~ PARK ~

70 8 0
                                    

Arkadaşlar lütfen daha çok vote olsun. Sınır mı koysak napsak ?  Votelere ihtiyacımız var belkiyoruuz :))

DEFNE

Yarıştan sonra Derin ve Akınla bir cafeye gidip kutlama yaptık. Kuzey'den de hıncımı almıştım zaten. Birkaç gün yine Akınlar da kalmaya devam ettim. Deniz'den özür beklemiştim ama o beni arayıp hala kız arkadaşını savunduğu için eve gitmedim. Sağolsun Akın da beni yalnız bırakmadı.

...........

Sabah kahvaltıyı hazırlamak için erken kalktım. Önce kısa bir duş aldım ardından da mutfağa geçtim. Akın kızartmayı ve sigara böreğini çok sevdiği için sıvadım hemen kollarımı. Sofraya peynir, zeytin ve reçelleri de çıkarınca herşey mükemmel oldu.

Çocukları kaldırmaya Akın'ın odasına gittim. Kıyamam ya ne de güzel uyuyorlar. Ama kaldırmam gerek. Akın biraz mırın kırın etti ama Rüzgar birşey demedi. Sonrada Kuzey'in odasına gittim.

Bu arada Kuzey ve ben o yarıştan sonra biraz daha yakınlaşmaya başladık ya da bana öyle geliyor. Ama tabiki de her bulduğumuz fırsatta tartışıyoruz.

Odasının kapısı aralıktı ve biriyle konuşuyordu. Bende istemeden de olsa kulak misafiri oldum. Bir kızla konuşuyordu. Canımlar cicimler!! Kimdi bu kız bana hayatımda kimse yok demişti oysaki. Birde parkta buluşucaklarmış. Zamanı mesaj olarak atıcakmış kız. Ama bende bu kızı bulmam mı?!

Kapıyı çaldıktan sonra odaya girdim ve kahvaltıya çağırdım. Ondan onayı aldıktan sonra mutfağa gittim.Bir de ne göreyim bizim şapşallar masadaki çoğu şeyi yemiş. :)) Nasıl bu kadar aç olabilir ki insan.

"Sofra enfes olmuş Defne'cim.Ellerine sağlık. Her sabah bekliyoruz. "

" Afiyet olsun canım. Ee kimin arkadaşı!!"

"Defne hergün istiyoruz bu sofrayı.Bu arada sizi beklemedik biz ama bir şey olmaz herhalde. "

"Eh hadi bugünlük affedelim bari. :D"

"Günaydın gençler! Oo bu kahvaltıda neyin nesi Akın abi sen yapmazsın böyle şeyler hayırdır Rüzgar kanka ne ayak?"

"Yok abi bugün kahvaltı Defneden.Bize kalsan yumurta yersin hergün. "

" Günaydın nasıl beğendin mi Kuzey kahvaltıyı? "

"Oo sende böyle marifetler varmıydı ya Defne Hanım? Ben sizi başka konularda iyi bilirdim!"

" Ee işte insan her konuda marifetli olunca işte naparsın!"

"Hey gençler bir günde didişmeyin ya hadi yiyinde çıkalım." dedi Akın.

Kahvaltı ederken odadan telefon sesi geldi galiba Kuzeyin beklediği mesajdı. O kalkmadan ben banyoya diye gittim ama hemen Kuzeyin odasına girdim. Evet, mesaj onaymış. Hemde bir kızdan, Suna!!

Hemen hangi parkta ve zamanını aldıktan sonra mesajı görünmedi olarak ayarladım. Hızlıca odama gittim. Daha görüşmelerine çok vardı. Okula gidebilirdim. Hazırlanıp yola çıktım.

..............

"Ya kızım ben de tam bilmiyorum ama buluşucaklarmış. Bana yalan mı söyledi bilmiyorum."

"Hayır canım Kuzey hiç bir zaman yalan söylemez yani benim tanıdığım Kuzey. Sen bilirsin istersen bende geliyim senle."

"Yok birtanem ben kendim bilirim yoluda aldım taksiye atlarım."

"Tamam ama dikkatli ol canım takip ettiğini anlamasın çocuk."

"Okey bebeğim hadi ben kaçtım :D"

GİZEM(-X-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin