Κεφάλαιο 3.

5.8K 270 25
                                    

Τρίκαλα,Ελλάδα.

Θα σας δώσω μια συμβουλή. ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΗΓΈΝΕΤΕ ΣΕ ΓΑΜΟΥΣ.

Πέρα από την πλάκα τώρα έχω πονοκέφαλο και δεν ήπια καν.Θα έπινα αλλά είχε μόνο κρασί και μπύρα και εγώ όπως ξέρει και η Τερέζα η κατσαρίδα που έχει γίνει φίλη μας τόσα χρόνια είμαι εθισμένη στην Βότκα.

Και τώρα έχω να πάω στο σχολείο με πονοκέφαλο.Και αυτό είναι κακό  όταν έχεις να κάνεις με μικρά γλυκά πλασματάκια έξι ετών.

Οπότε αγαπητό ντεπόν είσαι η μόνη μου ελπίδα.

***

Alex Pov.

"Κύριε Παπαπέτρου θα ήθελα να σας ανακοινώσω πως η διαθήκη του πολυαγαπημένου σας πατέρα θα ανοιχτεί σήμερα στις 15:00 μ.μ στο γραφείο μου. Σε περίπτωση που απουσιάζεται παρακαλώ πολύ ενημερώστε με. Καλή σας μέρα"
From:Χρήστος Αγγελάκης
Seen,09:45

Πφφ,έχουμε και αυτό σήμερα.Δεν μας έφταναν όλα αυτά θα πρέπει να πάμε στο γραφείο του Χρήστου και κλασσικά θα έχει μαζευτεί ο κάθε γύφτος από το σόι μου και θα κλαίει με "μάυρο δάκρυ" ελπίζοντας πως ο πατέρας μου θα του άφηνε κάποιο οικόπεδο ή κάποια μετοχή ή έστω κάποια χρήματα από την αθέμιτη περιουσία του,γύφτοι τι να πεις.

Τουλάχιστον θα δω και τον μικρό.Μου έλειψε ο μπαγάσας. Από την ημέρα που πήγε για σπουδές στην Αγγλία τον έχουμε χάσει .Έρχεται το καλοκαίρι για κανά μήνα και καμιά φορά κάποιο Πάσχα.Με τον Δημήτρη είμαστε πανομοιότυπα δίδυμα. Ο Δημήτρης συνεχώς τσακωνόταν με τους γονείς μας γιατί ήθελε να ακολουθήσει το όνειρο του,ήθελε να γίνει ηθοποιός. Σε αντίθεση με εμένα που που τελείωσα Οικονομικά και έκανα μεταπτυχιακό στον τομέα των Επειχηρήσεων και τα τελευταία χρόνια,από τότε που ο πατέρας αρρώστησε,έχω αναλάβει την εταιρεία με φαρμακευτικά είδη, Papapetrou A.E.

***
"Μαζευτήκαμε όλοι εδώ σήμερα για το άνοιγμα της διαθήκης του εκλιπόντος Ιωάννη Παπαπέτρου. Σύμφωνα με την διαθήκη ο εκλιπόντος αφήνει τα οικόπεδα σε Ραφήνα,Μαρούσι και Διόνυσο καθώς και το 5% τον μετοχών της εταιρείας Papapetrou A.E στον γιο του Δημήτρη Παπαπέτρου ενώ τα οικόπεδα σε Πρέβεζα και Άρτα καθώς και τα σπίτια σε Λευκάδα,Μύκονο και Κολωνάκι Αττικής  αλλά και το 95% των μετοχών της εταιρείας Papapetrou A.E και την προεδρεία της στον γιό του Αλέξανδρο Παπαπέτρου τα ακίνητα σε Καμμένα Βούρλα θα μοιραστούν εξ' ημισείας στα ανήψια του εκλιπόντος Βασιλική και  Μυρτώ Βασιλακάκη."λέει ο δικηγόρος και παιδικός μου φίλος Χρήστος χωρίς κανένα είδος συναισθημάτων στην φωνή του.

-------------------------------------------------------------

Αγαπητοί αναγνώστες,

Θα ήθελα να αναφέρω πως είμαι αρκετά λυπημένη για το συμβάν στο Μάτι Αττικής με τις φωτιές.Όσοι μπορείτε από εσάς βοηθήστε ακόμα και αν μπορείτε να δώσετε ένα μπουκαλάκι νερό κάντε το.Επίσης γίνετε αιμοδότες,είναι ότι καλύτερο μπορείτε να κάνετε το να δίνετε αίμα. Ειδικά σε άτομα που το έχουν ανάγκη.

Τώρα σε σχέση με το βιβλίο. Τα Updates δεν θα είναι αρκετά συχνά αλλά τουλάχιστον ένα κεφάλαιο την εβδομάδα θα προσπαθήσω να βγαίνει.Ευχαριστώ για την στήριξη που μου δείχνετε όλο και περισσότεροι. Στο 3ο κεφάλαιο μετά από πολύ σκέψη έβαλα Pov του Αλέξανδρου. Enjoy !

Με αγάπη πάντα,Μαέβα 

The AgreementDonde viven las historias. Descúbrelo ahora