9.FEJEZEZ

77 3 2
                                    

Szeptember 7. Péntek

Reggel megint ugy néztem ki mint 1 boszorkány! Gyorsann rendbeszettem magam felvettem a földön hevert hálóingemet. Kedveskedni akartam kicsit Corteznak ugy hogy leszaladtam reggelit csinalni! Mikor be ertem a konyhába elég nagy meglepetés ért! Ijetségembe vissza szaladtam volna a szobaba de erős maradtam és végig néztem ahogy Cortez báttya éppen smárol Sofival! Mikor észre vettek Sofi hangosat köszönt!
Sofi: szia Bell!
Én: ööömm.... Ő mit keres itt??? És mi csinaltok az étkező asztlon???
Cris: hát hello! De rég láttalam édesem!
Elmentem mellete és elkapta a kezem!
Én: Cris!! Engedj el!
Sofi: Cris!! Ne csinálj megint baromságot! Tudod hogy Cortez megölne!! És Bill is!
Cris: nyugi béby! Nem csinálok semmit! Ő csinalja a feszkót!
Én: igazán?? Én csinalom?? Na hát ide figyelj! Tudom mi a célod velem! De jelzem nem fog működni! És azt is tudom hogy mért csinalod ezt! Féltékeny vagy hogy az öcsédnek normális barátnője van és hogy nem kell elvennie a másikét!! És most meg bocsáss de reggelit jöttem csinálni! Ugy hogy vonulj szépen arrébb! Köszönöm!
Cris: de éles valakinek a nyelve! Talán kiprobálnám a számban mennyire édes!
Én: most hagy békén! Légyszives! Nem akarok bajt! Se én nem akarok csinálni! Illetve azt sem akarom hogy Cortez csinaljon! Sofi kérlek! Legalább szólj rá ha nem vagy hajlandó elküldeni!
Sofi: jó jó! Nem kell mindig szemre hányásokat tenned!
Én: Sofi!! Még jó hogy teszek! Van barátod aki minden meg ad neked amire szükséged van és tegnap este a medencés bulinknal azt montad hogy nem kedveled és mégis össze szűröd vele a levet??? Egy ilyen emberrel??? Nem vagy eszednél! És most ha békén hagytok szeretnék reggelit csinálni!
És beszaladtam gyorsan a konyhába! Hallotam ahogy beszélgetnek még de inkább a reggelire figyeltem! Éppen vágtam a bacon szalonnát a rántottába amikor hátulról hirtelen valaki megölelt! Ugy megijedtem hogy elvágtam az újjam!
Cris: de jó illatod van kicsikém! Ennye azért ennyire nem vagyok ijesztő hogy elvágd az újjacskádat!
Én: ne magyarázz! Inkább vedd elő a felső szekrényből az orvosi dobozt és addj 1 ragtapaszt!
Cris: oké oké! Máris!
Komotosan elővett 1 raktapaszt és lassan kibontottam! El kapta a kezemet és ovatosan az újjamra ragasztotta a tapaszt! Fél centire voltam a melkhasától!
Cris: amugy kérdezhetek valamit???
Én: persze! De közben folytatnám a reggeli csinálást ha nem baj!
Cris: nem nem baj! Mért utálsz ennyire??
Leteszem a kést és felé fordulok!
Én rendes hangnemben : ezt most komoly kérdés volt??
Cris: igen!! És rám mosolyog
Én: hát kezdjük ott hogy amikor volt a drogos ügyed Cortezt bele vitted a szarba asztán ott hagytad! Aztán elvetted a barátnőjét amibe majd nem bele halt! Elvetted az annya pénzét! Plusz a korház amit csináltál velem és vele??? Hát szerintem van rá okom hogy utáljalak!
Cris: anyánk pénzét én nem elvettem ha nem ide adta! A korházba alig voltam magamnál a sok altató meg minden féle gyógyszer hatása alatt álltam! A barátnőjét nem elvettem ha nem ő mászott rám! A drogos dologba pedig saját maga keveredett bele a sajât anyagával én csak meg akartam védeni! És ezekről honnan tudsz????
Rám nézett komolyan
Én: csicseregték a madarak!
Cortez: én mondtam el neki!
Nézet Crisre szigorúan!
Cris: na megjött a hős szerelmes!
Cortez: mi a rákot keresel itt?? Meg mondtam hogy nincs szükségünk rád és látni sem akarlak!
Én: béby! Nyugi! Semmit nem csinált! Csak beszélgettünk! Tök rendes volt kivételesen!
Cortez: nem érdekel ez most nagyon! Megegyeztünk hogy a közeledbe nem fog menni! És erre fel itt van!!
Én: Cortez!!! Nyugi!
Fognom kellet a melkhasat hogy ne menjen neki Crisnek!
Én:. Menj fel csinalok szenyot!
Cortez: siess! Tudod hogy nem birom ha a közeledben van!
Majd nem megölte a szemeivel Crist amikor elindult a szobába!
Cris: elég pipa rám!
Én: csodálkozol??
Cris: nem! Tudom miért csinálja és meg értem és elfogadom!
Szerinted jól esne neki ha bocsanatot kérnék tőle??
Én: Cris!! Itt nem fog segíteni 1 bocsánat kérés! Ezt meg kell értened hogy a multat nem olyan könnyű elfelejteni!
Nézek rá!
Cris: talán az ha beszélnél vele?? Hogy áljon szóba velem?? És ne utáljon??
Én: megpróbálhatom de nem lesz nagy sikerem szerintem! Corteznek nehéz feje van és elég nehéz vele szót érteni is! De meg próbálom!
Cris: köszönöm! De azért te meg bocsátassz nem?? Kacsint rám!
Én: meg gondolom
Meglepetésemre magához húz és 1 puszit nyomott a homlokomra!
Én: Cris!!
Cris: mond!
Én: ezt hanyagoljuk! Jó??
Cris: okés

