A Maguktól Mozgó Székek

445 55 2
                                    

Newport Rhode Island egyik legrégebbi város az Egyesült Államokban. 1690 környékén alapították a kikötővárost, ami később a forró, nyári napokon a gazdag családok célpontjává vált. Newport kúriái mindig is legendásak voltak a szellemtörténeteikről. Oliver Hazard Perry Belmont volt az, aki a leghíresebb kísértetjárta kúriát építette. A házban talált tárgyak majdnem mindegyike összefüggésbe hozható paranormális jelenségekkel, ám a leghíresebb kísértetjárta  tárgyak azok a székek, amik a kúria vendégfogadó helységében voltak. A látogatók gyakorta panaszkodtak arra, mikor leültek, hidegnek, undorítónak, kényelmetlennek érezték a bútorokat. Felfigyeltek rá, a kezüket statikus elektromosság járta át, és úgy tűnt, mintha a székben mindig ült volna valaki. Úgy vélték, az ülőalkalmatosságoktól betegek lettek, ezért életre kelt a legenda: a székek láthatatlan erőt képviselnek, amivel képesek kiszipolyozni a bennük ülő személyből a lelket. Nem egyszer előfordult, hogy a benne ülő vendéget egyszerűen kilökték magukból. Eleinte úgy tűnt, mintha a jövevények a saját ügyetlenségük estek le ülőhelyeikről, ám miután majdnem mindenkivel megesett, nyilvánvalóvá vált a tulajdonosok számára, hogy nincs minden rendben a székeikkel. 


Elátkozott Tárgyak/Helyek [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang