat budak kecik ni" kata JB lagi sambil menyiku Hyo yg berada disebelahnya..

"Eh Hyo dah besar laa..apa oppa ni ishh" marah Hyo..

JB hanya menghiraukan Hyo sahaja..

"Hmm kalau tak silap Soo Hee laa kan , dalam 2 bulan lepas rasanya Hyo dah kena start buli" kata Soo Hee yakin.

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now