Gyorsan felszaladtam Cortez után! Mikor beléptem Cortez az ágy szélén ült és gondolkodott valamin!
Oda mentem elé és bele ültetett az ölébe és átkaroltam a nyakát ő pedig magához húzott!
Én: ajj béby nyugi!
Cortez: nem tudok lenyugodni mert itt van és a közeledben! Nem tehetek róla hogy féltelek!
Én: tudod hogy nem kell félened megvédem magam ha kell!
Cortez: de ő a bátyám és nem akarlak elvesziteni!
Én:Cortez figyelj!
Kimasztam az öléből ō pedig fogta a combomat és gyönyörű szemeivel figyelt rám!
Én: eleinte utáltalak! Nem csak téged az egész családodat! Hallani sem akartam a Cortez nevet! És valyon miért?? Mert 1 idióta egó bajnok voltál! Vagy még talán most is vagy! Mosojgok rá
Azon az első közös angolon meg mozditottál bennem vmit ! Nem Cris ha nem te! Amikor elsőnek nállunk aludtál khmm....😏 az felfogni nem tudtam és olyanokat kérdeztem magamtól hogy az elképzelhetetlen! Ez az egész tök filmbe illő story! Ráadásul a miénk! Nem Crisé a miénk! Else hiszem hittem ezt az egészet! Talán meg most se! De meg is el kell hinnem mert benne vagyok én és te is! És ezen semmi pénzért nem változtatnék! Téged szeretlek és nem Crist! És ez nem fog megvaltozni!
Cris rámnéz gyönyörű 2 szemével! Ismerten ezt a nézést! Nagyon huncut volt!
Aztan magához húzott és megcsókolt! Lágyan de még is vadan és eszméletlen szemtelenűl! Valamiben eltért az eddigi csókjaitól! Azt hiszem sokkal szenvedélyesebb és izgatottabb volt mint eddig! Ez a kedvencem!
Kimasztam alolla és rakezdtem újra a mondandomra!
Én: Cortez ! Ne ölj meg ezekért se engem se Crist amiket most mondani fogok!
Cortez a Cris név hallatán eleg dühös lett!
Én : folytathatom
Bolintott
Én: meg kért rá hogy beszéljek veled ! Cortez bocsáss meg neki! Elismeri és tudja a hibáit! Beismeri a tetteit! De amiket tett azok meg történtek és valtoztatni nem tud rajta! Nem védem mert a szemembe 1 gigantikus nagy idiota marad aki bele vitte a hulyeségbe a testvérét amiért még megfogom gyilkolni! Elismerem meg érdemli hogy haragudj rá! De ami volt elmult! A tesvéred Cortez akármennyire is gyülölöd és fogod is az marad! A testvéreknek össze kell tartania!
Cortez: dragasagom ! Igazat adok teljesen neked! De egyik hülyeséget csinalja a másik után! És nem akarom magamat ujra bajba keverni! És téged se!

Nehezen tudtam magamat vissza fogni hogy elmondjam hogy ahogy lementem kaját csinalni Cris és Sofi egymás szájába voltak bújva és nem úgy tünt mint ha most csinaltak volna elöször de türtőztettem magam és nem mondtam el!

Cortez délben elment bevásárolni mert én lusta voltam! Ezért ithon maradtam!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Utálatból SzerelemWhere stories live. Discover now